Mam pytanie,czy korek powinien być z magnesem czy jest to zwykła śruba?
mi się wydaje że powinien być doklejony kawałek magnesu-czy to problem jeśli był i został na dnie miski?
SPAMU¦
Wysłany: Pon Cze 16, 2008 09:34 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 115 razy Dołączył: 09 Kwi 2007 Posty: 1078
Wysłany: Pon Cze 16, 2008 10:46
Ale nic nie stoi na przeszkodze aby zamontować sobie śrubę z magnesem, ja na swojej miałem troche magnetycznego szlamu gdy spuszczałem olej więc coś to daje, na filtrze oleju też przyczepiam dodatkowy magnes aby przez ścianki troche przyciągał szlam.
Pomógł: 5 razy Dołączył: 08 Sie 2011 Posty: 102 Skąd: Radom
Wysłany: Wto Kwi 08, 2014 17:04
Odkopię trochę
Czy ktoś z forumowiczów orientuje się jaki gwint ma korek spustowy miski oleju?
Kupiłem nowy korek, gdyż mój stary, przy ostatniej zmianie oleju, odkręcany był przy użyciu przecinaka ^^, Sprawdziłem po numerach i doszedłem do tego, że jest to korek od forda, nie wiem czy podejdzie u mnie. Zakupiony korek ma gwint M14x1,5, długość gwintu 16mm.
[ Dodano: Wto Kwi 08, 2014 18:04 ]
Sam sobie odpowiem Dobrany w sklepie specjalizującym się w markach angielskich korek nie pasuje. Średnica powinna być mniejsza, być może M12 a gwint krótszy. Śmiechłem gdy pan mi powiedział, że 'nie ma programu do rovera', a na szyldzie rover, land rover, jaguar
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum