Pytanie co może powodować palenie się bezpiecznika do podgrzewania foteli Żeby robiło zwarcie to trochę dziwne bo tam same kable idą oporowe przez fotel
Jak włączę fotel pasażera to po 2 sekundach mi pali bezpiecznik, od kierowcy w cale nie grzał ale padnięte oba termistory były wiec się ich pozbyłem całkiem i już grzeje
Dodam jeszcze ze opór maty dolnej jest 1,0 Ohm a maty górnej 0,9 Ohm, pobór prądu jakieś ~7A nie cale na fotel
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
SPAMU¦
Wysłany: Pon Paź 07, 2013 00:10 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
madmips [Usunięty]
Wysłany: Sro Lut 26, 2014 20:32
Remigiusz napisał/a:
Pytanie co może powodować palenie się bezpiecznika do podgrzewania foteli Żeby robiło zwarcie to trochę dziwne bo tam same kable idą oporowe przez fotel
Jak włączę fotel pasażera to po 2 sekundach mi pali bezpiecznik, od kierowcy w cale nie grzał ale padnięte oba termistory były wiec się ich pozbyłem całkiem i już grzeje
Dodam jeszcze ze opór maty dolnej jest 1,0 Ohm a maty górnej 0,9 Ohm, pobór prądu jakieś ~7A nie cale na fotel
u mnie też się to działo, powodem był moduł komfortu, zjarała się płytka, to było objawem jak i kilka innych rzeczy, ale po naprawie modułu problem zniknął
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum