Dwa razy zamówiłem i wszystko było prawie ok. Teraz wysłałem znów szybki przelew by od razu wysłali i minął ponad tydzień!!! Łudzą, że oddzwonią i na tym się kończy. Żadnego kontaktu!!!
Chyba straciłem do nich zaufanie........................
SPAMU¦
Wysłany: Pią Lis 08, 2013 21:23 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
ja od siebie - TomaTeam to nie hipermarket że jest zawsze od ręki wszystko ale naprawdę Tomik się stara więc myślę że trochę cierpliwości wystarczy + częstych kontaktów i można u nich załatwić wszystko.
rav020 spróbuj jeszcze raz - nie poddawaj się
bociannielot i tronsek internet to wielka beczka i trzeba umieć z niej wybierać informacje - gdyby nie pisali o TomaTeam lub GTParts to by nie istnieli
jeżeli ktoś nie prowadził biznesu a tym bardziej wysyłkowego to niech weźmie kilka % poprawki - bo to nie jest łatwy interes
Wiem że oczekiwanie na towar męczy, wiem że milczenie kontrahenta może wkurzyć ale TomaTeam to pikuś.
A nasz klub to coś innego - czekam na legitymację już dużo za długo, po za tym musiałem zrezygnować z zakupów w Art Bizar bo nikt nie potwierdził mojego klubowego statusu a zależało mi bardzo.
Więc jako osoba dorosła/dojrzałą i bardzo wyrozumiała namawiam wszystkich na więcej cierpliwości
Pozdrawiam
_________________ R75 Tourer PN53721
R75 Salon PN68140
TomaTeam to nie hipermarket że jest zawsze od ręki wszystko
W profesjonalnie prowadzonym sklepie jest info, co jest dosępne a na co trzeba czekać.
sobierw napisał/a:
gdyby nie pisali o TomaTeam lub GTParts to by nie istnieli
Czyli co Nieważne jak piszą, najważniejsze aby pisali. Tak
sobierw napisał/a:
bo to nie jest łatwy interes
A czy ktoś mówił, że to jest "bułka z masłem" Jak kogoś to przerasta, to niech się za to nie bierze.
sobierw napisał/a:
namawiam wszystkich na więcej cierpliwości
Ciekawe, czy byłbyś cierpliwy i wyrozumiały, gdybyś miał unieruchomione auto, które jest Ci potrzebne np. na dojazdy do pracy. Tydzień, dwa, może miesiąc
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
sobierw, powiedz to tym co czekali na zakupy po przedpłacie . Rozumiem że to wasi dobrzy znajomi ale nie brońcie ich na siłę. Robią dużo dla klubu, ok, chwała im za to. Lecz jako sklep z częściami dają często ciała i na dodatek nie potrafią/nie chcą się do tego przyznać, wnioski z opinii o ich sklepie nich każdy wyciągnie sam. Ja u nich nie kupuje i nigdy nie miałem problemu z zakupami. A jak kiedyś będę u nich coś kupował? To tylko za pobraniem .
w odpowiedzi:
a) czekałem czekałem czekałem i wiem co to znaczy być uziemiony prze brak auta (z domu do pracy ma 200 km)
b) wiem jak oczekiwanie denerwuje i wiem jak milczenie męczy - i u Tomka czekałem 4 miesiące po wpłacie na pewną rzecz
c) tronsek ale kto jak kto, Ty chyba wiesz że pisze się tylko w tedy jak jest źle. Ludzie zapominają podziękować natomiast świetnie dają sobie radę rzucą kamieniami
d) tak, Tomka znam od 2002 roku ale to nie jest ważne. Ja zawsze staram się znaleźć wytłumaczenie na dziwne zachowania ludzi / kontrahentów.
e) nasze auta to normalne samochody i jest dużo sklepów gdzie można kupić części wiec szukajcie alternatyw
f) co do prowadzenia firmy to jeżeli nie ktoś nie prowadził własnej działalności bardzo proszę by się nie wypowiadał - odpowiedz bez konkretnego adresata.
g) prowadzę firmę i wiem jak fajni są klienci więc staram się nie czynić innym co mi jest nie miłe
Dobra rada spróbujcie jeszcze raz
i dodatkowe info: o nierzetelnych sprzedawcach jest specjalne miejsce na naszym forum więc może lepiej tam się wypowiadać i nie zaśmiecać postu poświęconemu klubowi
dziękuję skończyłem
_________________ R75 Tourer PN53721
R75 Salon PN68140
Sobierw...ja również się z Tobą nie zgadzam.
Nie mam zarejestrowanej działalności (jeśli to jest dla niektórych wyznacznik) ale działam na rynku nieruchomości i od paru lat zbieram dobre doświadczenie z biznesie.
Nie może być takiej sprawy, że ktoś dzwoni, rozmawia z uprzejmą miłą Panią, kupuje towar, wysyła pieniądze bo chce szybko części i potem wszystko się urywa.
Żeby było jasne, płacę przed wysyłką tylko w Tomateam, ponieważ podobno mają swoje zasługi na forum i chyba tak jest.
Panowie zgadza się, że mają dużo świetnych części w dobrych cenach. Jako użytkownik 620 Ti naprawdę to doceniam.
W całej tej sprawie brakuje tylko jednego ogniwa! Ogniwa, o którym nie wiem tak wiele osób prowadzących działalności. TO KLIENT DO CHOLERY SPRAWIA, ŻE ZARABIASZ!. Musi być kontakt z klientem bo inaczej padniesz! To takie proste przecież powiedzieć: "MIŁY PANIE MOŻEMY TĄ CZĘŚĆ ZAMÓWIĆ ALE BĘDZIE DOPIERO ZA DWA TYGODNIE" i koniec kropka. Ja przekładam rozebranie auta i wszystko gra. Jestem zadowolony i kupuje dalej u tego człowieka - BO JEST RZETELNY!
Te zasady są takie proste. Wiele osób o tym nie wie i zamyka działalności, bankrutując.
post "sprawy klubowe" to nie miejsce na pisanie od TomaTeam.
Rav020 dobrze że zbierasz doświadczenie - to się na 100% przyda na starość zgadzam się że milczenie jest nie fajne ale postarajcie się znaleźć wytłumaczenie oni są tylko we dwoje a nas użytkowników roverków i innych brytyjskich aut setki jak nie tysiące.
Nam jest łatwiej zadzwonić do nich niż czekać aż Gosia lub Tomek oddzwonią do nas - wyobraźcie sobie powiązanie wpłaty (wyciąg z banku) z listą odebranych numerów w telefonie.
przecież nie zapisują w kontaktach każdego numeru co do nich dzwoni - po za tym jak go zapisać - 5xxxxxx lub 6xxxxxx lub 7xxxxxx gość po klocki, gość po filt, gość po inne g....
a łapiemy ich w różnych okolicznościach
fajnie jak są w biurze ale (wiem bo sam byłem światkiem) jak wieczorem przy posiłku dzwonią ludzie i pytają się o różne autkowe sprawy.
wiem to nie tłumaczy wszystkiego ale jeszcze raz tylko skrobnę - nam jest łatwiej się przypominać niż im oddzwaniać.
rav020 jeżeli siedzisz zbierasz doświadczenie to może Ci się i to przydać że łatwiej jest klientowi zadzwonić niż firmie i to nie tylko w auto biznesie ale w każdym innym temacie
jeszcze raz proszę przenieście ten post w inne miejsce bo to nie są sprawy klubowe!!!
_________________ R75 Tourer PN53721
R75 Salon PN68140
Fajnie, że ich bronisz. Mają przewagę, jesteśmy od nich zależni - zgadza się.
Forum dla mnie to nie jest miejsce na takie dyskusje. Zapraszam do Gdańska na kawę, porozmawiamy o "biznesie" jak chcesz.
Jedna kwestia tylko: Jak pojawi im się konkurencja - przejmie cały rynek.
postarajcie się znaleźć wytłumaczenie oni są tylko we dwoje a nas użytkowników roverków i innych brytyjskich aut setki jak nie tysiące.
Większość firm zaczyna się we dwójkę - ale jak nie inwestujesz, to się nie rozwijasz. Jeśli jest potrzebna trzecia czy czwarta, piąta osoba do obsługi, to się inwestuje. Tak się tworzy średnie i duże firmy. I wcale to się nie przekłada że jak są we dwójkę, to więcej zarobią. Do czasu, bo na większą skalę, zarobią więcej zatrudniając dodatkową osobę czy dwie, ale podnosząc jakość obsługi i wartość oraz konkurencyjność firmy. Nie wyrabiając się we dwoje i tkwiąc w tym na siłę, będą zawsze stać w miejscu, aż w końcu zaczną się cofać. Jesli jest potencjał, to trzeba go wykorzystywać i brać klientów, a nie odsyłać ich do innych, żeby mieć więcej czasu dla danej ilości którą da się obsłuzyć i ani jednego więcej.
za wykrzykniki przepraszam - nie zauważyłem zmiany lokalizacji postu.
ja bronię wszystkich nie zależnie czy to Tomek czy Adaś czy Mariusz, bronię bo lubię.
kieruję się w życiu dewizą - znaleźć wytłumaczenie na wszystko i dla wszystkich.
Dzięki za zaproszenie - często jestem w kochanym Trójmieście więc Rav020 bardzo chętnie się spotkam
a ponieważ rozmowy uczę chętnie oddam się dyskucie o biznesie
Pozdrawiam all
_________________ R75 Tourer PN53721
R75 Salon PN68140
ja bronię wszystkich nie zależnie czy to Tomek czy Adaś czy Mariusz, bronię bo lubię.
a może wytrzyj wazelinę i zacznij na chłodno i z boku oceniać to co się dzieje? W każdym temacie wjeżdżasz jako adwokat, sam przyznałeś, że parę razy usługa nie była wykonana tak, jak by sobie tego mógł życzyć klient, ale nadal tkwisz w narożniku w który sam się zagoniłeś. Bo lubię? Argument ok, ale jeśli by była rozmowa o KIMŚ, a teraz jest rozmowa o firmie i usługach (nie pierwszy temat już, a to coś znaczy), więc mimo, że można ich lubić lub nie, trzeba obiektywnie stwierdzić, czy usługa była ok czy nie. Kurna, w zasadzie to handel a nie usługa, no ale nvm, wiadomo o co chodzi.
W zderzeniu z Twoją subiektywnością jest kilka innych opinii, np Tronska, TomaszM'a czy założyciela tematu Rav020, który zresztą bardzo sensownie podchodzi do sprawy i bez wielkiej agresji ani wazeliniarstwa wykłada kawa na ławę jak powinna wyglądać obsługa klienta w sklepie z częściami.
Ze swojej strony dodam, że jak mam możliwość (przede wszystkim czasową), to kupuję gdzie indziej, jeśli jednak auto mam na podnośniku rozebrane, to wszystko mi jedno u kogo kupuję, byle część była wysokiej jakości, NA MIEJSCU, i w rozsądnych pieniądzach, a nie z kosmosu.
I jeszcze jedno, jeśli klient jest zadowolony z usługi, na pewno to zapamięta, a nawet może komuś przekaże! Sam jestem zadowolony z usług British Cars, zostawiłem stosowny komentarz w odpowiednim miejscu (na stronie klubowej), namówiłem dziewczynę, by chciała serwisować tam swój samochód, nie mam uwag. Natomiast z TomaTeamem kiedyś mi coś nie zagrało, do tego doszły kolejne podobne opinie ze strony innych użytkowników/kupujących i stąd takie a nie inne nastawienie. To jest forum, służy by wymieniać poglądy. A nie po to, żeby skłócać, napawać agresją do siebie itd.
Także proszę nie odbierać tego wszystkiego co napisałem jako atak na kogokolwiek. Ani na Ciebie sobierw, ani na w/w firmę, ani na żadną inną osobę
ja też robię zakupy w różnych miejscach i za różne pieniądze.
też robię naprawy w British Cars.
i Pelson tak jak Ty wprowadzam odpowiednie komentarze.
temat w/w pojawił się w złym miejscu to było coś co mnie zmusiło do włączenia się w dyskusję a do tego (znasz mnie) zawsze staram się zrozumieć drugą stronę i znaleźć wyjaśnienie / wytłumaczenie zaistniałej sytuacji.
Nie jestem adwokatem i nic z tego nie mam że 'bronię" Tomka czy Gosię
Zdziwło mnie że takie osoby/klubowicze/sympatycy pisą post w miejscu o innym przeznaczeniu
Pozdrawiam
_________________ R75 Tourer PN53721
R75 Salon PN68140
sobierw, ja sprzedaję sporo rzeczy i to sam, buduję urządzenia na zamówienie i też baaardzo często jestem zawalony robotą, ale mimo to informuję klientów jak coś się opóźni, pomylę się czy nie dam jednak rady.
Wszystko było by ok gdyby chociaż się oddzwaniało i informowało a nie olewało sprawę, z życia wiem że ludzie w większości są wyrozumiali i potrafią nawet miesiąc czekać, ale jak ich się informuje a nie "będę miał to wyślę i mnie nie męcz"...
Ze swojej strony dodam, że jak mam możliwość (przede wszystkim czasową), to kupuję gdzie indziej, jeśli jednak auto mam na podnośniku rozebrane, to wszystko mi jedno u kogo kupuję, byle część była wysokiej jakości, NA MIEJSCU, i w rozsądnych pieniądzach, a nie z kosmosu.
I jeszcze jedno, jeśli klient jest zadowolony z usługi, na pewno to zapamięta, a nawet może komuś przekaże! Sam jestem zadowolony z usług British Cars, zostawiłem stosowny komentarz w odpowiednim miejscu (na stronie klubowej), namówiłem dziewczynę, by chciała serwisować tam swój samochód, nie mam uwag. Natomiast z TomaTeamem kiedyś mi coś nie zagrało, do tego doszły kolejne podobne opinie ze strony innych użytkowników/kupujących i stąd takie a nie inne nastawienie. To jest forum, służy by wymieniać poglądy. A nie po to, żeby skłócać, napawać agresją do siebie itd.
Także proszę nie odbierać tego wszystkiego co napisałem jako atak na kogokolwiek. Ani na Ciebie sobierw, ani na w/w firmę, ani na żadną inną osobę
Będę pamiętała aby następnym razem gdy Twój samochód będzie wisiał na podnośniku, nie pędzić z wywieszonym jęzorem, aby Marian mógł Ci szybko złożyć auto.
Odnoszę wrażenie, że osoby piszące na forum, żyją w jakimś wyimaginowanym świecie i myślą, że są w Polsce firmy, gdzie kupią wszystko, tanio i od ręki do samochodów MG ROVER...
Dodam ze swej strony, że w tej chwili nie ma firmy, która prowadzi regularny stock (pełny a nie tylko to co rotuje) części do MG ROVER. My również ten stock ograniczamy, choć mamy chyba największy. Jeśli ktoś myśli, że w obecnej sytuacji z marką MG ROVER są firmy, które inwestują w rzeczy związane z MG ROVER, to są chyba fantastami.
Mięliśmy wprowadzić "stany Online", jednak wiąże się to z dużymi inwestycjami, czego robić nie będziemy.
A ze swej strony, nauczyłam się, że na forum jest grupa osób, które powiela opinie wyczytane wcześniej, a wiele z tych osób nawet nie miało okazji się samemu przekonać. A większość klientów jest zadowolona i do nas wraca. Wiadomo, że przy specyficznej ofercie, która wiąże się z importem (my tych części sami nie produkujemy), czasem zdarza się tak, że czegoś zabraknie i to nie koniecznie u nas... a w Anglii. Jednak staramy się aby oferta była pełna i atrakcyjna.
A oferta broni się sama, jedyne co zyskali wszyscy piszący, to fakt, że Klubowicze nie mają już "urzędowych" rabatów, bo jak mawiał Prezes, każdy może udzielać rabatów jak chce i komu chce... Dlatego stali klienci rabaty mają i nie jest to związane z tym, czy są klubowiczami czy nie.
I jeszcze jedna uwaga, do osób piszących, że tylko "za pobraniem", to z naszej strony nie ma różnicy, czy jest to wpłata na konto, czy za pobraniem. Jedyna różnica, to wyższe koszty wysyłki.
Będę pamiętała aby następnym razem gdy Twój samochód będzie wisiał na podnośniku, nie pędzić z wywieszonym jęzorem, aby Marian mógł Ci szybko złożyć auto.
Bardzo rzetelnie, wtedy na pewno nie zarobicie na kliencie. Tak to właśnie z wami jest, że nie do końca rozumiecie co się pisze. Nie chcesz mi sprzedawać części? Ok, to nie sprzedawaj, ale licz się z dalszymi opiniami i komentarzami.
Szkoda, że tak wygląda rynek części w PL, bo jeśli klienci byliby mniej pobłażliwi (niż np sobierw), to może i jakość usług i podejście do klienta by się zmieniło. Wszystko na ten temat już zostało napisane przez użytkownika rav020
rav020 napisał/a:
W całej tej sprawie brakuje tylko jednego ogniwa! Ogniwa, o którym nie wiem tak wiele osób prowadzących działalności. TO KLIENT DO CHOLERY SPRAWIA, ŻE ZARABIASZ!. Musi być kontakt z klientem bo inaczej padniesz! To takie proste przecież powiedzieć: "MIŁY PANIE MOŻEMY TĄ CZĘŚĆ ZAMÓWIĆ ALE BĘDZIE DOPIERO ZA DWA TYGODNIE" i koniec kropka. Ja przekładam rozebranie auta i wszystko gra. Jestem zadowolony i kupuje dalej u tego człowieka - BO JEST RZETELNY!
Będę pamiętała aby następnym razem gdy Twój samochód będzie wisiał na podnośniku, nie pędzić z wywieszonym jęzorem, aby Marian mógł Ci szybko złożyć auto.
Bardzo rzetelnie, wtedy na pewno nie zarobicie na kliencie. Tak to właśnie z wami jest, że nie do końca rozumiecie co się pisze.
Tak właśnie jest z klientami z forum, że jak byśmy się nie starali, to i tak kupi gdzie indziej a My będziemy źli.
Tyle. Ja wiem tyle, że klienci zadowoleni do nas wracają, bo dostają część pasującą do ich samochodu i jest to produkt dobrej jakości.
pelson91 napisał/a:
Nie chcesz mi sprzedawać części? Ok, to nie sprzedawaj, ale licz się z dalszymi opiniami i komentarzami.
Kolejny klient, który nic nie kupi ale w opiniach będzie pierwszy... Można się zresztą było do tego przyzwyczaić, bo w wątku o stacjach 2-din też brałeś udział... choć jej nie kupiłeś, porównywałeś, a przekonywałeś do wyższości 1-din nad 2-din
[ Dodano: Wto Lis 12, 2013 17:44 ]
TomaszM napisał/a:
Jesli jest potencjał, to trzeba go wykorzystywać i brać klientów, a nie odsyłać ich do innych, żeby mieć więcej czasu dla danej ilości którą da się obsłuzyć i ani jednego więcej.
No właśnie problem w tym, że nie ma potencjału. Łatwo powiedzieć, że zatrudnić nową osobą. Nowa osoba, niewtajemniczona osoba, może przynieść więcej strat niż straty związane z jej brakiem.
A trudno powiedzieć o odsyłaniu do innych, ponieważ i tak wszystko skupia się dostępności w angielskim magazynie. Jeśli tego nie ma, to części nie wyczarujemy i nie wystrugamy... choćbyśmy bardzo chcieli.
wyższości WG MNIE, co nie musi pokrywać się z widzimisię każdego innego. Sam mam teraz radio niepełne 2din od Wizarda i jak na razie sobie chwalę. Jednak niestety nie mogę się zapisać do elitarnego klubu posiadaczy 2din dedykowanego do r75
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum