Forum Klubu ROVERki.pl :: [r25 2.0 iDT] skrzynia, problem z biegami.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[r25 2.0 iDT] skrzynia, problem z biegami.
Autor Wiadomość
SEGE 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 03 Lut 2014
Posty: 94



Wysłany: Czw Lut 06, 2014 12:03   

bociannielot napisał/a:
bo w r25/200 nie ma sprzęgła hydraulicznego ?


O rzeczywiście :o Sorry mój błąd ;)
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Lut 06, 2014 12:03   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Lut 06, 2014 12:56   

linka jest w R200/25 ... a co do opisanych objawów, to moim zdaniem sprzegło umiera ... moje też niby normalnie pracowało (w sensie pracy samego pedału) a sprzegło było trupem i auto jechało niezależnei od położenia pedału ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
krzysiek8903 



Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 7
Skąd: Koluszki



Wysłany: Sro Lut 19, 2014 00:30   

Na razie jeszcze problemu nie rozwiązałem, bo potrzebuje auta jeżdżącego. Nauczyłem się zmieniać biegi w taki sposób, że za każdym razem celuje w odpowiednie obroty i jest miodzio. Jak się zatrzymam też nie mam problemu z wrzuceniem pierwszego biegu, można powiedzieć, że problem ustąpił w 80%. W każdym razie dogadałem się w sklepie, że jak odkręcę skrzynie to dam im znać do południa co i jak, to przywiozą mi część sprzęgła (bądź całe jeśli będzie trzeba, a obstawiam tylko docisk) i zmontuje wszystko do wieczora bez problemu. Szczerze wątpię że tarcza sprzęgła będzie do wymiany, bo za każdym razem ruszam bez gazu, nie tyram auto do czerwonego pola i nie ciągam za sobą tony gruzu... Raz tylko przypaliłem tarcze jak musiałem ściągnąć auto bez koła z drogi, no ale bez przesady, 10 metrów na porządnym bucie nie załatwi sprzęgła:)

[ Dodano: Sro Lut 19, 2014 00:30 ]
Cześć, dziś cały dzień w garażu, wymieniłem tarcze i docisk (łożysko zostawiłem stare bo wydawało mi się o wiele bardziej wytrzymałe od nowego) firma Nexus.. hmm nie mam pojęcia co to ale kosztowało 420pln a nie tak jak Valeo 670... I teraz zobaczymy co i jak, poprzednie było Luk i poleciało dość szybko- w masakrycznym stanie była właśnie tarcza, wszystkie sprężynki połamane i okładzina wyrobiona na nitach, sama okładzina w stanie nowej, dramat po prostu.

Jeśli ktoś chce się zabierać za wymianę takiej rzeczy proponuje dobrze przestudiować ewentualne problemy w teorii i naczytać się ile się da..

Teraz biegi wchodzą po prostu miodzio, delikatnie, płynnie, bajka, żadnego zgrzytu przy wrzucaniu wstecznego, żadnych problemów przy redukcji. A i jeszcze auto wydaje mi się o wiele dynamiczniejsze, wiem, że jeszcze został mi do przestawienia kąt wtrysku (troszkę za głośno silnik chodzi w porównaniu do tego co było wcześniej) a będzie jeszcze lepiej..
Do wczoraj pokazywało mi 3 błędy Check Engine:
-czujnik pedału hamulca (rozwiązane)
-czujnik temperatury paliwa (17) grzebałem troche przy wiązkach więc może gdzieś przypadkiem poprawiłem przy okazji, nie wiem bo jeszcze nie rozgrzałem porządnie auta (właśnie wtedy, gdy był zły odczyt temperatury i mulił)
-cewka czasu wtrysku paliwa (pewnie o kąt wtrysku właśnie chodzi)
I moje pytanie wreszcie, akumulator był wyjęty kilka godzin i później przed odpalaniem kilka razy zapłon włączony/wyłączony, może do tej pory on chodził w trybie awaryjnym i stąd teraz taki powrót mocy?
z racji godziny i mojego stanu możliwe błędy i mało zrozumiały sposób pisania, sory. Pozdrawiam
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sro Lut 19, 2014 07:48   

krzysiek8903 napisał/a:
firma Nexus..
super firma, a tak an serio komplety valeo czy tam luk-a idzie wyrwac w podobnych pieniądzach co tego nexusa kupiles ;p
 
 
 
colin1983 




Pomógł: 70 razy
Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 909
Skąd: TL

Rover 200

Wysłany: Nie Mar 09, 2014 03:58   

krzysiek8903, mój eR przechodził to samo okazało się że padł docisk( tzn brał połową) i łożysko , wymieniłem sprzęgło ( moje jeszcze wytrzymałoby 30tyś km) docisk i łozysko. Teraz biegi wchodzą jak marzenie i nawet ciszej samochód pracuje.
_________________
http://www.youtube.com/wa...&feature=relmfu
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Nie Mar 09, 2014 10:54   

Zrobię też info, a nóż ktoś bedzie potrzebował dobrego sprzęgła kiedyś, kupiłem nowy komplet nationala za 433 z przesyłką, koledzy na forum polecają ten zestaw :ok: .
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MG ZR 1.8] Problem ze skrzynią/ biegami.
Michu160 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Sro Sty 15, 2014 17:02
spider
Brak nowych postów [R200 1,6] Problem z biegami, skrzynią biegów.
djziolek Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 13 Sob Paź 27, 2018 12:03
djziolek
Brak nowych postów [r214si 97r] skrzynia biegow problem z biegami!
po wlozeniu 5 biegu i wkrzuceniu na luz...
donmulanka Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Nie Lip 26, 2009 12:37
donmulanka
Brak nowych postów [R200] Skrzynia biegów i problem z biegami
adi275 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Sro Maj 15, 2013 14:06
piotrekcrash
Brak nowych postów [R 25 streetwise] problem z biegami
Gulliver Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Nie Lis 30, 2014 17:24
Gulliver



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink