Forum Klubu ROVERki.pl :: [214si] nagle zgasł , niechce zapalić
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[214si] nagle zgasł , niechce zapalić
Autor Wiadomość
dozowacz 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Gru 2010
Posty: 73
Skąd: maniów



  Wysłany: Wto Lut 04, 2014 16:44   

akumulator nowy podłączam ,rozruch i co :o i dupa :!: :-| chwila kręcenia i tak jakby chciał zapalić i kaplica. Odkręcam świece i świece mokre. Dalej sprawdzam na wyciągniętych świecach iskrę ,iskra jest :!: Wyczerpują mi się pomysły :-| CO TO MOŻE BYĆ :?:
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Lut 04, 2014 16:44   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
zdzichu 



Pomógł: 47 razy
Dołączył: 14 Sty 2012
Posty: 602
Skąd: Chełmek



Wysłany: Wto Lut 04, 2014 20:57   

Sprawdż ustawienie rozrządu, potylu próbach na popych to nie zaszkodzi a będziemy pewni. Następna sprawa to owe terkotanie w przekażnikach? Znalazłeś który to? Jeżeli świece są zalewane to w zasadzie są dwie możliwości: albo iskra przeskakuje nie w tym miejscu co powinna (przestawiony rozrząd, zamieniona kolejność przewodów zapłonowych) albo za mała energia iskry i w rezultacie w cylindrze iskra zanika. Cewka jest zasilana napięciem =12V z przekażnika głównego (terkotanie?) i sterowana (-) z ECU - pin nr. 25 w złączu przy ECU. Sprawdż te połączenia, wsuwki mogą być lużne.
 
 
dozowacz 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Gru 2010
Posty: 73
Skąd: maniów



Wysłany: Wto Lut 04, 2014 21:12   do Zdzichu

zdzichu napisał/a:
Sprawdż ustawienie rozrządu, potylu próbach na popych to nie zaszkodzi a będziemy pewni. Następna sprawa to owe terkotanie w przekażnikach? Znalazłeś który to? Jeżeli świece są zalewane to w zasadzie są dwie możliwości: albo iskra przeskakuje nie w tym miejscu co powinna (przestawiony rozrząd, zamieniona kolejność przewodów zapłonowych) albo za mała energia iskry i w rezultacie w cylindrze iskra zanika. Cewka jest zasilana napięciem =12V z przekażnika głównego (terkotanie?) i sterowana (-) z ECU - pin nr. 25 w złączu przy ECU. Sprawdż te połączenia, wsuwki mogą być lużne.

kolejność garów patrząć od lewej 1-2-3-4 i na kopułce oznaczenia i tak podpięte
Możesz pomóc który to pin ? zlokalizować graficznie/
 
 
zdzichu 



Pomógł: 47 razy
Dołączył: 14 Sty 2012
Posty: 602
Skąd: Chełmek



Wysłany: Wto Lut 04, 2014 22:18   

Tak, gary liczy się od lewej/rozrządu. Ale na kopułce nie idą po kolei. kolejność zapłonu to 1-3-4-2 i tak muszą być założone, patrząc od strony lewego błotnika palec kręci się w lewo. Pin 25 to skrajny rząd, pierwszy pin we ,,wcięciu", ten po drugiej stronie jest pusty. Najprawdopodobniej przewód biało-czarny.

- - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - -
# - - - - - - - - - - -
 
 
dozowacz 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Gru 2010
Posty: 73
Skąd: maniów



Wysłany: Sro Lut 05, 2014 15:10   

Witam
jedziemy dalej , posprawdzałem Zdzichu wszystko na miejscu sygnał plusowy wychodzi z modułu , minus wychodzi z kompa.
Myślę myślę zaczynam pomiar ,napięcie na cewce takie jak na akumulatorze 12,8V.
Następny pomiar czujnika płynu i co :o pokazuje :?: ano pokazuje 1800 Ω wiec biorę świeczkę podgrzewam to kolanko z czujnikiem i patrzę opór spadł przy :o około 1300 Ω wpinam wtyczkę i próba zapalenia.Akumulator napędza rozrusznik słychać chęć zapalenia tak 4x aż złapał ale tak powoli wchodził na obroty. Chwila przygazówka ,pięknie się wkręcił na obroty i chodzi. ciekawe czy to wina czujnika? :o
 
 
zdzichu 



Pomógł: 47 razy
Dołączył: 14 Sty 2012
Posty: 602
Skąd: Chełmek



Wysłany: Sro Lut 05, 2014 15:37   

Jeżeli sprawdzałeś czujnik do ECU to stanowczo za mała rezestancja, 1800 om to 25 st.C, 1300 to 30st.C Nie wiem jaka tam jest temperatura wokół samochodu, ale przy 0 st. powinno być ok. 6 kOm
 
 
dozowacz 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Gru 2010
Posty: 73
Skąd: maniów



Wysłany: Pią Lut 14, 2014 20:00   

Minęły mrozy, na razie pali. Zobaczymy co dalej nic nie robię tylko jeżdzę. :lol:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R25 2.0IDt r.01] zgasł i niechce zapalic
zgasl podczas jazdy i niechce zapalic
pitek82 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Pią Sty 11, 2008 16:14
piter34
Brak nowych postów [R25] Nagle zgasł i nie odpala
stig Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 11 Czw Wrz 12, 2013 17:48
stig
Brak nowych postów [214 i] '96r Nagle zgasł podczas jazdy!
Sephiroth Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Wto Lis 10, 2009 09:23
skladak
Brak nowych postów [R200]Rover 200 zgasł i nie chce zapalić
felipe321 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Czw Gru 16, 2010 17:48
felipe321
Brak nowych postów [R214Si] Nagle zgasł, brak eletryki i dziwne zachowania
Skwarson Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 8 Nie Cze 24, 2012 20:48
Skwarson



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink