Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1999
Witajcie. Ostatnio stałem sie posiadaczem roverka 200. Jednakże mam bardzo dziwny problem, otóż. Kierownica w nim obraca się nadzwyczaj lekko. po prostu nie ma żadnych oporów, tak jakby stał na lewarku przednimi kołami w powieterzu. Dosłownie mucha usiądzie i kierownica drgnie. Jest to raczej niebezpieczne, gdyz przy większej predkosci lekko ruszę nią i praktycznie jestem na drugim pasie. Czekam na porady.
Ostatnio zmieniony przez proevo10 Sob Paź 05, 2013 22:42, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pią Paź 04, 2013 22:32 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Hmmmm niektóre roverki 214 posiadają elektryczne wspomaganie kierownicy
więc pewnie nie jesteś przyzwyczajony do tego typu ekstrawagancji ? Dobrze mówię jeśli nie to proszę poprawić
Powiem szczerze ja pas heh u mnie chodzi baaardzo lekko w porównaniu z innymi autami może się wydawać że kierownica sama się kręci hehehehehe Jeśli nie masz luzów na układzie kierowniczym to wydaje mi się że nie ma czym się przejmować . Pierwsza lepsza stacja kontroli pojazdów płacisz około 20 zł i sprawdzają poszczególne elementy, wiesz przez forum to i owo się dowiesz ale faktyczny stan pojazdu to tylko można zbadać manualnie.
U mnie też lekko chodzi, na tyle lekko że na postoju mogę kręcić otwartą dłonią ale z wyczuwalnym oporem. Sama się raczej nie zakręci. W oponach 2 bar.
_________________ Niewiedza kosztuje.
Autor zastrzega sobie prawo do zmiany zdania bez podania przyczyny.
proevo10, ja Ci coś poradzę, ze względu iż jesteś świeżym posiadaczem R200 to się ugadaj z kimś z okolicy, zobaczysz jak kiera chodzi u niego w R200 i porównasz.
Powiedz jeszcze jakie masz gumy założone. Może masz założoną nie oryginalna jakąś pompę wspomagania i daje większe ciśnienie na magiel (choć to trochę głupie).
Jak po remoncie wspomagania mam tak samo, wspomaganie chodzi tak lekko ze to nie jest normalne. Miałem regenerowaną maglownicę przez mechanika i pompkę wymienianą, ale na używaną. jak jechałem 150km/h to dosłownie małym paluszkiem można skręcać, dodatkowo przy wyłączonym silniku mam luz na kierownicy, ale po uruchomieniu silnika żadnego luzu nie ma, koła dokładnie reagują na ruchy kierownicą... dodatkowo na zakrętach kierownica nie wraca do pozycji zerowej.
Wszystko chodzi po prostu za lekko...
proevo10 też masz podobne objawy?
może da się jakoś skręcić maglownicę?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum