Filmiki nawet fajne momentami ale wg mnie kierowca nie umywa się do czołówki kierowców WRC . Każda scena była powtarzana pewnie kilka lub kilkanaście razy, za dużo nie potrzebnych fajerwerków...za dużo holywood w tyn wszystkim. A na rajdach już mu tak dobrze nie idzie
_________________ Doświadczenie to coś, co zdobywasz tuż po chwili w której go potrzebowałeś.
Jest generalnie na YT jak kręcili pierwszą część - widać że trochę części zamiennych poszło do autka w czasie kręcenia, no ale generalnie chodzi tu o efekt przecież, tyle że z każdą częścią mniej prawdziwej jazdy a więcej efektów i montażu...
Otóż to, co mógł innego nam pokazać Ken Miał 3 części, żeby pokazać jak fajnie jeździ fiesta, kręci bączki, pali laka, driftuje, itp. itd. Teraz musiał do tego dołączyć jakąś tam fabułę... wybrał goryla, plan reklamówki, rekina, dekoracji, efektów i mamy... "Hollywoodzki" produkt. A to, że całość przejazdu jest kręcona po X razy widać choćby po śladach na drodze i chyba nikt nie wierzył w to, że on taki świetny i trasę robi całą na raz
Film jest dobrze zmontowany, troszkę nawet przesadzony z efektami, ale całość robi wrażenie i miło się ogląda. I taki miał cel, bo to jest tylko reklamówka, a nie relacja z OS-u
Ken Block robi poprostu dużo szumu, nie jest ani rajdowcem, ani drifterem, generalnie to aktor. Jeżeli ktoś zna sie na drifcie to wie, że on nie driftuje, a wykonuje power slide, a utrata trakcji w samochodzie w którym jest 650 koni jest dziecinnie prosta. Poza tym on uważa się bardziej za rajdowca, występuje nawet w jakichś rajdzikach ale jest niezauważalny. Ma dużo kasy i chce robić wszystko, ale nie wie że kto jest dobry we wszystkim nie jest dobry w niczym.
Oj Panie moderatorzu! Wstyd... kolega miał na imię Hubert, a jego nick był Hubosza87.
Po tragicznych wydarzeniach obejmujący stanowisko Zarząd nazwał od jego nicka ten rodzaj rajdu wpisany na stałe do kanonu letnich Zlotów Ogólnopolskich
A co do filmu. No może być, chociaż mnie się 3 pierwsze chyba bardziej podobały. Na pewno robiłby wrażenie, gdyby nie poszło na jego produkcję tylu środków finansowych Podzielam jednak zdanie, że fajnie się ogląda tego typu produkcje
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum