Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Przewód paliwa od papki do trójnika
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Przewód paliwa od papki do trójnika
Autor Wiadomość
fliku 




Dołączył: 06 Sie 2013
Posty: 36

Rover 75

Wysłany: Nie Cze 29, 2014 15:24   [R75] Przewód paliwa od papki do trójnika
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000

Witam serdecznie,
potrzebuje porady - sytuacja nastepująca mi się dzisiaj przytrafiła: strzelony przewód paliwowy na wysokości od pąpki paliwa (obok webaso) do trójnika - taki kawałek 30 cm. Podczs jazdy prowizorycznie uciąlem przetartą część i cudem załączyłem pozostały przewód (bardzo napięty byl). Po godzince zabralem sie za wymianę przewodu - oczywiście zleciało trochę ropy - przwód wsadzilem dłuższy - tak żeby można nim było swodobnie manewrować (żeby sie nie przecierał jak poprzedni). Po wymianie przewodu zonk - nie mogę odpalić silnika. Zajechałem cały akumulator mając nadzieje że to kwestia zassania paliwa ale dalej nic - Szanowni Państwo - jakieś propozycje ?? magiczny zawór odpowietrzający etc ?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Cze 29, 2014 15:24   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
phuss 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 393
Skąd: KUJ-POM



Wysłany: Nie Cze 29, 2014 15:33   

Odkręć filtr paliwa, jak nie ma ropy to go do pełna zalej, w/g mojej wiedzy nie ma zaworu odpowietrzającego. Sprawdź przy okazji czy pompka podaje paliwo.
_________________
szkoda mi go będzie
 
 
 
fliku 




Dołączył: 06 Sie 2013
Posty: 36

Rover 75

Wysłany: Pon Cze 30, 2014 11:32   

phuss napisał/a:
Odkręć filtr paliwa, jak nie ma ropy to go do pełna zalej, w/g mojej wiedzy nie ma zaworu odpowietrzającego. Sprawdź przy okazji czy pompka podaje paliwo.


witam poownie - pompka podaje paliwo - przy czym nie wiem jakie być powinno ciośnienie paliwa - zlokalizowałem że nie otwierają się wtryskiwacze (pomimo podania paliwa) - jakieś opcje pomysły gdzie dalej szukać ?

czy w roverku może jest magiczny wyłącznik zapłonu o którym nie wiem ?

P.S. aktualizacja zamykająca

problemem był urwany przewód (zapłon) - prawdopodobnie przy wymianie przewodu paliwowego pociągnąłem za trójnik który "wysunął" przewód - wg mechanika przewód nie miał prawa się trzymać źle go skręcono (czyli ktoś już tam kiedyś kombinował). Koszt mechanika: 150 PLN (szukanie usterki: 0,5 dnia).
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Przewód paliwa a magnetyzery
nitta Rover serii 75, MG ZT 12 Nie Kwi 11, 2010 20:35
nitta
Brak nowych postów [R 75] odma brak trójnika
zenobi65 Rover serii 75, MG ZT 1 Nie Mar 23, 2014 11:05
SeniorA
Brak nowych postów [R75] Układ zasilania paliwa z baku do filtra paliwa
damtom85 Rover serii 75, MG ZT 18 Wto Gru 29, 2015 21:17
lasper
Brak nowych postów [R75] Zawór zwrotny paliwa, zapach paliwa w aucie
lukaszh Rover serii 75, MG ZT 18 Nie Lut 14, 2016 00:04
lasper
Brak nowych postów [R75] wyciek paliwa spod silnika - filtr paliwa
dexter77 Rover serii 75, MG ZT 8 Czw Cze 20, 2019 13:18
dawidd



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink