Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Maj 2006 Posty: 149 Skąd: Lublin/Kraśnik
Wysłany: Pon Lis 25, 2013 15:05
Dzięki za podpowiedzi, ale jeszcze jedno mam pytanie może dwa, czy pompka od R75 pasuje do R200? i czy pompka od tylniej szyby też znajduje sie przy zbiorniczku? Wiem, że można od Forda , Citroena, ale ja wole jednak Rverkową
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lis 25, 2013 15:05 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Maj 2006 Posty: 149 Skąd: Lublin/Kraśnik
Wysłany: Pon Lis 25, 2013 20:03
arczi napisał/a:
kurtki, Po pierwsze sprawdź bezpiecznik, dziwne żeby obie padły w tym samym czasie choć to nie wykluczone. Jeśli to nie wina bezpiecznika to musisz sprawdzić czy dochodzi napięcie na pompki. Dostaniesz się do nich skręcając kołami w lewo i zrzucając nadkole prawe- ja tak robiłem. Wyciągasz kostki z pompek i za pomocą miernika albo żarówki badasz napięcie, jeśli dochodzi to winna pompka. Wyciągniesz ją ze zbiornika i wymienisz- siedzi tylko na uszczelce. Silniczka samego nie wymienisz bo to jest całość.
Sprawdziłem na żarówkę i okazało się, że przynajmniej spryskiwacz tylnej szyby jest spalony, bo żarówka świeci do silniczka od przedniej szyby nie dostałem się. Kurcze ciężko będzie to powymieniać, a nie łatwiej jest zdemontować cały zbiornik i powymieniać ?Tylko nie wiem na ilu śrubach jest przymocowany zbiorniczek.
Mam jeszcze jedno pytanie, gdybym się zdecydował na fordowską pompkę to z jakiego modelu pasują i czy można kupić nową ?
Moim zdaniem bez sensu zdejmować zbiornik. Ja odchylałem tylko nadkole, wyjąłem starą pompkę, zamontowałem nową - z Tico, kosztowała jakieś 15zł, podłączyłem wężyk, przelutowałem przewody i działało pięknie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum