Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620Ti] Problem z iskrą
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620Ti] Problem z iskrą
Autor Wiadomość
KatoSBE 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Cze 2011
Posty: 71
Skąd: Wojkowice

Rover 600

  Wysłany: Sob Gru 28, 2013 21:21   [R620Ti] Problem z iskrą
Typ: Ti Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1995

Witam, mój problem polega na tym, że nie mogę odpalić silnika po remoncie, rozrząd jest złożony dobrze, paliwo dopływa, iskra jest, ale taka, że podczas kręcenia jest nieregularna tzn parę przeskoków, przerwa, przeskok, przerwa i parę przeskoków i tak w kółko, doradźcie coś bo skończyły mi się pomysły... kopułka nowa, świece wraz z przewodami też, cewka zakupiona nowa podłączona i efekt ten sam jak na starej... czujnik położenia ten co odbiera sygnały z koła zamachowego zmierzony miernikiem i mieści się w dobrych granicach...

Witam po raz drugi, nowy palec nowa kopułka, sprawdzane na dwóch seriach świec i dwóch seriach kabli zapłonowych nowa cewka i nie pali, przystąpiłem do sprawdzania układu paliwowego mimo że świece mokre, wykręcając przewód od tej listwy wtrysków wyleciało paliwo i sprawdzałem jak jest podawane na tym przewodzie od filtra paliwa i po załączeniu zapłonu parę sekund podaje oczywiście i później dopiero jak go kręcimy i podczas kręcenia podaje paliwo pulsacyjnie nie ciągle tylko wylatuje nagle spadek ciśnienia przez sekundę i znowu dobrze podaje, tak ma być czy coś jest nie tak? do tego coś przy kręceniu pstryka z okolic pod schowka jakiś przekaźnik? tak ma być? słyszałem że jest tu jakiś knock sensor który odłącza dopływ paliwa ale on by odłączył chyba całkowicie? proszę o pomoc :)
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Gru 28, 2013 21:21   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Gru 31, 2013 12:11   

Knock Sensor to czujnik stuku, do odpalenia nie ma nic.

Kolejność przewodów na kopułce dobra?

a własnie... Ty zdaje się kupiłeś drugi motor tak? i na jego bazie składałeś po remoncie?
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
KatoSBE 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Cze 2011
Posty: 71
Skąd: Wojkowice

Rover 600

Wysłany: Wto Gru 31, 2013 12:16   

Nowy blok kupiłem z wałem i tłokami identyczny jak miałem, rozrząd złożony dobrze iskra jest, świece mokre ale okazało się że pompa paliwa podaje pulsacyjnie paliwo jak się kręci rozrusznikiem, a nie chodziło mi o knock sensor tylko intertia switch jakoś tak ;) tylko jakby on przyblokował to pompa by chyba wgl nie podawała?
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Gru 31, 2013 12:17   

a koło zamachowe z którego?

Interia switch to wyłącznik uderzeniowy, odcina pompe i nie podaje w ogole.
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
KatoSBE 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Cze 2011
Posty: 71
Skąd: Wojkowice

Rover 600

Wysłany: Wto Gru 31, 2013 12:20   

Chyba wiem o co kaman Ci już koło zamachowe ze starego ale naszło na niego dobrze bez żadnych przeszkód bo wał przyszedł z tym blokiem :) ale są dwa rodzaje chyba kół zamachowych nie?
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Gru 31, 2013 12:31   

Jeśli koło jest Twoje, to git tak powinno być. Mi to troche śmierdzi czujnikiem położenia wału... wtyczki wszystkie dobrze podpiąłeś?
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
KatoSBE 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Cze 2011
Posty: 71
Skąd: Wojkowice

Rover 600

Wysłany: Wto Gru 31, 2013 12:34   

Mi też tym śmierdzi, ale czujnik pokazuje 1380 ohm, no i paliwo pompa podaje z przerwami a powinno ciągłym strumieniem jak się kręci go, i co tak pstryka pod schowkiem w środku auta podczas odpalania?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Rover 620] Problem z iskrą
LanDrYn Rover serii 600, Honda Accord 4 Wto Cze 28, 2011 16:22
marthinez
Brak nowych postów [R620ti] Problem po odpaleniu
KatoSBE Rover serii 600, Honda Accord 11 Sro Lip 31, 2013 11:28
KatoSBE
Brak nowych postów [R620Ti] Poważny problem ze spalaniem PB i LPG
tomii620si Rover serii 600, Honda Accord 2 Pią Mar 28, 2014 15:44
tomii620si
Brak nowych postów [R620Ti] Problem z wybłyskaniem błedu ABS
tomii620si Rover serii 600, Honda Accord 13 Czw Lut 16, 2017 17:03
slax
Brak nowych postów [R620ti] Problem z centralnym zamkiem
tomii620si Rover serii 600, Honda Accord 12 Pon Cze 27, 2016 13:40
maciej



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink