Typ: CDTi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2003
Od pewnego czasu zauwazylem, ze powyzej 1000 obrotów silnik zaczyna głucho buczeć (tak jak po nagłym zdjęciu pedału gazu). na poczatek chcę wymienić filtr powietrza, może coś pomoże. Nie mogę jednak zlokalizowac tego filtra. gdzie on się znajduje i jak go wymienić. Bardzo proszę o porady zarówno w pierwszej jak i drugiej sprawie.
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony przez apples Sob Lut 18, 2012 15:12, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Kwi 20, 2011 11:35 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Do wymiany filtra powietrza musisz zdjąć górną osłonę silnika i odkręcić obudowę filtra, która przykręcona jest na 6 imbusów. Obudowa - element nr 8 na zdjęciu.
Witam potrzebuje pomocy przy wyborze filtra powietrza do mojego roverka 75 CDT rok 2000.Zgłupiałem bo są okrągłe,stożkowe i duże kwadratowe.dzięki za pomoc.
Kolego pomogła wymiana filtra powietrza, bo mam to samo buczenie filtr wymieniony 1000 km temu. Buczenie występuje przy dodaniu gazu przy puszczeniu znika, na jałowym brak buczenia . Wydech sprawdziłem i nic nie znalazłem. Wymieniłem wieszaki wydechu ale bez rezultatu.
Mma pytanie czy taki filtr powietrza będzie dobry do r75? http://moto.allegro.pl/fi...2969870999.html
Zawsze taniej niż w sklepach, tylko nie wiem co to za firma i czy ma to znaczenie. są na allegro jakieś w chinach robionr to tamtych staram się nei brać. Dzięi za odp.
nie warto kupować tych wynalazków od niewiadomego producenta.
kupuj Knecht/Mahle.
Dobra marka, szła na pierwszy montaż w R75 i do teraz w BMW
Kiedyś ceny tych filtrów były wysokie, ale ostatnio w TomaTeam kupiłem za 54zł i filtr paliwa tego samego producenta za 58zł
Pomógł: 54 razy Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 957 Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: Nie Lut 17, 2013 16:18
Kiedyś do służbowego auta kupiłem jakiś tani zamiennik filtra powietrza i w rękach się rozsypał w trakcie montażu. Od tej pory uważam na te rzeczy, tym bardziej że kiedyś kolega zrobił w warsztacie sekcję kilku filtrów oleju od różnych producentów i w niektórych była zwykła szmata w stanie agonalnym.
Chciałem kupić dobry filtr w sklepie internetowym (już nie będę pisał którym bo brak mi słów), zrezygnowałem z zamowienia i musiałem kupić u siebie w sklepie a tu mieli tylko taki. Pytam czy taki filtr może być gdyż czytałem opinie o nich i są różne. Nie wiem czy ma to aż takie znaczenie.
ale słyszałem wiele złego o filtrach powietrza bearmach, które nazwyczajniej nie chciały wejść i często dochodziło do ich uszkodzenia. Ktoś porównywał je ze soba i każdy miał innną długość.
Pomógł: 54 razy Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 957 Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: Wto Mar 05, 2013 15:23
Już kilka razy robiłem wymiany filtrów i niedługo czeka mnie następna. Po ostatniej przygodzie obiecałem sobie że na zakupy pojadę z metrówką,bo faktycznie zdarzają się różne długości. Nie pamiętam producentów,ale to jakaś paranoja z tym wymiarem.
ale słyszałem wiele złego o filtrach powietrza bearmach
Ja mam już drugi raz u siebie ten filtr i jest OK.
Fabrycznie do cdt montowali Filtrona... AK362, dostepne bez problemu. Najlepsza w tym wszystkim byla pieczatka z logo filtron i ten napis ponizej "made in Germany"
I jak pomogła ta wymiana??bo mam juz od ponad roku to samo zalozone juz chyba z 3 rozne filtry i dalej to samo buczy jak 150 jak rozpedze i wrzuce na luz cichnie
Apples mam pytanie jak nazywa się ten element oznaczony nr 11 na zdjęciu powyżej i drugie pytanie czy jest to feler bo ten karbowany element mam dość mocno rozerwany
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum