Wysłany: Czw Sty 23, 2014 11:09 [R75] Auto nie odpala... Prosze o szybką rade...
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2001
Witam mam powazny problem i ogromna prosbe byscie mi pomogli rozwiazac ten problem...mianowicie wczoraj jezdzilem i nie dzialo sie zupelnie nic wszystko dzialalo jak nalezy a dzis gdy wyszedlem z domu o 5 rano auto juz nie odpalalo tzn swiatla swieca klakson dziala awaryjne dzialaja a po wlozeniu kluczyka do stacyjki i przekreceniu nie pojawiaja sie zadne kontrolki i w ogole zero jakiejkolwiek reakcji...prosze Was pomozcie i podpowiedzcie jaka moze byc przyczyna i jak ja zwalczyc bardzo dziekuje i Pozdrawiam
SPAMU¦
Wysłany: Czw Sty 23, 2014 11:09 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
wlasciwie to niemam pojecia ale dodam ze nawet nie cyka przy przekreceniu kluczyka...aha a centralny zamek tez dziala normalnie...i teraz niewiem co robic czy inwestowac w prostownik i sprawdzic czy da rade naladowac i czy w ogole to jest wina akumulatora...
[ Dodano: Czw Sty 23, 2014 11:22 ]
a jak mozna sprawdzic rozrusznik i lub mase?? jestem kompletnie w tym temacie zielony
[ Dodano: Czw Sty 23, 2014 11:26 ]
Może poproś kogoś aby pożyczył Ci aku.Wtedy będziesz wiedział co i jak i ewentualnie zaoszczedzisz kase na prostowniku
_________________ Był R 216 Gti, później R 600 SDI, a teraz Opel Vectra C
jeżeli przy przekręcaniu zamrugają światła, a samochód nie kręci, to aku, tylko, że przy próbie zakręcenia rozrusznikiem, powinno byś słychać cyknięcie
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
no i aku to raczej nie jest co prawda nie mialem mozliwosci pozyczyc podobnego ale probowalem przez kable i tez echo...martwi mnie to bo do pracy jakos trzeba jezdzic a to ponad 30km;( ...a gdzie i jakiego tego bezpiecznika szukac? i ktorego przekaznika?...nagorsze jest to ze w mojej okolicy ciezko o dobrego mechanika i najlepiejby bylo jakbym jakos sam dal rade
U mnie jak akumulator padł, to nawet na kable nie chciał zakręcić. Dopiero nowy akumulator pozwolił zakręcić. No i u mnie jednak słychać cykniecie. Sprawdź, albo niech ktoś popatrzy z przodu na samochód jak próbujesz palić, czy mrugaja światła czy nie i dopiero szukaj dalej.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ale w opisie pisze , że nie zaświecają się nawet kontrolki a reszta działa to raczej nie aku .
A czy po przekręceniu kluczyka coś działa np. kierunki ?
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Czw Sty 23, 2014 18:08
Maciek1924 napisał/a:
a gdzie i jakiego tego bezpiecznika szukac?
teoretycznie trzeba sprawdzić w skrzynce pod maską: FL1 (150A), FL3 (50A), FL12 (50A) , a w kabinie : F6 (5A), F20 (20A), F34 (10A) i F36 (5A).
Sprawdzić napięcie na kostce stacyjki : przewód zielony-
na nim jest napięcie w I i II pozycji kluczyka ( styk 2 ). +12V jest na białym ( styk 9 ) i pom/białym ( styki 3 i 10 ) w II poz kluczyka. Na stykach 5,6,7, jest napięcie przy wyłączonej stacyjce.Na rozruchu +12 na biało/czerwonym ( styk 8 ).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum