Forum Klubu ROVERki.pl :: [Polonez 1.4] Problem z wkrecaniem się na obroty
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[Polonez 1.4] Problem z wkrecaniem się na obroty
Autor Wiadomość
Macfly 




Dołączył: 08 Sty 2014
Posty: 17
Skąd: Kraków



Wysłany: Sro Sty 08, 2014 23:04   [Polonez 1.4] Problem z wkrecaniem się na obroty
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1995

Witam panowie mam problem z moją szesnachą jak to nazywają pieszczotliwie . Silnik ładnie odpala na zimnym trzyma obroty obroty jałowe tak jak i na ciepłym lecz kiedy chce się depnąć czuć że auto trochę dławi i czasem wręcz można powiedzieć że coś czka . Przy niższym stanie paliwa gdy się depnie od razu pełen pedał gazu powyżej 3.5 tys obr nie chce się wkręcać gdy powoli się dawkuje gaz wkręci się ale widać że przy 3.5-4 tys obr wskazówka obrotomierza idzie najpierw płynie potem skacze z powrotem znowu płynnie i skacze i stanie przy 5 tys nie dokręci się wyżej . Na postoju nawet do odciny się nie wkręci tylko do 3 tys zrobi łuuu i powyżej łubułubu sam już nie wiem co z nim jest :( Dodam że skakanie obrotów miało też miejsce na trasie gdy miałem zalane prawie pół baku lecz nie robił buu tylko skakały obroty w górę i czuć było że nie jedzie płynnie tylko coś go dławi . Do tego tak jak by mi się zdawało że poza trasą pali trochę więcej niż powinien (wzoruje się tym że znajomy ma silnik 1.6 R. w Fiacie 125p i spalanie nie wychodzi mu wysokie po wioskach u nas) . Jeśli ma coś to w wspólnego osprzęt z silnikiem jest z Poloneza z 95 roku w budzie .

Jest to mój pierwszy roverek więc proszę o wyrozumiałość wcześniej też miałem ATU ale z silnikiem OHV więc nie do końca ogarniam jeszcze temat roverka.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Sty 08, 2014 23:04   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Czw Sty 09, 2014 10:44   

Ja bym zaczął od sprawdzenia su układu zapłonowego. potem pompy paliwa. Jak dla mnie któraś z tych rzeczy nawala. ewentualnie regulator cienienia na listwie wtryskowej szwankuje.
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
Macfly 




Dołączył: 08 Sty 2014
Posty: 17
Skąd: Kraków



Wysłany: Pon Mar 03, 2014 23:02   

Odświeżam temat może komuś pomoże . Problem był błahy jak się potem okazało . Winowajcą były świece . Nie dość że luźne to jeszcze 1 miała przebicie . Po zmianie auto kręci się jak szatan aż do odcięcia ;) . Ale mam do was mianowicie jeszcze 1 pytanko . Dlaczego przy odcięciu na luzie obrotek nie staje mi na 7200 mniej więcej tak jak u znajomego w fabrycznym 1.4 tylko zapędza się poza skalę obrotka ? jak to naprawić może mała rzecz ale irytuje .
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 160 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3644
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Wto Mar 04, 2014 07:14   

a na jałowym się zgadzają te powiedzmy 850 ??
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
Macfly 




Dołączył: 08 Sty 2014
Posty: 17
Skąd: Kraków



Wysłany: Wto Mar 04, 2014 14:04   

Na jałowym trzyma mniej więcej 900-1000 Obr . Nie wiem czy to doda coś do tematu ale mam dołożoną wspomaganie z R.420 i może dlatego troszkę wyżej trzyma obr. ;)
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Mar 04, 2014 18:04   

ja też mam tak po swapie, na luzie dobija do 8k, choć faktycznie łoi 7000. Moim zdaniem u mnie to za mały opór obrotka, nie wiem jak w poldku ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 160 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3644
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Wto Mar 04, 2014 21:03   

kurde to nie wiem, inna charakterystyka ?? , ale po co, przeciez on ma tylko zliczać impulsy z cewki, obrotomierze powinny byc takie same, to nie dwusuw, chyba ze gorny zakres obrotów w zwykłym 1.6, czyli powyżej 7 tys. obr, nie jest używany, przewidziany i tam charakterystyka sie mocno rozjeżdża :-)
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
Macfly 




Dołączył: 08 Sty 2014
Posty: 17
Skąd: Kraków



Wysłany: Wto Mar 04, 2014 21:53   

No cóż w takim razie jak ogarnę ważniejsze rzeczy w aucie będę musiał się zaopatrzyć w liczniki z plusorovera i zobaczyć czy jest tak dalej ;)
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 160 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3644
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Wto Mar 04, 2014 21:58   

Dokładnie :ok:
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Polonez 1.4 K16] swiruja obroty
Joker Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) 8 Pią Cze 13, 2008 01:24
AndrewS
Brak nowych postów [polonez 1,4-16V] problem z odpaleniem
szyja Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) 46 Nie Lut 16, 2014 18:51
Senn
Brak nowych postów [Polonez 1.4 16v] problem z nagrzaniem silnika
mike Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) 6 Sob Paź 05, 2013 16:06
mike
Brak nowych postów [Polonez 1.4] Rozrusznik Polonez 1.4 vs Rover 1.4
goorsky Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) 4 Sro Sty 11, 2017 22:11
goorsky
Brak nowych postów [Polonez 1.4 Rover] Problem z wysokimi obrotami
Stryjny Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) 8 Pon Lip 14, 2008 15:30
piter34



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink