Kup zamiennik. Jego budowa jest taka sama jak tłumika przelotowego, więc wsadzając to zamiast kata nie tracimy komory rozprężnej, bardzo ważnej przy silniku atmosferycznym. Tłumik przelotowy tłumi głownie wysokie dzwięki, typu 'brzęczenie'.
_________________ Silniki K-Series-naprawy, modyfikacje- VVC również. info pw.
Wkłady są różne, ale w katalizatorach. Ja miałem na mysli zamiennik katalizatora, czyli zwykły tłumik przelotowy z obudowie wyglądającej jak katalizator. W 416 średnica rury wydechowej to 50 mm, i zamiennik pod taką średnicę należy zamontować. Z linków powyżej to będą te najtańsze.
_________________ Silniki K-Series-naprawy, modyfikacje- VVC również. info pw.
Może podepnę się po temacik. Swego czasu też miałem problem z katalizatorem. Wydawał głośne dźwięki. Pojechałem do „swojego” mechanika z pytaniem. Strumienica czy katalizator za 200-500 zł. Odpowiedział, że będzie jeszcze głośniej i że za takie pieniądze katalizatora nie kupię. W końcu dorwałem na złomie katalizator z Roverka 45. Chodzi cicho i nie wyrzuca za siebie dymu z pierwiastkami ponad normę. Czy to faktycznie prawda ze za 500 zł nie kupię dobrego zamiennika katalizatora?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum