Wysłany: Wto Paź 07, 2014 06:48 [75] "woda" w misce - koniec silnika?
Typ: T Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2002
Witam
Objawy są takie, że na zimnym silniku (na postoju) płyn chłodniczy znika z układu chłodzenia a pojawia sie w misce olejowej. Dzieje sie to dość szybko, bo po dolaniu na max po 4-5 godzinach znika ze 100-150 ml. Oczywiście jak wygląda olej kazdy chyba potrafi sobie wyobrazić.
Diagnostyka: Nie ma żadnych przedmuchów na uszczelce- w układzie chłodzenia nie ma spalin. Z tłumika nic nie dymi. Po odłączeniu chłodzenia sprężarki i zaślepieniu płyn nadal teleportuje sie do miski (więc nie dzieje się to w sprężarce)
Samochód jeździe (oczywiście nie jeżdżę) zupełnie normalnie...
Na zewnątrz nie ma absolutnie żadnych wycieków.
Czy jedyna przyczyna może być pęknięty blok silnika?
_________________ Profil nie istnieje
SPAMU¦
Wysłany: Wto Paź 07, 2014 06:48 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
nie musi.... ale trzeba wszystko sprawdzić zeby uszczelki na darmo nie wymieniać.
Sknerko - a czy nie byłoby wtedy żadnych wycieków na zewnątrz? i spalin w układzie chłodzenia??
nie musi.... ale trzeba wszystko sprawdzić zeby uszczelki na darmo nie wymieniać.
I tak trzeba rozebrać i tak. Głowicę na planowaniu Ci sprawdzą czy szczelna, z blokiem gorzej, ale bloki tak często nie pękają, wystarczy dobrze obejrzeć.
_________________ Silniki K-Series-naprawy, modyfikacje- VVC również. info pw.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum