Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620Sdi] Problem z cieśnieniem oleju
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620Sdi] Problem z cieśnieniem oleju
Autor Wiadomość
darek_rajca 




Dołączył: 09 Lis 2012
Posty: 7

Rover 600

Wysłany: Nie Maj 18, 2014 21:23   [R620Sdi] Problem z cieśnieniem oleju
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1995

Witam. Koledzy mam bardzo poważny problem. Mój roverek ma wymienione pierścienie, panewki korbowodowe, uszczelniacze zaworów, dotartą głowicę. Sprawdzałem panewki główne i są w porządku. Pali rano od strzała w każdą pogodę, ma równiutkie obroty, idealnie ciągnie. Ma świeżutki olej i filtry. A jednak....

Gdy się zagrzeje zaczyna ciężko palić, tak głucho, a potem jak zacznie zaskakiwać to bardzo się męczy, im gorętszy tym ciężej pali, mam wrażenie że jakby przejechał z 200 km non stop to w ogóle by nie zapalił - musiałby swoje odstać. Jednocześnie kiedy jest gorący na wolnych obrotach delikatniutko miga CIŚNIENIE OLEJU, jak dodać gazu gaśnie.

Gdyby nie to odpalanie uznałbym że może czujnik ciśnienia, ale mam nieodparte wrażenie że odpalanie i kontrolka oleju są ze sobą powiązane.

Gdzieś wyczytałem że za ciężkie odpalanie na gorącym mógłby odpowiadać czujnik położenia wału, ktoś pisał żeby spróbować go schodzić na gorącym i sprawdzić. Jeszcze nie próbowałem, ale zastanawiam się czy gdyby to było to czy miałoby to wpływ na ciśnienie oleju?...

Dodam jeszcze że sprawdzałem czy po prostu się nie grzeje, termostat chodzi, jest obieg płynu, spiąłem sobie na krótko wentylatory żeby się upewnić, efekt jest tylko taki że wolniej się grzeje. Ale problem nie znika.

Trochę zgłupiałem bo tak jak mówię miesiąc czy dwa temu robiłem blok i głowice. Co by to mogło być waszym zdaniem? POZDRAWIAM
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Maj 18, 2014 21:23   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
mustek3 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 22 Mar 2014
Posty: 58
Skąd: Nowy Sącz



Wysłany: Czw Cze 26, 2014 09:01   

Ciężkie odpalanie na ciepłym to ewidentnie źle ustawiony kąt zapłonu, zwłaszcza, że robiłeś remont silnika to i paski rozpinałeś
_________________
http:
//www.autocentrum.p...999816319_2.gif
 
 
Marcin84 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 25 Mar 2013
Posty: 370
Skąd: Częstochowa



Wysłany: Wto Lip 01, 2014 14:44   

Co do kontrolki oleju to znajomy w swoim R620Sdi miał podobny objaw. Kontrolka paliła się na wolnych obrotach gasła dopiero po delikatnym przegazowaniu. Jego mechanik stwierdził, że to panewki, wymienił - skasował grube pieniążki a kontrolka jak świeciła tak świeciła. W innym serwisie sprawdzili ciśnienie oleju, zmienili olej z tego co pamiętam na rzadszy i problem zniknął.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620SDi] Nie mam czujnika temperatury oleju?
Mattheo Rover serii 600, Honda Accord 20 Pią Cze 20, 2014 14:12
Marcin84
Brak nowych postów [r620sdi] czujnik ciśnienia oleju
vck1000 Rover serii 600, Honda Accord 1 Sro Lut 12, 2014 14:31
maciej1
Brak nowych postów [R620sdi] problem z abs kod 171
brand620sdi Rover serii 600, Honda Accord 5 Pią Mar 29, 2013 08:21
kruszan
Brak nowych postów [R620sdi] problem z ABS
kiwi Rover serii 600, Honda Accord 6 Wto Wrz 25, 2012 09:18
rami1000
Brak nowych postów [R620sdi] Central problem.
Tandemsdi Rover serii 600, Honda Accord 4 Nie Lut 23, 2014 12:07
Tandemsdi



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink