Forum Klubu ROVERki.pl :: [75] wymiana paska klinowego jak ?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[75] wymiana paska klinowego jak ?
Autor Wiadomość
ENU 




Pomógł: 24 razy
Dołączył: 22 Kwi 2007
Posty: 228
Skąd: Szczecin



Wysłany: Sro Lut 26, 2014 20:09   [75] wymiana paska klinowego jak ?
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000

Witam
Z okazji wymiany uwalonego przewody chłodnicy oleju chciałbym wymienić też pasek klinowy tylko nie wiem jak sie do tego zabrać. Z obdukcji wychodzi że chyba bez odkręcenia łapy poduszki silnika się nie obejdzie . Da się zrobić to w warunkach domowych?
_________________
Rover 75 2.0i
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Lut 26, 2014 20:09   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
turbina 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Paź 2012
Posty: 89
Skąd: Mircze



Wysłany: Czw Lut 27, 2014 22:20   

Powinno sie udać, zdejmiesz kolo, nadkole i bedzie juz lepiej widać co i jak. trzeba napewno odkręcić poduszkę i nie wiem czy nie łapę całą ale to już zobaczysz. Raczej nie skomplikowana wymiana. Powodzenia:)
 
 
zedziczek 



Pomógł: 34 razy
Dołączył: 06 Lis 2012
Posty: 497



Wysłany: Pią Lut 28, 2014 00:01   

poduszki nie musisz wykręcać, łape od silnika tak, ale najpierw ściąg koło od strony alternatora i dodatkowo podeprzyj silnik żebyśmy się źle nie zrozumieli samochód musi być podparty też, silnik możesz podeprzeć podnośnikiem tak aby nie opadł po odkręceniu mocowania, wszystko to też po uprzednim zdemontowaniu spodniej płyty osłaniającej silnik, potem lecisz z nadkolem, ściągnięcie paska odbywa się poprzez odciągnięcie napinacza w którym jest kwadratowy otwór np na grzechotkę popatrz wcześniej jaki rozmiar, ja zapomniałem :) przed założeniem paska też bedziesz odciągał napinacz, zwróć uwagę którędy przebiega pasek aby potem nie było myślenia za wiele :) dobrze jest sprawdzić czy rolka napinacza obraca się płynnie i rolka na silniku, bo łożysko w moim napinaczu padło przez brak smaru a raczej smar wysechł i stracił właściwości smarne, uważaj też jak będziesz dokręcał łape do silnika bo w aluminiowych częściach łatwo jest przekręcić gwint
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Wymiana paska klinowego
bluetom2 Rover serii 75, MG ZT 5 Nie Maj 08, 2011 14:21
sknerko
Brak nowych postów [R75] Wymiana napinacza paska klinowego
damiang Rover serii 75, MG ZT 6 Nie Lis 26, 2017 10:06
sash997
Brak nowych postów [R75] Dlugosc paska klinowego/wielorowkowego
bareq Rover serii 75, MG ZT 2 Pon Paź 08, 2012 14:56
PD
Brak nowych postów [R75] Dziwne szumy dochodzace z okolic paska klinowego
redcarpet88 Rover serii 75, MG ZT 1 Pią Sty 18, 2013 23:00
automechanik
Brak nowych postów [R75] Wymiana paska wieloklinowego
dawidd Rover serii 75, MG ZT 6 Pią Mar 27, 2015 21:27
zbygru



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink