Forum Klubu ROVERki.pl :: [R220SDi 98'] Problem z mocą (momentem) poniżej 1900obr/min
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R220SDi 98'] Problem z mocą (momentem) poniżej 1900obr/min
Autor Wiadomość
RUDiCK 




Dołączył: 29 Wrz 2007
Posty: 84
Skąd: Olkusz



Wysłany: Nie Kwi 13, 2014 18:20   [R220SDi 98'] Problem z mocą (momentem) poniżej 1900obr/min
Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998

Witam szanownych forumowiczów.
Dawno się tu nie oddzywałem, bo malo czasu, a i co jak co to mój Rover-ek spisuje sie narazie wyśmienicie wiec tez nie było potrzeby. No ale wiadomo... ze jak trwoga to do boga ;-) wiec trafiło sie ze potrzebuje informacji i tu moje pytanie.

Problem dotyczy R220SDi mojej siostry który kiedyś byl mój ale jej sprzedałem. Od pewnego czasu stracił moc/moment poniżej ok 1900obr/min. Problem w tym ze kiedyś to można bylo w nim nie używać 2-giego biegu bo jak tylko sie toczył to w każdy zakręt spokojnie na trójeczce można było wchodzić. Teraz trzeba go pociągnąć ponad 1800-1900obr i dopiero dostaje kopa.

Moje pytanie jest takie czy w normalnym (seryjnym) SDi to norma czy nie. Pytam o to bo mam wrażenie ze ten egzemplarz był lekko podkręcony. Od początku jak nim jeździłem miał niesamowitego kopa i to juz od samego dołu praktycznie juz od 1000obr. Proszę o odpowiedz jak to wyglada u was.

Dodam na koniec ze wybłyskałem błędy i nic nie pokazuje.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Kwi 13, 2014 18:20   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Pon Kwi 14, 2014 14:19   

RUDiCK napisał/a:
kopa i to juz od samego dołu praktycznie juz od 1000obr


sry ale nie moglem sie powstrzymac :lol:

seryjne sdi dupy nie urywa do 3 tys obr
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
Ostatnio zmieniony przez Raptile Pon Kwi 14, 2014 14:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Pon Kwi 14, 2014 14:25   

Każdy normalny diesel max moment ma w granicy 2200-2500 rpm czyli wtedy jak turbinka zaczyna porządnie pompować. Mniejwiecej tak to wygląda:
P.S. co ty za mody miałeś ze od 1000rpm juz kopa miał??
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
RUDiCK 




Dołączył: 29 Wrz 2007
Posty: 84
Skąd: Olkusz



Wysłany: Pon Kwi 14, 2014 18:38   

Raptile napisał/a:
RUDiCK napisał/a:
kopa i to juz od samego dołu praktycznie juz od 1000obr


sry ale nie moglem sie powstrzymac :lol:

seryjne sdi dupy nie urywa do 3 tys obr


To teraz zaczynam się utwierdzać w tym ze ten mój musiał być jakiś podrasowany.


maniu48 napisał/a:
Każdy normalny diesel max moment ma w granicy 2200-2500 rpm czyli wtedy jak turbinka zaczyna porządnie pompować. Mniejwiecej tak to wygląda:
P.S. co ty za mody miałeś ze od 1000rpm juz kopa miał??


Wiesz nie mowie ze mial max moment od 1000obr, ale jak wciskałem gaz przy takich obrotach to od razu wyrywał do przodu i to bez zająknięcia.
Wiecie, ten mój egzemplarz to jedyny SDi jakim jeździłem wiec myślałem ze wszystkie tak mają. Moze dlatego bylem strasznie rozczarowany jak przesiadłem się na iDT - dla mnie to była tragedia. 2000obr to cały czas musiało byc na blacie żeby jakoś jechał (nawet po wymianie przeplywki na nową). Dopiero mapki od remiego i wtryski od SDi go ożywiły. Ale i tak mam wrazenie ze moja (a w zasadzie to siostry) 200-etka miała lepszego kopa. W sumie to można się było domyśleć zaraz po kupnie, kiedy wracałem z nad morza i na polskiej autostradzie cisnąłem 215km/h (licznikowe) :-) .

Tak czy siak dzięki za odpowiedzi. Wiem teraz ze Roverek siostry jest ok tylko coś z jego modyfikacja szwankuje - zresztą jak będę miał trochę czasu to spróbuje rozpracować taka podejrzana skrzyneczkę która w nim od początku siedziała a której nie widziałem w żadnym innym egzemplarzu. Pasuje coś z tym zrobic bo siostra teraz nie zając i nie ucieknie... jak by trzeba było roverkiem uciekać ;-) . Pozdrawiam
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Kwi 14, 2014 20:47   

Pewnie masz powerboxa czyli opornik :) ja bardziej obstawiam problem z kablami ;)

Dla mnie sdi rewelacji nie ma przed turbo a serię idt można też zapomnieć bo też to nie jedzie.

Chyba ze masz pompę freelandera z płytka od sdi w tedy można uzyskać mocy jak idt :)
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Julek 



Pomógł: 21 razy
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 520

Rover 25

Wysłany: Pon Kwi 14, 2014 21:22   

Remigiusz, mi to idt po modach nie jedzie juz;p
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R200 2.0 SDi 97r] problem z odpaleniem poniżej -5
cirek Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 25 Nie Sty 17, 2010 13:13
sknerko
Brak nowych postów [R 25] problem z mocą
Marcin84tr Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Czw Mar 17, 2011 21:22
staszekPZN
Brak nowych postów [MG ZR] problem z mocą
damianta Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Pon Sie 04, 2014 11:19
GrafVonKrone
Brak nowych postów [MG ZR 2.0 iDT 2005 r] Problem z mocą
Szymonek Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Pią Lip 31, 2009 17:09
Szymonek
Brak nowych postów [R214 1.4 97r] problem z mocą
Gucjan Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Pią Paź 01, 2010 23:20
oprawca_1978



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink