Wysłany: Pon Kwi 07, 2014 17:51 [r75] rozrusznik nie kręci, nie odpala
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
Witam.... mam problem z utem. przeczytałem już 20 postów ale albo nie ma w nim dokładnego wyjasnienia i zakonczenia tematu jak tu
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=844498#844498
sprawa bardzo podobna ale zacznijmy od początku mianowicie:
dziś poprawiałem klemy czyściłem słupki taka zabawa z nudów i po załozęniu klem zero reakcji. zapłon sie włacza vis chodzi kontrolki ok ale rozrusznika nie słychać pojawiły sie dziwne objawy
1.. czasami jak już na chama krece tym kluczykiem z pozycji I na II właczą sie wycieraczki..
2. auto sie nie zamyka z pilota ale sie otwiera
3 strasznie duze spadki napięcia przy próbach odpalenia . aku ok ale jak go dłuzej pomęcze pokazuje 9 i mnie i wtedy już cyka przekażnik ze mało mocy
dodam ze nigdy nie miałem problemu z odpaleniem... stawiam na immo albo bcu... wątpie zebym miał coś zaśniedziałe albo z rozrusznikiem 1 raz i od razu zonk. pozdrawiam kolegów
_________________ Gawor
SPAMU¦
Wysłany: Pon Kwi 07, 2014 17:51 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
zwłaszcza jak dobrze pamiętam bezpiecznik 23 pod schowkiem pasażera (5A) może być odpowiedzialny za zamykanie auta z pilota, choć jeśli masz słabe aku to z tego co pamiętam też nie zamkniesz
Jarcun...u mnie objawy były takie jak opisałem w swoim temacie....może faktycznie opisanie rozwiązania mojego problemu nie jest satysfakcjonujące ...ale jak napisałem nie znam się na tym ...robił to ktoś kto zajmuje się marką Rover na codzień (były dealer Rovera) więc jakoś doszedł do tego że mógł to byc immobiliser (no i był)...a jak wiemy... żebym nie był za mądry na przyszłośc... Pan ten był bardzo tajemniczy i nie bardzo chciał powiedziec co dokładnie zrobił ...w kazdym bądź razie żeby dostac się do kostki immobilisera trzeba odkrecic osłonę pod kierownicą która jest w całości gdzie jest przełącznik świateł i na słupku przednim biegnie cały zwój kabli a pośrodku jest ta kostka...nie wiem co trzeba zrobic...może wystarczy poruszyc łączenia z kostką aby zadziałało.. (jak tam wsadził rękę to zajęło to 5 sekund i samochód odpalił - kluczyk był na pozycji II zapłon)...tak to przynajmniej wyglądało...nie widziałem co robi bo samochód stał w garażu i tylko jedna osoba mogła byc z tamtej strony...węcej nie pomogę...sorry
spoko kirk... coś poradze. napisze rozwiazanie problemu jak cośuda sie zrobić .. mam nadzieje ze szybko uda mi sie coś wykombinować bo auto stoina sprzedaż...... podejrzewam u siebie jeszcze rozrusznik
[ Dodano: Wto Kwi 08, 2014 10:02 ]
bezpieczniki sprawdone ... kable rozrusznika i mała wtyka wyczyszczone.... kostki pod kierownicą sprawdzone... po włączeniu kluczyka na II słychac tylko pompke i vis ... był jeszcze jeden dziwiek zawsze ktorego nie slysze jakiś dzwiek sterownika.......
podejrzewam immo. mam pytanie gdzie znajduje sie czytnik immobilaisera>>> to tak krateczka w czarnym plastiku na przeciw stacyjki?????
[ Dodano: Sro Kwi 09, 2014 08:45 ]
temat zakończony. wyczyściłem immobilaiser i wymieniłem przkażnik.... poza tym poruszałem autem na biegu i potem na luzie rozruch... coś tam sie zawiesza ale poszło
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum