Wysłany: Wto Maj 07, 2013 20:35 [r75] po zmianie opon na letnie dziwnie podskakuje
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
witam przez zimie latalem na oryginalnych felgach na gumie 195/65 r15
na lato zalozylem letnie 205/55 r16 i problem polega na tym ze auto zaczelo podskakiwac szczegolnie tyl
na zimowkach problemu nie bylo te felgi z oponami mialem zalozone w zeszle lato i nie pamietam czy tak sie dzialo..
wrazenie jest takie jakbym jechal na kiju a nie amorku..
czy zluzyty amorek tak by sie zachowywal?
w kolach cisnienie 2,2
SPAMU¦
Wysłany: Wto Maj 07, 2013 20:35 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
podskakuje jakby na glebie/gwincie siedzial (wysokosc z obu stron identyczna)
po przejechaniu przez prog jakies dziury podskakuje jaky wogole nie wybierajac dziur
[ Dodano: Czw Maj 09, 2013 14:25 ]
zadnych pomyslow?
bez problemu sam wymienisz tylne amorki - aby śruby puściły a jak nie to podjedź do wulkanizatora niech ci śruby od amorków ruszy a potem sam je bez problemu odkręcisz !
nie mialem dzis czasu podjechac na stacje diagnostyczna jedynie co to wsiadlem do bagarznika i zaczelem bujac kurcze jedynie co to opona sie uginala i to cala amortyzacja...
zdjelem kolo podstawilem klocek pod auto nastepnie podstawilem lewarek pod amorek i krecilem wgore amorek az do odboju sie schowal bez wiekszych problemow i tak samo wysunal sie wdol. mysle ze bylo oki poniewaz wolno lewarek szedl w gore/dol
na stacji diagnostycznej mogą Ci podać procentową skuteczność amorów, ale ja jakoś tym wskaźnikom nie do końca ufam.
bo sprawny amorek to od około 65 do 80%
poniżej ewidentnie wylany, powyżej zatarty
ale masz racje, trzepaczka jest bez sensu
edit: skoryguje sam siebie, do około 90% jest ok, przy czym wiarygodność pomiaru jest mocno uzalezniona od ciśnienia w oponach, samych opon, luzow ( a wlasciwie ich braku w mocowaniach amortyzatora )
w zeszlym roku bylem na stacji i amorki mialem kolo 80% czy na auto z 99 r ja w posiadaniu od 4 lat nie podejrzanie wyglada? zastanawia mnie tylko ze lewarkiem jak podnosilem to amorek sie chowal bez problemu ...
Pomógł: 36 razy Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 1654 Skąd: wieluń
Wysłany: Wto Kwi 01, 2014 18:52
góre masz na 2 nakrętki klucz 13 w bagażniku(dobrze jest odchylić oparcie kanapy),dół jest na jedną śrube klucz chyba 16 jak dobrze pamiętam,możesz to spokojnie w garażu opanować z lewarkiem,dla większej wygody można odkręcić koło ale nie trzeba
_________________ -DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum