Forum Klubu ROVERki.pl :: SWAP 1.8T. DOLOT MG ZR 1.8
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
SWAP 1.8T. DOLOT MG ZR 1.8
Autor Wiadomość
spider 



Dołączył: 02 Lis 2013
Posty: 134
Skąd: Legionowo, Warszawa



Wysłany: Nie Gru 15, 2013 21:20   SWAP 1.8T. DOLOT MG ZR 1.8

WITAM.
Mam połamaną puszke filtra powietrza, zmasakrowane trochę przewody, więc postanowiłem sobie kupić nowy dolot. Padło na K&N apollo.
Ktoś coś takiego, robił słyszał?
http://allegro.pl/uklad-d...3726842672.html nad tym się zastanawiałem
Ostatnio zmieniony przez spider Czw Gru 19, 2013 16:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Gru 15, 2013 21:20   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Gru 16, 2013 11:35   

Jak jeszcze miałem V6, to miałem tam dedykowany dolot Pipercross'a model Viper. Spadek mocy ok 6KM z tego co pamiętam, w połączeniu z wyciętym katem auto miałem mniej niż seria. Po założeniu kata i ori puszki doleciało ponad 10KM. Dlatego szukałbym ori puchy i wkładki np: K&N :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
spider 



Dołączył: 02 Lis 2013
Posty: 134
Skąd: Legionowo, Warszawa



Wysłany: Pon Gru 16, 2013 11:44   

Ja nie mam juz kata, i chce zrobic filtr. I moze to wszystko jakos wystroic.
A ktos sie wie jak jest z tym strojeniem MG?
 
 
MD 




Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Lut 2013
Posty: 946
Skąd: Krzepice

Rover 75

Wysłany: Pon Gru 16, 2013 11:49   

Silniki wolnossące muszą mieć pewien opór w układzie wydechowym, inaczej zawsze zaistnieje spadek mocy. Popytaj profesjonalistów spawających wydechy - maksymalny przelot stosuje się w turbo, do jednostek niedoładowanych dobiera się odpowiedni przekrój wydechu - tak aby wytwarzał ściśle dobrany opór. Jak pisał kolega wyżej: daj sobie spokój i idź w serię albo dokładaj turbinę. :P
 
 
spider 



Dołączył: 02 Lis 2013
Posty: 134
Skąd: Legionowo, Warszawa



Wysłany: Pon Gru 16, 2013 12:03   

Istnieje duze prawdopodobienstwo, ze wleci tam kompresor od Mercedesa.
Ale to sa plany na nowy rok. I jak na razie musze wszystko porobic pod ten kompresor.
No wiem wiem musze sie popytac po warszawie na temat tego. Ale moze ktos wie cos blizej?
Komputer seryjny mozna wystroic?
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Gru 16, 2013 12:07   

był temat ostatnio :) kup dół silnika od 1,8T z 75/ZT, dołóż osprzęt (turbo, orurowanie itp) wystorić to świnką i będzie kozak :)

Poza naszym forum na potegę uturbiają kserie :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
MD 




Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Lut 2013
Posty: 946
Skąd: Krzepice

Rover 75

Wysłany: Pon Gru 16, 2013 12:08   

Spider, chyba nie, ale to niech już się inni wypowiedzą.

A jak zamierzasz dawać kompresor to faktycznie - jak największy przelot rób, choć przygotuj się, że dopóki będziesz miał wolnossącą jednostkę, dotąd osiągi będą zaniżone. Po prostu silniki niedoładowane muszą mieć opór i kropka.
_________________
Jam jest MD, władca Dinożaurów
 
 
spider 



Dołączył: 02 Lis 2013
Posty: 134
Skąd: Legionowo, Warszawa



Wysłany: Pon Gru 16, 2013 12:19   

Na tym forum to w ogole malo sie dzieje ;) !
A glowica i wszystko ppza tym pasuje?
Nie lubie tych swapow!
Jezeli nie wsadze kompresora, w wyjme silnik zloze go kompletnie od nowa wleca tloki doprezajace stoczenia kola wraz z walem. Wydech 2.5 cala. I musi byc minimum 180/190 koni i bedzie chodzic lepiej od tych wszystich w turbo o tej mocy.
W kompresorze wyciagne wieksza moc niz na turbo
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Gru 16, 2013 12:22   

spider napisał/a:
Na tym forum to w ogole malo sie dzieje !

prawda :)

spider napisał/a:
A glowica i wszystko ppza tym pasuje?

pasuje

spider napisał/a:
Nie lubie tych swapow!

e tam :p

spider napisał/a:
ezeli nie wsadze kompresora, w wyjme silnik zloze go kompletnie od nowa wleca tloki doprezajace stoczenia kola wraz z walem.

droga impreza ;)

spider napisał/a:
I musi byc minimum 180/190 koni i bedzie chodzic lepiej od tych wszystich w turbo o tej mocy.

polemizowałbym ;) moc będzie, niutona brak :)

spider napisał/a:
W kompresorze wyciagne wieksza moc niz na turbo

nie, kompresor generuje duzo wieksze straty.
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
spider 



Dołączył: 02 Lis 2013
Posty: 134
Skąd: Legionowo, Warszawa



Wysłany: Wto Gru 17, 2013 11:42   

Markzo napisał/a:
spider napisał/a:
Na tym forum to w ogole malo sie dzieje !

prawda :)

spider napisał/a:
A glowica i wszystko ppza tym pasuje?

pasuje
A czym się to różnicy w ogóle? To nie lepiej do tego dołożyć turbo?
spider napisał/a:
Nie lubie tych swapow!

e tam :p
nie lubię rzeźbić
spider napisał/a:
ezeli nie wsadze kompresora, w wyjme silnik zloze go kompletnie od nowa wleca tloki doprezajace stoczenia kola wraz z walem.

droga impreza ;)
1000 zł włożenie i rozłożenie silnika i wsadzenie i tylko bym poniósł koszty tłoków, reszta sam sobie zrobie
spider napisał/a:
I musi byc minimum 180/190 koni i bedzie chodzic lepiej od tych wszystich w turbo o tej mocy.

polemizowałbym ;) moc będzie, niutona brak :)
no dobra, na lini startowej stoi Seat Ibiza Cupra 200 koni 1.8T 300nm i Honda Civic Typer 2.0 200 koni, z 195 nm, kto wygrywa? Seat lżejszy o 100 kg od hondy. KTO WYGRA?
spider napisał/a:
W kompresorze wyciagne wieksza moc niz na turbo

nie, kompresor generuje duzo wieksze straty.

W turbo bezpiecznie by było z 210 w kompresorze ponad 220 ;)
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Gru 17, 2013 13:05   

spider napisał/a:
no dobra, na lini startowej stoi Seat Ibiza Cupra 200 koni 1.8T 300nm i Honda Civic Typer 2.0 200 koni, z 195 nm, kto wygrywa? Seat lżejszy o 100 kg od hondy. KTO WYGRA?

pomijasz mase auta, przelozenie skrzyni, napęd, szpere itp.
spider napisał/a:
W turbo bezpiecznie by było z 210 w kompresorze ponad 220
czemu tak? kompresor moim zdaniem najlepiej nadaje się do dużej pojemności. Tymbardziej, jeśli masz gotowe rozwiązanie w postaci 1,8t kserii, która jest, działa i śmiga ok :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
spider 



Dołączył: 02 Lis 2013
Posty: 134
Skąd: Legionowo, Warszawa



Wysłany: Wto Gru 17, 2013 13:14   

Typer seria. Cupra po kompie.
Bo w turbo masz jebniecie mocy, czego nie lubia pozostale czesci silnika, panewki itd.
Kompresor oddaje moc wraz ze wzrostem rpm.
W hondach na kompresorze smigaja po 250 koni i jest ok ten sam setup w turbo nawet sezonu nie daje rady przejechac :)
Tym bardziej, ze istnieje prawodopodobienstwo spasowania kompresora od mercedesa ktory mozna kupic juz za 1.5 tys zl ;) wtryski i pare gratow do wymiany i smiga.
A poza tym kazdy kto ma turbo ma problemy z cisnieniem a w kompresorze nie ma
Tego problemu
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Gru 17, 2013 13:19   

spider napisał/a:
Bo w turbo masz jebniecie mocy, czego nie lubia pozostale czesci silnika, panewki itd.

Turbo może wstawać łagodnie, zależy dużo od turba, strony gorącej, wydechu, CR, strojenia itp.
spider napisał/a:
Kompresor oddaje moc wraz ze wzrostem rpm.

Kompresor daje efekt zwiększenia pojemności, jednak generuje duże straty na napędzie + mocno grzeje powietrze.
spider napisał/a:
W hondach na kompresorze smigaja po 250 koni i jest ok ten sam setup w turbo nawet sezonu nie daje rady przejechac

To czy auto przejeździ sezon z awariami czy bez zależy od użytkującego i tego co to zbudował. Ja znam honde o mocy 350km z b18 ktora smiga juz 2 rok ;) wiec jak widac różnie bywa.
spider napisał/a:
Tym bardziej, ze istnieje prawodopodobienstwo spasowania kompresora od mercedesa ktory mozna kupic juz za 1.5 tys zl

Heh, widze, ze napaliles sie nakompresor ;) wiec go zakaldaj ;) ja bym sie mocno zastanowil, bo masz zestaw turbo ktory pasi p&p, a to znacznie upraszcza całą imprezę i obniża koszty.

Cytat:
A poza tym kazdy kto ma turbo ma problemy z cisnieniem a w kompresorze nie ma
Tego problemu  

z czym? o czym teraz piszesz?
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
spider 



Dołączył: 02 Lis 2013
Posty: 134
Skąd: Legionowo, Warszawa



Wysłany: Wto Gru 17, 2013 13:27   

masz zakutą tą honde już na bank i pewnie nawet tuleje, więc troche inny temat.
Muszę pogadać z mechanikiem na ten temat. Ale się zastanowię.
A jak już jest taka dyskusja to ktoś mi powie jak jest ze strojeniem tego samochodu?
Trzeba kupować nowego kompa czy serie da radę wystroić?
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Gru 17, 2013 13:30   

kute tłoki, tuleje seria. Kup ecu mastera, taniej, szybciej, latwiej :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
spider 



Dołączył: 02 Lis 2013
Posty: 134
Skąd: Legionowo, Warszawa



Wysłany: Wto Gru 17, 2013 13:33   

a co to jest ten ecu master? jakiś link albo coś aby poczytał?
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Gru 17, 2013 13:34   

http://www.ecumaster.com/ det 2/3 jako piggyback albo EMU jakos SA.
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
spider 



Dołączył: 02 Lis 2013
Posty: 134
Skąd: Legionowo, Warszawa



Wysłany: Wto Gru 17, 2013 13:35   

http://www.ecumaster.com/produkty/ecumaster-emu to?
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Gru 17, 2013 13:37   

EMU to stand alone, dzięki temu usuwasz ori ECU. Ty potrzebujesz ECU Mastera, czyli świnke.
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
spider 



Dołączył: 02 Lis 2013
Posty: 134
Skąd: Legionowo, Warszawa



Wysłany: Wto Gru 17, 2013 13:48   

Mozesz mi mozesz dokladnie wyslać co i jak :D ?
Bo nie rozumiem
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MG ZR] Dolot w td
tuners Tuning mechaniczny 15 Sob Maj 21, 2011 20:15
tuners
Brak nowych postów [iDT] Dolot powietrza.
Krzysi3k Tuning mechaniczny 2 Pią Kwi 01, 2011 20:06
Krzysi3k
Brak nowych postów [R200]Dolot
mateuszm94 Tuning mechaniczny 10 Wto Maj 19, 2015 11:08
Harry
Brak nowych postów [R200] dolot i wydech
ile można zyskać?
Patrick Tuning mechaniczny 13 Sob Mar 13, 2010 07:32
DANTE79R
Brak nowych postów [R620Si] Dolot stozek
rav020 Tuning mechaniczny 1 Sro Wrz 19, 2012 20:05
KRYS



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink