Tez mysle o tym lozysku, ale zeby tak nagle padlo... i tez wlasnie podejrzewalem ze jest za mala ilosc oleju, bo troche stracilem, za szybko wlewalem do skrzyni i sie przelalo, a dzis kupilem butelke 0,5 l dolalem, ale dalej wystepuje terkot.
W postach opisano jak, jakiś mechanik założył tarcze sprzęgłową odwrotnie i potem każdy następny montował w identyczny sposób, aż znalazł się mądry i przeczytał która stroną założyć poprawnie i jak ręką odjął.
Wykluczam, bo wlozylem w strone skrzyni ( Gearbox side ).
[ Dodano: Nie Wrz 07, 2014 09:55 ]
Witam, terkotanie się wyjaśniło. Otóż
tarcza posiada sprężyny, które
niwelują drgania skrętne, lecz gdy są
za twarde drgania przechodzą na
skrzynie biegów. Ale mam inny problem, podczas zmiany biegów jak się silnik rozgrzeje, czuje na pedale sprzęgła opór ok. 2 cm od podgłogi, coś jakby o coś ocierało. Oraz nie raz jak podjadę do przodu na pierwszym biegu, wrzucę na luz, następnie puszczę sprzęgło i czuje na pedale jaki przeskok jakby o coś zahaczyło, jest to nawet słyszałne. Pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum