Dołączył: 02 Lis 2013 Posty: 134 Skąd: Legionowo, Warszawa
Wysłany: Pon Cze 02, 2014 19:40 [MG ZR] PROBLEM Z ODCIĘCIEM ZAPŁONU
Typ: VVC Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2002
WITAM.
Mam problem z odcieciem zapłonu w swoim samochodzie. Normalnie w MG ZR 160, 7100-7200 rpm i koniec. A u mnie aktulnie jest około 6500-6700 rpm.
Mianowicie samochód od podstaw jest zbudowany na nowych gratach, tłoki+tuleje+szklanki+rozrząd i wszystko co się dało i było potrzeba.
Przez 1000 km oszczedzałem samochód ale po wymianie oleju i powrocie do domu zauważyłem przed wczesną odcinkę. Czym może być to spowodowane?
SPAMU¦
Wysłany: Pon Cze 02, 2014 19:40 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Dołączył: 02 Lis 2013 Posty: 134 Skąd: Legionowo, Warszawa
Wysłany: Wto Cze 03, 2014 13:05
około 800 tyś.
Ale przyśpieszałem i opóżniałem rozrząd i nic
[ Dodano: Wto Cze 03, 2014 14:05 ]
Możliwe aby komputer się przestawił? Zmienił jakąś wartość?
Czy może jakiś czujnik padł? i nie pozwala wyżej zakręcić?
Gdzieś w swoich postach wspomniałem o trybie awaryjnym autka i co go powoduje.
Na tą chwilę nie pomogę ale zapewniam, że w RAVE jest na ten temat coś opisane i wcale się nie mylisz wiążąc czujniki z obrotami.
Sorky, za taki pusty post ale poszukam.
[ Dodano: Sro Cze 04, 2014 00:05 ]
coś mi krąży po neuronach "blue plug" ale nie mogę skojarzyć o co hosi... wiem, że tyczy się odcinki i vvc.
spider, ja przy vvc miałem podobny problem że odcinka mi się przestawiła, okazało się że jak składałem na sylikonie tłoczek do mechanizmów to dostała się tam odrobina i zacierało tłoka i nie przyspieszało wałka tak jak powinno.
Możesz to sprawdzić, ew tak jak piszą źle zsynchronizowane mechanizmy, przestawiony rozrząd, trzeba sprawdzić wszsytko
Najlepiej podjedź sobie do Mariusza na kompa, tutaj komp powie Ci a jak nie to Mariusz powie
Dołączył: 02 Lis 2013 Posty: 134 Skąd: Legionowo, Warszawa
Wysłany: Czw Cze 05, 2014 14:53
rozrząd jest ustawiony perfekcyjnie i sprawdzony na komputerze.
Poprostu wariator albo nie wiem jak to nazwac, po zdjęciu tego wariator można normalnie ruszać trybami.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum