wdrażam się w temacie bo też dzienne chcę mieć
i
albo zły link podałeś albo w błąd wprowadzasz
bo moduł wskazany przez ciebie to tylko automatyczny włącznik dziennych (jak wynika z opisu aukcji)
te redukujące moc podpiętych świateł to na alledrogo koszt ok 5 dyszek
wiec potwierdź czy rzeczywiście ten moduł redukuje moc
jakieś foty wrzuć - wiadomo że nie ma co przepłacać i zainteresowani kupiliby te.
A propo mam R400 z okresu 95-00
lampy zespolone (drogowe i mijania razem)
czy taki moduł mogę podpiąć pod długie
czy zostają tylko halogeny??
_________________ Najdalej dojechałem swym Roverkiem do ... Я л т а
SPAMU¦
Wysłany: Sob Sie 30, 2014 20:28 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Tomahawk, ja mam taki moduł(ograniczający moc, nie sam włącznik automatyczny), mogę za połowę odsprzedać. Możesz podpiąć nawet jak masz długie i krótkie w jednym. Tylko musze poszukać czy w tym wypadku nie ma to być pod krótkie. Kiedyś widziałem właśnie taki opis i sprzedawca mówił gdzie, ale muszę poszukać.
Miałem to w R, zobacz w dziale moje auta. Ale po kilku miesiącach pojawiła się opcja programowania takiej opcji w R75 wiec sobie zaprogramowałem, a moduł usunąłem.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Bo konfrontacji z miśkami i zbędnych wydatków nie chcę
Nikt nie chce, a miśki się nie czepiają. Korzystam z dobrodziejstwa DLRów praktycznie od momentu kiedy je zaprogramowałem. Miałem przez ten czas kilka kontroli drogowych (suszarki, trzeźwe poranki itd) i nikt nigdy nie kwestionował oświetlenia. Raz miałem przypadek, że misiek stojący przy rondzie pokazał mi paluchem na światła. Godziny południowe i ostre słońce prosto w reflektory. Zatrzymałem się i grzecznie zapytałem o co chodzi, na co on odrzekł, że mam pozycyjne załączone. Po czym zajrzał fachowym okiem w reflektor i kiedy zobaczył, że żarówka od pozycji jest wyłączona nakazał dalszą jazdę.
Co do idei dziennych na halogenach, myślę o niej od jakiegoś czasu. Mam już nawet zakupione stosowne H1 led. Niestety przez ostatnie miesiące nie miałem czasu się tematem zająć. Możliwość jest na pewno i prace zostaną niebawem (długie jesienne wieczory) wznowione. Problem polega na tym, że fabrycznie włączenie halogenów jest możliwe tylko w poz. 1 i 2 włącznika LSM. W pozycji 0 LSM nie poda prądu na wyjścia fogów. Programowo jest to zrealizowane za pomocą instrukcji warunkowej if ==> then ==> else. Ograniczenie to nie występuje w przypadku świateł drogowych - można je uruchomić manetką niezależnie od pozycji włącznika LSM. Przez czysty przypadek trafiłem kiedyś na moduł od E46, w którym halogeny można było załączyć w poz. 0 włącznika. Początkowo myślałem, że moduł jest uszkodzony. Później szukałem jakiejś ingerencji lutownicą. Okazało się jednak, że moduł jest w pełni oryginalny, poza zmodyfikowanym softem. Ktoś pewnie załączał sobie "dzienne" a'la wieś BMW ręcznie, korzystając z istniejącego włącznika i waląc po oczach współużytkowników drogi halogenami w pełnym wydaniu. Muszę porównać soft z owego magicznego modułu z oryginalnym i przenieść to do naszego LSMa na zasadzie analogii. Potem droga do dziennych na halogenach z regulowaną jasnością stanie otworem. Osobiście preferuję jednak drogowe.
Miałem to w R, zobacz w dziale moje auta. Ale po kilku miesiącach pojawiła się opcja programowania takiej opcji w R75 wiec sobie zaprogramowałem, a moduł usunąłem.
Po takiej odpowiedzi Jestem prawie na tak.
[ Dodano: Pon Wrz 01, 2014 14:48 ]
HarryVip napisał/a:
Nikt nie chce, a miśki się nie czepiają. ....................
Programowanie to nie mój pułap, więc nie drążę, poza tym dotyczy nowszych aut
(sorki że wszedłem w temat o R75) - ja wciąż mam R416 z końca 95r
a o osobnych dziennych myślę bo jak jeżdżę okresowo tylko po mieście to mam cały czas niedoładowany Aku. Chodzi mi tylko o ograniczenie zbędnego poboru Watów (przy zachowaniu widoczności rzecz jasna)
Dlatego myślę że skoro już się w to bawić to Ledy, bo są naprawdę oszczędne (mały pobór prądu)
Tylko nie za bardzo jest gdzie je ulokować - żeby zachować wymiary, jedyny wariant to tak jak zrobił gregor13
A przeciwmgielnych mi żal (żeby w ich miejsce dać dzienne ledy) Bo w mglistej okolicy mieszkam i często się przydają.
Więc jest jeszcze opcja modułu,
który można podpiąć pod Drogowe lub Przeciwmgielne,
tylko tu i tak pewnie ze 40W na te żarówki poleci, a chodzi o oszczędność na watach przecież
a o przeciwmgielne pytałem tylko w kontekście tego czy takie używanie ich przy ograniczeniu mocy nie będzie traktowane przez miśki jak używanie przeciwmgielnych.??? (nie o sposób zaprogramowania ich, bo moduł zadziała tak jak z drogowymi)
Dlatego chyba wariant z drogowymi jest bezpieczniejszy - do czasu aż zaczną pytać o homologację, a u mnie mogą interesować się nią bardziej bo drogowe nie mają oddzielnego reflektora ... idt.
Ot i opisałem moje przemyślenia.
Napiszcie Panowie czy taki moduł wystarczy żeby aku w końcu było doładowane
(czy mieliście wcześniej objawy niedoładowania i czy faktycznie ustąpiły po dołożeniu modułu lub przeprogramowaniu, bo jak w innych postach koledzy pisali np leszczu po założeniu Led była ewidentna poprawa.
inaczej mówiąc
- estetyka przemawia za modułem, najlepiej podłączonym do przeciwmgielnych,
- ekonomia Watów za ledami
W sumie tylko o to mi chodzi.
_________________ Najdalej dojechałem swym Roverkiem do ... Я л т а
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum