Witam wszystkich serdecznie!
Po dwóch latach jeżdżenia R25 przyszedł czas na mojego upragnionego MG ZT 190! Trochę szukałem takiego egzemplarza ale w końcu rodzina w Niemczech przypadkiem znalazła dojście do takiego, jak chciałem. No może nie idealnie takiego samego ale bardzo podobnego. Do Niemiec przyjechał z Danii. Przebieg 162kkm i w sumie jestem w stanie w to uwierzyć
Do zrobienia :
- polerka lakieru - poprzedni właściciel mył go na automacie
- piaskowanie i malowanie felg - trochę pordzewiałe
- regeneracja Visów - czekam, aż porobię wszystko i wysyłam je do forumowego speca - Dzieja
- wymiana uszczelki tylnej szyby - trochę brzydko zaśniedziała
- założenie podtlenku LPG
- wymiana żarników i żarówek na białe
Już zrobiłem :
- wymiana olejów i filtrów
- wymiana kompletnego rozrządu - zamontowany był jeszcze oryginalny
- końcówka lewego drążka
- nabita i odgrzybiona klima
- wymieniona dolna łapa silnika
- wymiana mufy tłumika
- wymiana świec
Poprzedni właściciel zrobił :
- kompletne sprzęgło - przy 155 kkm
- tarcze, klocki i zaciki - przy 157 kkm
- alternator - przy 152 kkm
Powiem Wam, że uwielbiam to auto. Mruk V6 wymiata i powoduje oczopląs u wszystkich właścicieli Golfów, A3, Leonów itp.
Pozdrawiam!
P.S. Sorki za jakość zdjęć robione telefonem.
[ Dodano: Sro Sie 13, 2014 23:19 ]
Do autka wpadła instalacja z podtlenkiem LPG, mianowicie :
- sterownik Zenit Pro
- wtryski Hana Zielone
- reduktor Kme Gold
- wielozawór Tomasetto
- zbiornik 70 l brutto Stako
- sterowniczek w podłokietnik
Cała instalacja wyniosła 3700 zł. Zetka na w/w instalacji pracuje niemalże idealnie, czasem się udławi przy mocnej redukcji, ale gazownicy wprowadzą korekty. Zadziwiło mnie pozytywnie, że przy regulacji zrobili nim koło 150 km.
Poza tym zrobione/założone:
- tranzystor wentylatora chłodnicy, teraz śmiga idealnie
- polerka lakieru
- piaskowanie i malowanie felg - czarny półmat
- żarniki 6000K
- postojówki i oświetlenie tablicy Led Canbus
- opony letnie 215/50 Michelin / Bridgestone
- zaciski i przeguby zrobione na czarny mat
- tablica rej SZY 11111
Zostały do zrobienia Visy i wymiana tylnych sprężyn. Poza tym planuje zamontowanie czujników parkowania, a w przyszłości stacji multimedialnej z kamerą cofania + zmieniarka elektroniczna.
SPAMU¦
Wysłany: Sro Sie 13, 2014 22:19 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
rafalmis1 na początku szukałem tylko i wyłącznie R75, bo myślałem, że nie znajdę auta, które może mi się jeszcze bardziej podobać. Jednak jak widać znalazłem takie, które może Tak btw kojarzy ktoś może klubowicza, który jeździ R75 na rej KWA? Wczoraj w u siebie w Zywcu widziałem takiego odpicowanego R.
Audio Symphony, nie ma tragedii, ale szału też nie. Jak będę miał kiedyś wolną kasę, to może się z nim pobawię.
Autko ostatnio wróciło z pierwszej większej trasy od kiedy jest w moich rękach i jest w nim LPG. Nie zawiodło, chociaż lpg trochę muliło. Po powrocie zabrałem gaziarza na pokład i powiedziałem mu o co mi chodzi. Okazało się, że silnik dostawał za dużo gazu. Po korekcji map autko śmiga, jak szalone.
Następnie w planach:
- termostat do wymiany - nowy jest już u mnie
- przednie wahacze i silent blocki
- serwo hamulca czasem syczy
- tylne zaciski hamulcowe, chociaż te spróbuje jeszcze regenerować
- przyciemnienie szyb
- elektroniczna zmieniarka
Jedyny problem to brak kasy, ale co ważniejsze już zostało porobione.
Bardzo ładne ZT, widać sporo już włożyłeś w niego, pisz się na jesienny ogólnopolski zlot jak tylko będzie to sobie obejrzymy z bliska i na żywo, a do tego czasu wrzuć więcej zdjęć. Rejestracja wymiata.
Dzięki Panowie, miło słyszeć!
Zetka zaliczyła kolejną wizytę u mechaniorów i tak:
- wymienione sprężyny tył. Założone noweLesjöfors, długo szukałem numerów i podobno znalazłem do ZT. Po wymianie większych różnic nie odczułem.
- wymieniony termostat. Założony OEM od S-parts.
- wymienione serwo hamulca. Dzięki AdaskoC.
- założona wkładka sportowa K&N
- wymienione wahacze przód + silentblocki. Założone w ostatniej chwili Mastersport, miały lecieć Lemfordery, jednak chciałem założyć coś taniego i zobaczyć, jak się będzie sprawowało, żeby opisać na forum. W razie czego daje do regeneracji stare. Kolega taryfiarz chwali sobie regenerowane wahacze.
Jutro będę wymieniał rurę zimnego powietrza, obecna trochę sparciała i są przebicia.
W następnym miesiącu lecą do roboty VISy, wymieniam tarcze i klocki na przód + regeneracja zacisków.
Zdjęcia będą, jak tylko będzie trochę fajnej pogody. A co do zlotu, to bardzo chętnie, jednak mam taką robotę, że nie bardzo wiem, jak będę wtedy pracował i nie mam na to żadnego wpływu. Zobzczymy!
Dlaczego serwo jakieś zmiany po wymianie dlaczego regeneracja zacisków wkładka K&N, jakie odczucia, bo u mnie żadnych.
Co do VIS-ów, to najpierw zapłać kaucję, poczekaj na dostanie nowych i dopiero wyślij swoje do naprawy
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Serwo syczało przy naciskaniu hamulca. Teraz już tego nie ma. Regeneracja zacisków, bo nie odbijają prawidłowo przez co grzeją się tarcze tylne. Wkładka K&N. Hmmmm, powiem Ci szczerze, że może czuć delikatną różnicę na wysokich obrotach, ale to jest tak mała różnica, że może to być autosugestia. No i silnik lepiej mruczy w porównaniu do zwykłego papierowego filtra. Zakupiłem ją głównie dla tego, że podoba mi się opcja czyszczenia filtra, zwłaszcza, że mieszkam w mieście, gdzie jest duże zanieczyszczenie powietrza. A co do VISów to dzięki za sugestię, chyba tak zrobię.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum