Cześć, że tak odświeże. Jak jadę do 2 tys obrotów i utrzymuje np 1500 to po jakims czasie swieci mi sie check engine. Zlaczki, wtyki ogarniete. na pewno kat wtrysku. Więc jeśli miałbym go ustawiać to mam kręcić w praco czy lewo?
[ Dodano: Wto Lut 11, 2014 13:01 ]
Lub bardziej lopatoloogicznie w strone zielonego plusa czy zoltego minusa?
[ Dodano: Wto Lut 11, 2014 13:08 ]
I kręcić tylko tym po prawej stronie wałkiem? tego po lewej nie tykać? I jeśli jest luz to napić środkowym wałkiem? Prosiłbym o odpowiedzi na te pytania jutro działam
Panowie mam dobrą nowinę w sprawie podłączenia Rovera 420 SDI pod komputer. Mianowicie działa z tym silnikiem interfejs Euroscan VISA od Viakena. Działa odczyt parametrów, natomiast czy pokazuje kody błędów nie jestem na 100% pewien ponieważ u mnie nie wykrył ale też nie zaświecił się nigdy check engine. Żeby połączyć się z komputerem trzeba kabelki podłączyć następująco:
Remigiusz,
Witam, jestem nowy na forum. Dużo czytałem i widziałem mnóstwo Twoich postów.Posiadam Rovera 45 2.0 iDT od roku. Mam takie pytanie do Ciebie jaki najlepszy jest program do silnika? chodziło mi tutaj o Torque App czy digimoto 4 ?i wiem ze podłączenie kablem ELM327 a prze bluetooth. A jeszcze mam pytanie o Mapy ile wgranie takich ma kosztuje?
Witam drogich forumowiczów i od razu proszę o wyrozumiałość.
Posiadam roverka 45 2000r z silnikiem idt 101km, zmieliło mi pasek od pompy.
Cały dzień próbowałem ustawić kąt przynajmniej żeby odpalilo. Proszę o poradę jak wstępnie ustawić kąt wtrysku żeby auto odpalilo i zebym mogł potem ewentualnie go skorygować. Sprawdzalem kiedy tlok jest w górze bo nie znalazlem na wale zadnego znaku oraz kiedy nastepuje tłoczenie na 1 cylindrze kręcąc kołem od pompy.
Z góry dziękuje za odpowiedz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum