Dołączył: 02 Lis 2013 Posty: 134 Skąd: Legionowo, Warszawa
Wysłany: Pon Lis 25, 2013 22:34 WYDECH [MG ZR]. ILE I JAK ?
WITAM.
Mam pytanie na ile cali spawacie, spawaliście wydech w MG ZR, z tego co wiem to w serii jest 2.25, więc chyba nie ma najmniejszego sensu spawania też znowu 2.25.
A jak wyglada sprawa z kolektorami wydechowymi? Kupowaliście sportowe? Czy oddawaliście, żeby ktoś Wam to spawał?
Jak już zrobiliście jakie były efekty? Jakiś wykres z rolki?
Sam myślałem, zeby zrobić co na dwóch tłumnikach przelotowych i na 2.25.
Proszę o opinie i może wklejanie jakiś starych tematów przy okazji.
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lis 25, 2013 22:34 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Zależy jakiego masz zr'a w 160 fabrycznie jest 4-2-1 którego moim zdaniem nie ma sensu zmienić. Na wiosnę ja składam setup 2.5" na jednym tłumiku środkowym przelotowym i końcowym też przelotowym. Problem jest tylko z sondą za katalizatorem, przydałoby się pobawić kompem
spider, przeczytaj sobie mój temat o Sierściuchu, niby 200tka VVC ale zawsze to jakiś obraz, wg mnie 2,5" nie ma sensu przy tym silniku bo będzie za luźno i zwyczajnie gówniano, auto bardziej będzie ryczeć ale słabiej jechać, ja przeszedłem z 50mm na przelotowym na 60 na komorówkę, przy założeniu przelotu rozryczałby się i osłabł
[ Dodano: Sro Gru 11, 2013 19:10 ]
no i jeszcze jedna bardzo istotna rzecz, zwężki przy 50mm prawie ich nie było a przy 60mm na każdym łączeniu i przed każdym katalizatorem czy tłumikiem i spore zwężki, jeśli wsadzisz po prostu 2,5cala na przelotach i bez kata to zwyczajnie zabijesz osiągi chyba że masz IDT
Tylko że u mnie dochodzi totalnie nowa projektowana sztywna mapa ale może masz rację że 2.5" to ciutkę za dużo. O dziwo mierząc suwmiarką na zewnątrz wydechu wychodzi 2.75", na zewnątrz podkreślam.
Strzemo, a kto Ci będzie to robił i na czym, jak ja próbowałem coś podumać z VVC to wysyłałem różnym osobom wykresy z oscyloskopu i twierdzili że nie da się (albo im się nie chciało) zrobić coś z zapłonem
Pomógł: 35 razy Dołączył: 12 Paź 2012 Posty: 456 Skąd: Radom
Wysłany: Czw Gru 12, 2013 20:35
Ecumaster obsługuje trigger MEMSa 1.9/3 bez najmniejszych problemów. Przykładem może być 125p z VVC + ITB wystrojone na Ecumasterze. Obecnie ok. 170koni.
W UK popularne są remapy dla Memsa3 robione przez ZandF Tuning (byłych inżynierów z Longbridge). 100% pozytywnych opinii.
Dołączył: 02 Lis 2013 Posty: 134 Skąd: Legionowo, Warszawa
Wysłany: Czw Gru 12, 2013 21:31
Zacznijmy od tego, że z tego co ja mierzyłem jak wyciąłem kata to w środku mam 2.25, więc bez sensu wsadzać taki sam.
Też się zastanawiam nad tym 2.5.
Obstawiam, że wiecej da nowy sportowy kolektor niż zrobienie pozostej części wydechu
Co do sondy to ja właśnie prowadzę wszystkie rodzaju próby, wsadziłem emulator tydzień jest wszystko ok. Gdy będę coś spawał od nowa, to przed tą druga sonda wsadze wydech środkowy i powinno być ok.
A, żeby było co stroić to trzeba już zrobić dolot i wyżej silnikiem zakręcić ale najpierw trzeba się upewnić czy wszystko wytrzyma
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum