Wysłany: Pon Mar 24, 2014 22:44 [MGTF]Tuleje głowicy ?? coś nie tak
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2001
Witam kupiłem wszytko co potrzebne do walki z hgf teraz po planowaniu chciałem przyłożyć te tuleje co łączą głowice z blokiem i prawa praktycznie wpada do środka sama a lewej nie da się wsadzić a ori była plastikowa a silnik nie był rozbierany przed tym zabiegiem co może być nie tak ?
Silnik 1.8 120km Mg Tf 2001r
Ostatnio zmieniony przez cortez Pon Mar 24, 2014 22:53, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pon Mar 24, 2014 22:44 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
ale w głowicę też muszą wejść. Trzeba tam po prostu oczyścić (jśli to to co widać na zdjęciu, to musisz usunąć zadziory). Tulejki powinny wchodzić dość ciasno, także czasem trzeba trzonkiem młotka przekonać
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
bo fabryka wkladala plastikowe, potem stwierdzono ze plastikowe sa czesciowa przyczyna klopotow z UPG wiec zaczęto stosować metalowe
wciska się je w blok i maja wystawac z niego jakies 10-11 mm
_________________ '99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv
to jest ok z tym ze jest luźna sama praktycznie wpada ta tuleja jak do głowicy ją wkładam bo nie dostałem ostatecznej odpowiedzi czy może jest coś nie tak
Od strony rozrzadu, tym kanałem płynie całe smarowanie do głowicy, wiec to polaczenie powinno byc raczej szczelne, nie pamietam czy uszczelka ma w tym miejscu jakis oring i czy w pobliżu sa kanały wodne.
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
nie ma tam ani oringów, ani kanałów wodnych. Cały ten "pasek" łącznie ze spływami przy szpilkach jest oddzielony i dodatkowo poprzedzielany ścieżkami silikonowymi na uszczelce.
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
dodatkowo poprzedzielany ścieżkami silikonowymi na uszczelce
Tylko teraz pytanie, czy np. cisnienie zimnego oleju powiedzmy 7 atm, nie spowoduje nadmiernego niepotrzebnego nadwyrężania tych scieżek silikonowych??
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
zdecydowanie metalowe. Plastikowych nawet na pierwszy montaż po jakimś czasie juz nie zakładali.
Co do tego kolektora, wygląda na to, że ktoś to specjalnie zakleił, ale to jest powrót do zbiorniczka i powinien być drożny, nawet tą kulkę, która tam robi za zaworek zwrotny nie zaszkodzi wyrzucić, bo może się zwiększać ciśnienie w układzie chłodzącym.
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Oki tak zrobię jest troche roboty dobrze ze w tym tygodniu mam mało pracy i pogoda w Holandii dopisuje prawie jak lato to są chęci myślę ze już nie będę was dreczył pytaniami dziękuje za pomoc
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum