Forum Klubu ROVERki.pl :: [Rover 45] Różnica miedzy silnikami ITD 20T2N
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[Rover 45] Różnica miedzy silnikami ITD 20T2N
Autor Wiadomość
lalusx 




Dołączył: 25 Lip 2014
Posty: 12



  Wysłany: Wto Sie 26, 2014 17:25   [Rover 45] Różnica miedzy silnikami ITD 20T2N
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2005

Witam wszystkich posiadaczy Roverków. Czy może ktoś mi powiedzieć jaka jest różnica w Dieslach ITD 20T2N w Roverku 45 po lifcie od tych montowanych przed liftem. Wiem ze ten po lifcie ma 113 km a przed 101 km, czy różnią się np.osprzętem (turbina) czy możne coś innego. A jak wypada dynamika tych obu jednostek czy ten słabszy jest mułowaty, słyszałem ze jest w nim odczuwalna duża turbo dziura, możne ktoś wypowiedzieć się na ten temat. Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez Adrian Wto Sie 26, 2014 18:42, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Sie 26, 2014 17:25   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Sie 26, 2014 18:46   

lalusx, ECU inny i kolektor dolotowy ma czujnik temperatury :) Tak to żadna różnica. ;)

Rożnica mocy jest tylko wyłącznie mapa w ECU :)
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Wto Sie 26, 2014 19:46   

Remigiusz napisał/a:
kolektor dolotowy ma czujnik temperatury :)

Czujnik ma tylko SDI. IDT go nie ma.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Sie 26, 2014 20:09   

szoso, Ten czujnik z SDI ma kazda L-seria SDI, IDT przedlift i IDT polift.

IDT ma jeszcze dodatkowy czujnik powietrza tuz zaraz na kolektorze dolotowym przednim zaraz przy łączniku z wężem silikonowym :!:

[ Dodano: Wto Sie 26, 2014 20:09 ]
Proszę bardzo jak tego jeszcze nie widziałeś nigdy :wink:

_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Kobi84 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 02 Sty 2008
Posty: 443



Wysłany: Wto Sie 26, 2014 20:27   

Remigiusz napisał/a:
szoso, Ten czujnik z SDI ma kazda L-seria SDI, IDT przedlift i IDT polift.

IDT ma jeszcze dodatkowy czujnik powietrza tuz zaraz na kolektorze dolotowym przednim zaraz przy łączniku z wężem silikonowym :!:


Potwierdzam. Wymieniałem ten czujnik u siebie w IDT z 2005r.
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Wto Sie 26, 2014 20:39   

Mi chodziło o ten z tyłu: https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=19216&highlight=niepod%C5%82%C4%85czony+czujnik
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Sie 26, 2014 20:46   

szoso, Wiem ze tobie chodziło o ten czujnik lecz o w IDT lift czy przedlift spełnia tylko funkcje zaślepki ;)
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Wto Sie 26, 2014 20:53   

Wiem, że spełnia rolę zaślepki. Zaczynamy w końcu się rozumieć :wink:
 
 
lalusx 




Dołączył: 25 Lip 2014
Posty: 12



Wysłany: Sro Sie 27, 2014 01:22   [Rover 45] Różnica miedzy silnikami ITD 20T2N

Czyli jak wgram mapę wtrysku z polifta do przedlifta to podniosę jego moc ze 101 km do tych 113 i będzie tak jakbym miał silnik poliftowy, dobrze kombinuje czy nie bardzo
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Sie 27, 2014 02:00   

lalusx, Nie bardzo :) Wystarczy grac mape od MG przedlifta do twojego i bedzies mial 113km :D

Choć to i tak lipny mod bo więcej pali :wink: Najłatwiej jest wsadzić wtryski z Rovera jakiegoś SDI 220,420 czy 620 i potem albo mapki mafless lub te od MG i będziesz miał 155km i 380Nm :D

poczytaj sobie w dziale tuning mechaniczny w czym jest problem z przed i poliftcie z ECU :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
lalusx 




Dołączył: 25 Lip 2014
Posty: 12



  Wysłany: Sro Sie 27, 2014 23:00   [Rover 45] Różnica miedzy silnikami ITD 20T2N

Remigiusz, mam pytanie do ciebie, co da lepszy efekt
1 wtryski SDI i mapki mafless,
2 wtryski SDI i mapa z MG ZS po lifcie.
Widzę ze prawie wszyscy zakładają wtryski od SDI i mapy mafless, a czy druga opcja tez jest równie dobra i czy nie będzie zbytnio kopcił :lol:
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Sie 28, 2014 07:40   

Coś ty się tych mapek polifta chwycił :)

Pisałem tobie wyżej ze one są takie same jak przedlift mg jeżeli chodzi o moc. 1:1 polifta mapek nie wygrasz bo auto nie odpalisz. Nie jest kompatybilne :)
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Czw Sie 28, 2014 09:40   

lalusx, mam obydwa setupy ;p mafless lepszy ;p wiecej kopci ale lepszy ;p
 
 
 
lalusx 




Dołączył: 25 Lip 2014
Posty: 12



Wysłany: Czw Sie 28, 2014 15:37   [Rover 45] Różnica miedzy silnikami ITD 20T2N

Chodzi mi o to w jaki sposób z silnika przedliftowego o mocy 101 km zrobić silnik poliftowy o mocy 113 km. Skoro same mapki nie będą pasować to wnioskuje ze trzeba przerzucić całe ECU z polifta tak czy nie :?:
Do tego można dodać jeszcze wtryski od SDI wtedy moc była by jeszcze większa, chodzi mi o inną alternatywę niż mapki Maflees.
Aha mam jeszcze jedno pytanko do was czy mapy (seria) od Rovera różnią się od map MG :?:
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Czw Sie 28, 2014 16:22   

lalusx, uj wielki Ci dadza te mapy 113, walnij se wtryski mapy olej jesli nie chcesz mafless, moja prywatna opinia i nie musisz się z nią zgadzac :ok:
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Sie 28, 2014 16:37   

lalusx napisał/a:
przedliftowego o mocy 101 km zrobić silnik poliftowy o mocy 113 km


Co ty chcesz tym słowem polift uzyskać :?: Mapy seryjne Rovera były na 101 KM a mapy MG na 115 KM. Mapa polifta MG czy R jest taka sama co przedlifta R czy MG

Jedyna różnica jest dodatkowa mapka na tej czujnik co pisałem wyżej temperatury ;)
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [Rover 400/45/MG ZS] Artykuły, z którymi warto się zapoznać
kasjopea Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Pią Lut 18, 2011 21:07
kasjopea
Brak nowych postów [Rover 45] różnica między silnikami i przeróbka
Rachalko Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Czw Lip 05, 2012 10:19
HiS
Brak nowych postów [R420] Różnice między silnikami Di, SDi, SLDi i GSDi
aadi Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Pon Mar 15, 2010 15:03
szoso
Brak nowych postów [R45] Róznica miedzy nadkolami
cwieta Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Pią Sie 22, 2014 14:34
Remigiusz
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [jaka jest róznica między r 400,414,416,420?]
RaFaLuS Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Sro Mar 10, 2010 22:22
kasjopea



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink