Forum Klubu ROVERki.pl :: [R25] zmiana z IDT na SD, brak gaszenia[gaśnie nie do końca]
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R25] zmiana z IDT na SD, brak gaszenia[gaśnie nie do końca]
Autor Wiadomość
stig 



Dołączył: 26 Maj 2013
Posty: 37



  Wysłany: Czw Paź 31, 2013 09:33   [R25] zmiana z IDT na SD, brak gaszenia[gaśnie nie do końca]
Typ: SD Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2001

Witam.

Wie ktoś pod co podpiąć zaworek żeby, jak przekręce kluczyk auto gasło?
Jak silnik chodzi to w puszce z bezpiecznikami, wszędzie jest prąd mimo przekręconego kluczyka na pozycje zgaszoną.

Pomoże ktoś ? :cry:
Ostatnio zmieniony przez Adrian Nie Lis 03, 2013 11:21, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Paź 31, 2013 09:33   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
mirwin 



Pomógł: 24 razy
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 628
Skąd: Wołomin

Rover 400

Wysłany: Czw Paź 31, 2013 12:18   

U mnie np jest podłączony pod alternator. Nie wiem, czy tak powinno byc ale mam tak od samego kupna tak mam i działa.
 
 
stig 



Dołączył: 26 Maj 2013
Posty: 37



Wysłany: Czw Paź 31, 2013 14:12   

To jak gasisz ?
 
 
mirwin 



Pomógł: 24 razy
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 628
Skąd: Wołomin

Rover 400

Wysłany: Czw Paź 31, 2013 14:18   

Normalnie. Przekręcam kluczyk i gaśnie. Jak bedę przy samochodzie to zrobie zdjęcie i postaram sie po weekendzie wrzucić jak to u mnie wygląda.
 
 
stig 



Dołączył: 26 Maj 2013
Posty: 37



Wysłany: Czw Paź 31, 2013 14:46   

Jakbyś mógł powiedzieć dokładnie pod który kabel się podłączyłeś byłbym wdzięczny ;-)
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Czw Paź 31, 2013 19:21   

szukaj miernikiem kabla pod ktorym po przekreceniu kluczyka podaje prad.
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
mirwin 



Pomógł: 24 razy
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 628
Skąd: Wołomin

Rover 400

Wysłany: Czw Paź 31, 2013 19:47   

stig napisał/a:
Jakbyś mógł powiedzieć dokładnie pod który kabel się podłączyłeś byłbym wdzięczny ;-)

Ja tego nie robiłem. Tak było jak kupiłem auto. Jak będę miał czas to zobaczę i napiszę. Ja mam pompę mechaniczną i nie wiem czy będzie działać u Ciebie w SDI.
 
 
stig 



Dołączył: 26 Maj 2013
Posty: 37



Wysłany: Nie Lis 03, 2013 11:20   

Dzięki mirwin podłaczyłem pod kostke od alternatora i ''pięknie'' gasnie teraz.
Tylko z odpalaniem jest problem, kręcić mogę z 10min i nie zapali dopiero jak puszcze kluczyk to wtedy załapie i chodzi, jak kręce to nie zapala, też tak masz ?

Tutaj film jak auto ''gaśnie'' KLIK
 
 
mirwin 



Pomógł: 24 razy
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 628
Skąd: Wołomin

Rover 400

Wysłany: Pon Lis 04, 2013 09:57   

Musze sprawdzić. Ale chyba jest tak, że słychać, że łapie to wtedy puszczam kluczyk i zapala. U mnie gaśnie od razu.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Lis 04, 2013 11:13   

Pieknie ze się udało wstawić :D

Możesz dać sobie normalnie przekaźnik od akumulatora i masz 12V po zapłonie na wtyczce od EGR oraz w schowku pod kierownica w puszce bezpieczników masz wolne miejsca na przodzie to wypinani wsuwek gdzie masz wszystkie możliwe kombinacje masy, świateł oraz zasilania po zapłonie :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
stig 



Dołączył: 26 Maj 2013
Posty: 37



Wysłany: Sro Lis 06, 2013 18:54   

Wstawić pompe się udało, dotoczyłem pierścien i siedzi ok;


Tylko co z tego jak nie chodzi tak jak powinna, cieżko odpala i w ogóle.

A z tym odpalaniem podłaczonym pod alternator cieżko zaplalić jak on dopiero chodzi jak puszcze kluczyk :mad:
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Lis 06, 2013 20:11   

stig, Przerób to nie pod alternator tylko jak tobie wyżej pisałem normalnie przez przekaźnik :wink:

A druga sprawa czemu ty sobie nie weźmiesz z wtyczki od pompy IDT po prostu napięcie po zapłonie tam masz wszystko :wink: Chyba ze ja wyciąłeś :P

Ta pompę do SD sam wyciągałeś czy kupiłeś i miała znaki na niej narysowane jak ma kolo zębate nachodzić :?:

Trzeba ta pompę zablokować i zrobić sobie znaki jak się odkręca kolo zębate bo potem nie wiadomo jak ma najść a tam znaku nie ma i można kat niezłe przestawić :wink:


Mógł byś poddać jakieś wymiary tego pierścienia dla potomnych :wink:

[ Dodano: Sro Lis 06, 2013 20:11 ]
To widzę ty linki nowej w cale nie używałeś tylko stara wykorzystałeś :D
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
stig 



Dołączył: 26 Maj 2013
Posty: 37



Wysłany: Sro Lis 06, 2013 20:12   

Remigiusz problem nie polega na tym żeby znaleźć 12V na kablu, nawet nie polega na tym żeby po przekreceniu kluczyka znikło 12V. Tylko na tym że jak silnik chodzi to wszędzie i tak jest prąd nawet jak wyciągne kluczyk, nawet na kostce od pompy. Jedynie na tym alternatorze nie ma[pod latarnią najciemniej] ;-)

3 bieg i pedał w podłodze film...

Kąt jest tak ustawiony żeby odpalał, z tym że głośno chodzi klekocze itd, jak ustawie tak że nie chce odpalić to wtedy jest moc i w ogóle. Tylko nie odpale rano itd.

Pierścień; 68x50x11
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Lis 06, 2013 20:33   

Nie jest wszędzie 12v po wyciągnięciu kluczyka bo jest takie coś w puszce bezpieczników jak switching plus i tam znika napięcie jak kluczyk przekręci na pożyję pierwsza. Mam tak podpięty sterownik pod VNT :P

Albo ja nie kumam gdzie ty masz problem :roll:

Na pompie masz jeszcze ten taki zaworek elektryczny i on jest od przestawieniu katu wtrysku na pompie. Mógł byś się pobawić i dorobić sygnal zeby na maxa otwierał lub zamykał się w tedy będzie lepiej odpala tobie.

Do tego tylko ECU z SD jest potrzebne ze na odpalanie właśnie przestawia kat :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
stig 



Dołączył: 26 Maj 2013
Posty: 37



Wysłany: Sro Lis 06, 2013 21:15   

Od tego zaworka idą 2 kalble tam ma być '+' 12V a na drugim '-' ?
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Lis 06, 2013 21:17   

Tam jest troche podobne jak w EGR ze masz 12V i sygnal PWM 2V/10ms
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Ostatnio zmieniony przez Remigiusz Sro Lis 06, 2013 21:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
stig 



Dołączył: 26 Maj 2013
Posty: 37



Wysłany: Sro Lis 06, 2013 21:21   

A zdałoby egzamin jakbym podpiął pod rozrusznik ? :twisted:
I na którym ma być 12V wiesz może ?
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Lis 06, 2013 21:32   

Nie wiem co by sie stalo :wink:

Kostka tam wyglada tak:

Pin 1 SR - sygnal PWM 12V Ignition on / 2V/10ms at idle
Pin 2 NO - +12V po kluczyku
Pin 3 W - Fuel cut off
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
stig 



Dołączył: 26 Maj 2013
Posty: 37



Wysłany: Sro Lis 06, 2013 21:43   

12V po przekreceniu kluczyka tak ? To mogę wziąc z rozrusznika a te drugie 12V skad wziac ?
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Lis 06, 2013 21:54   

stig, Ty wtryski tez zamieniłeś od SDI :?: :wink:

Ten drugi trzeba by sobie zrobić za pomocą jakiegoś µC albo nie wiem czy by się nadal generator fali prostokątnej :wink:

Nie masz ECU od SD ? Łatwiej by chyba było tobie to w adaptować :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R214] gaśnie , może brak ładownia ??
marcin100200 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Czw Gru 09, 2010 14:42
BABEL
Brak nowych postów [Rover 200 problemy z zapłonem brak mocy i gaśnie]
krzysiekpdg Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Pią Lip 07, 2017 21:39
krzysiekpdg
Brak nowych postów [MGZR160]Odpala ale po chwili gaśnie brak paliwa
PININ Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Pon Mar 25, 2013 23:47
PININ
Brak nowych postów [R200]Po rozgrzanaiu Szarpie, brak mocy gaśnie
Gacor Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 11 Wto Lut 12, 2013 21:32
brkzzz
Brak nowych postów [R216si '98] nie do konca rowna praca silnika
grisha13 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Wto Mar 11, 2008 22:12
grisha13



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink