Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Odpowietrznik płynu chłodzącego
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: apples
Czw Sie 18, 2011 09:24
[R75] Odpowietrznik płynu chłodzącego
Autor Wiadomość
domel101 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 479
Skąd: prudnik

Rover 75

Wysłany: Sro Mar 13, 2013 20:22   

dzieju napisał/a:
Jak ci bardzo pluje na kolektor to jest cos nie tak wytwarza sie cisnienie i dlatego masz tyle oleju w kolektorze ktory potem splywa na przepustnice i uszkadza rowniez VISY .

a możesz podpowiedzieć co może być nie tak. kiedyś się taka informacja może przydać. a z tego co wyczytałem to zawsze pojawią się ślady oleju w przepustnicy od odmy.
i zapomniałem zrobić fotki nowego odpowietrzenia. a zrobione mam teraz z miedzi i mosiądzu i oczywiście odpowietrznik grzejnikowy :mrgreen:
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Mar 13, 2013 20:22   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Legwan1989 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 258
Skąd: Słupsk

Rover 75

Wysłany: Sro Mar 13, 2013 21:20   

dzieju napisał/a:
na dobra sprawe mozna odmy puscic z boku niech wyrzuca pod auto albo obok


A czy to czasem później nie będzie miało wpływu na obroty ?
 
 
dzieju 
Instytucja wspierająca




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 874
Skąd: Częstochowa

Rover 75

Wysłany: Sro Mar 13, 2013 21:43   

Legwan1989 napisał/a:
dzieju napisał/a:
na dobra sprawe mozna odmy puscic z boku niech wyrzuca pod auto albo obok


A czy to czasem później nie będzie miało wpływu na obroty ?


Niby jak ?

NIe jestem mechanikiem ale mysląc logicznie dedukuje .

Komora zaworow wałki posiada napewno jakies uszczeleczki itd. nasze silniki o ile sie nie myle do gory silnika czyli walkow pod pokrywkami zaworow olej doprowadzaja kanalikami wiec nie "chlapia olejem" aby nasmarowac walki tak jak w innych silnikach jest to stosowane (nie jestem mechanikiem mam wiedze oczytana i pogadana z mechanikami moge sie mylic ).

Wiec Skoro smarowanie polega na podaniu kanalikami oleju nie wystepuje tam cisnienie nie poiwnno i ROVER prawdopodobnie zastosowal zabezpieczenie GDYBY wystapilo jakies podcinienie z powodu nieszczelnosci i olej dostal by sie do gory inna droga niz kanalikami wlasnie te otwory zwane tudziez ODMY sluza do spuszczenia tego cisnienia co by zlego nie bylo :D i nadmiary opary etc sa wpuszczane w kolektor dolotowy gdzie wpadaja do komory spalania i sa wydalane przez jelita :D do dziurek lub dziurki z tylu .

Wiec jak by ktos majacy lepsza wiedze mogl mi przytaknac albo poprawic jezeli sie myle to BARDZO prosze bo jestesmy od tego tutaj aby sobie pomagac .

Skoro to i tak jest przepalane a jak wiadomo PLASTIK czyli kolektor nie nalezy smarowac olejem a specjalnym smarem do plastikow Dostaje ostro w dupke tym olejem z silnika i klapki w kolektorze ktore sa/maja oś na zwyklych plastikach nie maja dobrych warunkow nastepuje negatywny wplyw oleju i klapki dostaja luzu zaczynaja wibrowac i klepac .

TO samo tyczy sie układu VIS ktory ma to szczęście w nie szczęsciu i przylega mocno do kolektora :P rowniez dostaje w dupke.

Najlepiej nie wpuszczac tam oleju wedlug mnie :D i tak zrobie u siebie w najblizszym czasie .

Przepustnia jako ze ma kąt spadkowy :D w storne filtra powietrza , splywaja te opary w postaci strużki oleju i niszcza rure Gumową łącząco pudło filtra z przepustnica .

Prosze mnie poprawic ktos kto ma wiedze typowo mechaniczna moja oparta jest jak wspomnialem na logice, dedukcji, analizie schematow silnika i rozmowach z mechanikami .
_________________
Naprawa VIS - brak mocy i duze spalanie w silnikach V6
http://forum.roverki.eu/v...p=648924#648924
You tube
http://www.youtube.com/user/dzieju80
http://www.facebook.com/grzegorz.ciekot
 
 
 
domel101 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 479
Skąd: prudnik

Rover 75

Wysłany: Czw Mar 14, 2013 18:14   

a o to i mój nowy odpowietrznik
 
 
 
adam_26 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 16 Cze 2014
Posty: 1000
Skąd: Rzeszów

Rover 75

Wysłany: Czw Sie 07, 2014 20:04   

domel101 napisał/a:
a o to i mój nowy odpowietrznik


domel101 jakie fi ma ten trójnik żeby był najlepiej dopasowany do czarnej rurki ? Kupię chyba sobie też taki :) bo mi się rozpadł...
 
 
domel101 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 479
Skąd: prudnik

Rover 75

Wysłany: Pią Sie 08, 2014 16:14   

to jest trójnik na 3/4 i odpowietrznik na 1/2 cala i zostały zalutowane odcinki rurki miedzianej ale te rurki miedziane zostały owinięte dwa razy na końcach paskami też z miedzi i zalutowane bo jednak średnica jest troszkę mniejsza i był luz w wężu gumowym po włożeniu.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Wąż płynu chłodzącego
Lynxior Rover serii 75, MG ZT 4 Wto Cze 30, 2015 21:07
AdaskoC
Brak nowych postów [R75] Braki płynu chłodzącego
Pawel84 Rover serii 75, MG ZT 16 Czw Gru 30, 2010 06:43
SeniorA
Brak nowych postów [R75] Spust płynu chłodzącego
tupack997 Rover serii 75, MG ZT 5 Nie Wrz 13, 2015 22:59
sTERYD
Brak nowych postów [R75] Temperatura płynu chłodzącego
Gość Rover serii 75, MG ZT 21 Pon Maj 25, 2009 19:45
SeniorA
Brak nowych postów [R75] Wyciek płynu chłodzącego
szkodowy Rover serii 75, MG ZT 8 Sob Maj 20, 2017 04:51
tommasino



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink