Wysłany: Sob Sty 04, 2014 12:37 [400]słabo pali potem gaśnie i nie wchodzi na obroty
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997
Witam jestem nowy mam problem ze swoim roverem kupiłem auto 2 miesiące temu chodził jak zegareczek odpalał bez problemu aż tu nagle zaczeły sie cyrki przestał jadnie odpalać jak zapali to chwile pochodzi i gaśnie obroty kończą sie w przedziale 3/4 i spadają a gaz w podłodze. Zauważyłem ze jakiś cymbał wyciął filtr paliwa! więc założyłem nowy i nic ciągle to samo pompa paliwa zaczeła głośno chodzić tak jakby nie dostawała paliwa. Czy pompa mogla się zatrzeć czy zawór wysokiego ciśnienia jest do czyszczenia? Jak zawór to gdzie się on znajduje?
SPAMU¦
Wysłany: Sob Sty 04, 2014 12:37 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
jesli da rade odpalic i troche go przegnac to kup taki specyfik co sie wlewa do paliwa na czyszczenie wtryskow. mi pare lat temu po zakupie ozywil samochod.
tak jak mowisz, pewnie cymbal zamiast wymienic filtr za 40zl bo slabo na nim juz jezdzil, wycial go calkiem byle sprzedac, pojezdziles 2 miesiace bez filtra i teraz wychodza problemy. jak masz umowe na wysza kwote niz 900zl to przemysl zlozenie sprawy do sadu
paliwo normalnie przelatuje w każdym przewodzie sitko czyste umowe mam na 1000 zł także sprawa w sądzie odpada
[ Dodano: Sob Sty 04, 2014 16:25 ]
zapomniałem dodać ze 1/2 zbiornika zechlał na 123 km przejechane
[ Dodano: Sob Sty 04, 2014 19:46 ]
coś mnie tkneło i odkręciłem korek wlewu paliwa az tu nagle jak zassało powietrze to az w szoku byłem (a jest 1/2 baku) doszedłem do wniosku ze jezeli paliwo dochodzi do pompy i silnik odpala ale brak mu mocy to moze przewody powrotne do zbiornika są zapchane i dlatego tak się dzieje? Czy to możliwe?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum