- na moje to zderzak wymieniany albo lakierowany, źle spasowany, do tego minimalnie przesunięta maska
- taki przebieg niemożliwy w dieslu, z książki wynika 25k rocznie x9 lat, zresztą książka nie wygląda na oryginał, nikt we Francji nie kupuje diesla, żeby latać 15 tyś. rocznie - to ledwie nieco ponad 1 tyś. miesięcznie!!!
- fajny pakiet drewna - kierownica, gałka, podłokietnik
- ciekawe po czym te dziurki na masce? b. ciężko będzie to załatać bo to maska
-
witia24 napisał/a:
plyta bagaznika nad kolem zapasowym wygieta
nie za bardzo rozumiem, a miernik nic nie wykazał? tzn. że bym trzaśnięty w tył przecież, chyba że chodzi Ci o podłogę bagażnika z dywanikiem to wtedy pewnie woda stała i się wybrzuszyła
- b. dobrze wyposażony
- wentylator na 1 biegu tylko chodzi dlatego tak hałasuje
- webasto powinno być!
- do tego te łyse opony i krzywe felgi
podsumowując: nie za te pieniądze przy tych mankamentach, do tego na warsztat sprawdzić jeśli już masz go brać !
a i jeszcze jedno, na mobile.de takie auta stoją za 25k od niemca w dobrym stanie więc za 19.900 z zyskiem handlarza to coś musi tu być nie tak - musisz koniecznie dokładnie sprawdzić auto na stacji lub warsztacie!
Bez webasto wolniej się grzeje - przy b. niskich temperaturach jest to problem.
Zderzak jest oryginalny i b. ładny. Chociaż osobiście wolę przód przedlifta. Chodziło mi o to, że kolor odstaje od reszty auta lub też tak pada światło. Może był lakierowany z błahego powodu, może było inaczej - po zdjęciach ciężko ocenić, na pewno na stacji pojazdów fachowcy ocenią.
Lekko sprzęgło chodziło? Pytanie czy nie za lekko - jak nie jeździłeś wcześniej R75 to trudno ocenić. Też mechanik musi sprawdzić awaryjny układ sprzęgła - wysprzęglik i pompkę.
Wiatrak to nie tragedia, jak chodzi b. głośno tzn. że chodzi na 1 biegu tylko - do zrobienia bez problemu.
Jak lampy zaparowane tzn. że nieszczelne - też do sprawdzenia - trudno powiedzieć co to może być.
Podsufitka to już w ogóle nie mam pojęcia, może jakieś fachury jak szybę czołową wymieniali to coś popsuli - tylko nie wiem jak to można zrobić.
Na prawdę nie napalaj się i weź go koniecznie na warsztat. Tylko uważaj, żeby się nie okazało, że to kumple handlarza, bo wtedy nic nie sprawdzisz.
Generalnie jak nie był walony mocno i jak jest sprawny technicznie to piękne auto i wszystkie przypadłości łatwo wyeliminujesz. Stłuczki każdemu się zdarzają, awarie raczej są standardowe i nie ma z nimi większych problemów - o wszystkim poczytasz na forum.
ja nim zrobiłem z 3 kilometry potem stal z 10 minut na wolnych i nic sie nie dzialo po wertepach nie jezdzilem ale 3 zwalniacze zaliczylem i niby ok , te felgi i kapcie tak zryte jak by ktos sie scigal nierowno zdarte i te dziurki na masce moze ktos nim szalal ale silnik jakna moje oko chodzi ok ja mechanikiiem nie jestem
Tak czytając waszą dyskusję, to biorę pod uwagę zalanie... wskazuje na to podsufitka oraz płyta bagażnika...
Dziury na masce, może ktoś dokręcał znaczek Jaguara? Popularny tuning dla krajów afrykańskich i Turasów
Co do zderzaka, to wersja anniversary, zresztą jak sie maluje plastiki, to mogą mieć inny kolor niż blacha...
Pozdrawiam,
V.
_________________ Samochód wybiera się sercem, a nie rozumem
nie ma debasto, nie wiem czy wszystkie muszą miec,
nie rubcie zamętu, bo nie we wszystkich rocznikach webasto było na wyposażeniu standardowym. Nie chce kłamać ale chyba już po 2002 nie było, albo w poliftach
witia24 napisał/a:
zderzak jakby ciut w innym kolorze i taki inny niz wszystkie modele,
mógł sobie ktoś taki zderzak dokupić, chodź to nie lada wyzwanie darować i zapłacić sporo hajsu za taki. Cena ponad 3 tyś. nawet za używkę
witia24 napisał/a:
na masce jakies 2 dziurki jak by po jakims stojacym logo,
prawdopodobnie ktoś logo Jaguara sobie założył, już widziałem takie cudo a handlarz ściągnął
witia24 napisał/a:
wentylator włącza sie na 3 sekundy glosnoi wylacza i tak w kułko przy wlaczonej klimie,
tematów z wentylatorem jest sporo, ale ja obstawiam czujnik wysokiego ciśnienia od klimy i dlatego tak w kółko nie wie co ma zrobić, trzeba pod kompa się podłączyć
witia24 napisał/a:
podbitka sufitu przy przedniej i tylniej szybie poszarpana jkby byla podcinana
,
takie rzeczy mogą byś spowodowanie wycinaniem szyby. No i sam sobie odpowiedziałem i Tobie
witia24 napisał/a:
szyby 2004 przednia inna nowa
witia24 napisał/a:
plyta bagaznika nad kolem zapasowym wygieta
woda w bagażniku, częsty przypadek. Bądź dzwon w dupę, warto się przyjrzeć, ponieważ mogła w takiej sytuacji szyba z tyłu pęknąć
witia24 napisał/a:
przy hamowaniu z 130 km/h troszke kierownicą częsło
tarcze hamulcowe, albo do toczenia, jak jeszcze się nadają, albo do wymiany, nawet mogą być za cienkie i tak będzie się działo, ściąg koło i suwmiarką zmierz czy maja więcej niż 19mm.
ogólnie może to być wersja limitowana, ponieważ podłokietnik w "drewnie" i duży grill
ale na błotniku powinno bo być zaznaczone
[ Dodano: Sro Cze 25, 2014 17:46 ]
jak dobrze na zdjęciach widzę, to jest zaznaczona ze jest to wersja wydana na 100- lecie Rover-a, takich egzemplarzy wyszło tylko 100
[ Dodano: Sro Cze 25, 2014 17:50 ]
witia24 napisał/a:
felgi pozakrzywiane o kraweżniki, kapcie łyse troszke rys na karoserii
kapcie łyse, zobacz rocznik, może od nowości na tym samochodzie, to jakiś plus. Porównaj z zapasówką, jak taka sama, to kolejny plus. Rysami się nie przejmuj, przecież to norma
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
-a w którym miejscu na blotniku zaznaczona ta wersja,
-szyba z tyłu niby ok,cala reszta 2004
-kolo zapasowe dojazdówka i klucze w foli zapakowane
-felgi strasznie poobijane, a kapcie wytarte do cna i to nie równo jak po wyscigach
-ten zderzak teraz tyle kosztuje czy kiedyś kosztował
-a ta tapicerka z tylu i z przodu poszarpana , słupki tez jakby ruszane, czy to ma jakis wplyw na poduszki bo sa kurtyny niby
- a co sadzisz o cenie 19500 z polska faktura
-po vin ma class 7 jaka jest skala od 1-10 10 najlwpsza
-a co sadzicie o tym ze soczewki takie jakies jakby zaparowane mleczne nie równo
witia24, jak sprawdzisz auto na stacji i będzie ok to bierz, ale naturalnie potarguj się trochę bo Rki nie są specjalnie chodliwe
[ Dodano: Sro Cze 25, 2014 21:10 ] rafalmis1, z tego co czytałem na angielskich forach to anniversary miały webasto, natomiast nie wiem czy bywało, czy było w każdym
- z przodu, po obu stronach pod kierunkowskazem.
- to ze 2004 to nic nie przeszkadza, często tak fabryka wypuszcza. Tylko handlarze robią tak, że kupują używane z odpowiednim rocznikiem
- moje kolo nie było zapakowane, ale miała paski kolorowe, a klucze bez ryski.
- to co z tego że poobijane? I tak bym obrazu szukał większej felgi, bo te są lipne
- teraz tyle kosztuje. Albo używany z Anglii, albo nowy z Chin. Ponieważ marka pod lekko zmieniana nazwa tam wraca do życia.
- kurtyny skąd wiesz ze ma? Nie sądzę żeby uszkodzony materiał w czymś przeszkadzał
- cena, nie wiem nigdy takiego egzemplarza nie widziałem abym mógł ocenić. W sumie myśląc, to nie jest źle. Tylko jest opłacony? No i czy nie lepiony? Żebyś nie musiał płacić recyklingu (500) ten rocznik, taki model, takie wyposażenie . Hmm myślę, myślę i może bym tyle zapłacił.
- lampy pewnie trzeba wypolerowac, tak sie dzieje po latach, że robią się mleczne, nie jest tak w każdym samochodzie, ale swoje tez polerowalem i efekt mega.
- nie wiem jak to jest z klasą wyposażenia. Bo ja mam 5 a mam jeszcze navi, ale nie mam kurtyn.
- co do opon, to wiem ze fajnie jest kupić i nie inwestować, ale kupisz nowe. Dasz 1500zl ale będą na kilka lat. Ja kupiłem na zimowych latem, bieżnika sporo i tak nie zmieniałem tylko jeździłem do zimy i w zimie kupilem inne felgi i nowe opony i jeździłem spokojnie. Handlarze robi tak, że założą ci opony jak nówki, ale co z tego jak za oponę zapłacą 50 zł bo taka stara. A ty jeździsz śmiercią na kółkach, bo nie masz wiedzy na ten temat. Jak masz kasę, to o opony się nie martw. Mogło być tez tak, że opony były w dobrym stanie, to sprzedał komuś. Ewentualnie przejdź się po placu i namow go aby ściągnął chociaż 2 z innego samochodu. Chociaż nie sądzę że coś w tej kwestii ugrasz. Z oponami może być też tak, że mogą być gumy za zawieszeniu do zrobienia, bo mówisz, że nierówno zjechane.
Jak handlarz na kołach wracał, to bym w to nie wierzył, bo jak by dorwalem na takich slikach, nie było by dla niego opłacalne. Wiesz jak, na czym dotarł do Polski?
[ Dodano: Sro Cze 25, 2014 21:30 ]
Nagłośnienie Herman Kordon jest nagłośnieniem premium, nie występowało seryjnie, trzeba było dopłacić. Tutaj nie nie masz H/K to nie masz subwoofer w bagażniku i w sumie troszkę inne głośniki. Standardowe gra, trochę gorzej, ale myślę, że nie będziesz narzekał, bo ja mam H/K i jakoś nie ma szału.
[ Dodano: Sro Cze 25, 2014 21:39 ]
Chyba faktycznie wersja limitowana była z webasto, może się popsuło. Co jest możliwe, i ktoś usunął.
Ten drugi, ma środek niespotykany. Fotele jak w MG ZT i to na dodatek całe w skórze, bardzo zadka odmiana i ten kolor deski, tez tylko w MG ZT widziałem. Ogólnie zadość. Na zdjęciach bardziej mi się podoba, ale oglądam na telefonie. Taki samochód w Niemczech kosztował by minimum 5 tys więcej. Nie masz nikogo aby ci pomógł. Poszukaj na internecie w miejscu zakupu samochodu jakiegoś mechanika. Wylec z kasą zapytać czy Ci obejrzy i doradzi
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
- przebieg mocno cofnięty - fotel kierowcy ewidentnie o tym świadczy, zresztą 9 letni diesel z przebiegiem 84k to niezły ubaw
- "Jest to najlepsza wersja wyposażenia jakie zostało wyprodukowane na rynek belgijski." - wersja wyposażenia jest faktycznie wysoka, ale nie wierzę, żeby na rynek belgijski nie było tempomatu
- ma nawet składane lusterka - to pokazuje, że na prawdę jest wyposażony
- generalnie odpicowany do sprzedaży, więc wygląda b. dobrze
- pojawia się pytanie jak z zyskiem handlarza sprowadzić tak wyposażone auto i sprzedać je za taką kwotę
- sprawdzić, sprawdzić, sprawdzić
witia24 napisał/a:
na stacje to ciezko bedzie bo w sobote mam jechac i co tam wyjdzie jedynie zawieszenie
kolego na stacji jak pracują profesjonaliści to powiedzą Ci o aucie dużo więcej niż Ci się wydaje, kilkukrotnie sprawdzałem auta i wiedziałem np. że rzekomo bezwypadkowe auto było bite z obu stron
witia24, wybrałby tego, który jest w dobrym stanie technicznym i nie miał poważnego dzwona
na rysy pasta ścierna, pytanie tylko jak głęboka jest rysa
ten drugi to wersja tylko bez tempomatu, który możesz dołożyć za niewielkie pieniądze
nie wiem jak dojazdówka powinna być zamocowana, ja mam pełnowymiarowe koło zapasowe, jednak wydaje mi się, że powinna być jakoś przykręcona - w żadnym aucie fabrycznie nie lata luzem
co do kontroli trakcji to jestem przeciwnikiem, ZTCW części do wersji w nią wyposażoną są droższe, problemem jest także szukanie składanych lusterek jak coś się z nimi stanie
pod kierunkam byla jakas zwykla naklejka ale jaka niewiem
no i w sumie tak powinno być
witia24 napisał/a:
o którym piszesz ze najbogatsza wersja
ogólnie oba są unikatami. Pierwszy jest wersja na 100 lecie. Drugi, ma bardzo, ale to bardzo niespotykane wnętrze
witia24 napisał/a:
na drzwiach ma glebsza ryse czym ja mozna zlikwidowac
musielibyśmy widzieć, czasami tylko malowanie wchodzi w rachubę
witia24 napisał/a:
nie sprawdzalem tempomatu i trakcji czy te elementy sie psuja
olać, to zaraz się psują, jak kupujesz z takim nastawieniem, to na pewno coś się popsuje. Jeżeli żadna kontrolka nie świeciła na czerwono lub pomarańczowo, to spokojnie możesz uznać, że wszystko z tymi podzespołami jest dobrze.
Tempomat działa dopiero powyżej 40 km/h i trzeba umieć go obsłużyć
Trakcja. Jest to ASR czyli aby nie grzebał, nic więcej. Na pewno nie jest to tzw ESP
witia24 napisał/a:
i który byscie wybrali
ten który zobaczysz i serce wybierze. Mi się oba podobają, ale na żywo zawsze jest inaczej. Na żywo nigdy nie widziałem żadnego więc Ciężko mi powiedzieć jednoznacznie
witia24 napisał/a:
chodzi mi opas gdy podniose maske
w przed liftach jest czarny. i są na min naklejki żółte. ile czynnika do klimy powinno być i ile cieczy chłodzącej
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
W moim polifcie pas przedni jest czarny,kolo dojazdowka jest mocowane sruba we wnece z wygodnym duzym uchwytem latwo sie odkreca
Ja mam takie same wnetrze tylko srodek fotela ma material,natomiast skora po bokach to niestety jest sztuczna
Ten srebrny jest bardzo ladny,w przebieg nie wierze,a tempomat to bardzo przydatna rzecz szczegolnie jak sie robi dlugie trasy,ogolnie chyba auto warte tej ceny ale jak pisza koledzy trzeba to SPRAWDZIC!!
Wydaje mi sie ze skora na fotelu kierowcy dosc mocno wygnieciona jak przy takim przebiegu
A własnie skóra w rowerkach jest sztuczna czy ..........
po przekreceniu kluczyka w pozycje 1 wsza wszystkie kontrolki gasna tylko swieci sie silniczek bez blyskawicy czek czy jakos tak gasnie po odpaleniu auta ---tak mam byc -- bo w inych moich autach i starym rowerku z99 r gasl przed odpaleniem
ten srebrny ma wieksze wyposarzenie i felgi wygladaja ok ale to wszytko na zdjeciach a cena taka sam , mi bardziej podobaja sie rowerki z jasnym srodkiem ale ten srebrny mnie kusi
jak zrobic test komputera i na co zwracac uwage ,
ten ma komputer 1 i 2 wyswietlajacy spalanie itd tak ma byc
i ile maprawa tego wiatraka co wlacza sie na 3 sekundy jak wariat i tak co chwile
i czy webasto mozna samemu zalozyc
jechalem nim 3 kilosy i potem mu ostro gazowalem zadnego dymu z rury nie puscil mysle ze ok
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum