Wysłany: Wto Paź 07, 2014 18:48 [MG ZT] oraz [R75]. Proszę o pomoc w wyborze.
Hej,
mój R600 trochę stary się zrobił i postanowiłem poszukać czegoś nowego. Wybór padł naturalnie na R75 / MG ZT - z racji, że to niby to samo (o ile wiem tylko w zawieszeniu są różnice)
Mam 3 opcje wstępnie wybrane i proszę Was o dobrą radę odnośnie tych modeli. Wszystko benzyna - docelowo gaz jeśli nie ma.
1. Faworytem jest ten MG
http://otomoto.pl/rover-7...-C34713380.html
na + idzie na pewno spora lista zrobionych rzeczy (o ile jest prawdziwa) w samochodzie. Zastanawia mnie tylko dlaczego tak doinwestowany ładny egzemplarz sprzedawca chce zamienić. Przecież w tej cenie dostanie w zamianę z innej marki co najmniej klasę niżej podobny samochód o ile w ogóle jakiś będzie.
2. Drugi strzał to oferta komisowa MG
http://allegro.pl/na-maxa...4661864108.html
tutaj parę tys. trzeba będzie włożyć - gaz, przegląd, rozrząd - pewnie wyjdzie podobna cena jak nr 1. W opisie jest, że przebieg potwierdzony przez TUV. To jest jakiś wiarygodny papier? bo wszędzie jest mowa o przeglądach TUV zawsze, a nie o przebiegach potwierdzonych TUV - co to znaczy?
3. Ostatni jest najdroższy - R75
http://otomoto.pl/rover-7...-C33900582.html
Wielki minus to cena, ale może dało by radę trochę ją zbić. Sprawia wrażenie, że ten samochód to faktycznie świetny egzemplarz skoro jest tak duża wycena. Pewnie ze względu na przebieg.
Generalnie poszukuję samochodu na lata, tak jak do tej pory R600 mam prawie 5 lat, więc jestem w stanie trochę więcej dać od średniej rynkowej w zamian za brak problemów w późniejszej eksploatacji.
Czy w którymś z nich widzicie jakieś "ale" albo macie wątpliwości? Który byście brali pod względem przyszłej bezproblemowej eksploatacji (ok. 15kkm rocznie)?
Dzięki za pomoc.
SPAMU¦
Wysłany: Wto Paź 07, 2014 18:48 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
1. - na pierwszym zdjęciu wydaje się że klapa ma inny odcień ale to może takie zdjęcie
- wcale nie zabogata wersja : brak tempomatu, rolety,grzanych pup oraz ASR
- wygląda jakby zgubił jeden czujnik parkowania
Poza tym jazda na stacje i sprawdzenie zawieszenia, jazda próbna - autko nie wygląda najgorzej
3. - brzydkie felgi
- brak xenonów czy choćby soczewek
- obszyta kierownica
- brak lusterka fotochromatycznego
- używany jako trzeci w domu, szkoda że nie ósmy
- krótki lakoniczny opis ala handlarz
- cena wysoka
Trzebaby zbijać cenę choćby na nowe felgi:D
welder,
Diesla wstępnie nie brałem pod uwagę bo robię większość czasu bardzo małe odległości po 2-3 km samochodem, a w trasy jadę ze 3-4 razy na miesiąc. Tak czy siak jak nie znajdę nic w benzynie to jeszcze przeanalizuję Twoją propozycję.
Masz gdzieś link do aukcji / tematu ? czy dopiero będziesz wystawiał?
Pierwszy w kwietniu wystawiony był za bodajże 22 tys zł Gdy w czerwcu go oglądałem miał uszkodzony zderzak i maskę - stąd pewnie inny odcień na zdjęciu, pewnie został pomalowany.
Nieźle mu cena spadła w takim razie. No ale 22 koła to tak jak ktoś tam napisał - powinien być prawdziwa igła bez zarzutu.
A ja tymczasem niestety musiałem nakreślić na nowo potrzeby nie do przeskoczenia.
Wynika to z tego, że żona miała kupić sobie swój samochód, ale jednak stanęło na tym, że będzie 1 wspólny.
1. automat (żona przede wszystkim)
2. kombi (przyszłościowo)
3. wersja po lifcie (tutaj też żona - twierdzi, że przed liftem jest słaby wygląd - nie zgadzam się, ale cóż zrobić )
4. benzyna lub diesel
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum