ja jak miałem coś takiego to mi się korbowód odkręcił. Ale do tego w ostatnich 100km spalił 3 razy tyle co powinien i nie miał wolnych obrotów za bardzo.. więc może to klapki kolektora.
mhm silnik jest z zt rozrząd był przy wymianie silnika robiony, wymieniłem olej w silniku niestety na syntetyk castrola, po czym po jakiś kilka tyś zaczął tak powoli stukać, stuka w silniku od strony przegrody dokładnej lokalizacji cięzko jest znaleść nie jest to kolektor raczej wydechowy, pow 3000 tyś obrotów już nie kalpi, mhm na zimnym bardziej słychac jak była zima, olej już jest półsyntetyk. macie jakieś pomysły?
Klapki Vis są w kolektorze ssącym i akurat przy ok 3000obr jedna się otwiera, ta z boku kolektora, więc raczej działa tylko, że już ma luzy i dlatego hałasuje. zdejmij Vis balance ten na boku kolektora wyjmij klapkę i ogarnij a przy okazji przegląd silniczków Vis i będzie pewnie lepiej.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum