Pomógł: 35 razy Dołączył: 12 Paź 2012 Posty: 456 Skąd: Radom
Wysłany: Sob Paź 25, 2014 17:42
Pasują z Rovera cewki. To jest dokładnie ten sam silnik, tylko nie ma napisu ROVER na pokrywie... Grunt by były z czarnym gumkami, które nakłada się na świece.
To jest 180- tak mam na papierach i w dowodzie . Chyba przy pierwszej rejestracji w kraju ktoś był niedoinformowany i tak już zostało, bo swapa raczej nie było. Co do instalacji- wlew mam przy paliwie, w środku natomiast wszystko jest w schowku pod kierownicą- pod maske nikt mi nie patrzy więc mnie nie interesuje jak jest.
Co do cewki- porównywałem ze swoją 400-setką, gdzie cewka obsługuje wszystkie 4 świece.
Ładna 120stka polift pewnie przy rejestracji tak wyszło że w dowodzie jest 180. Bo jak będziesz się rozgladał za częściami w sklepie to w tabelce musisz patrzeć na 120 bo to jest oznaczenie twojego silnika/mocy (180-177KM, 120-117KM)
Markzo, 117 KM dokładnie
Tydzień temu uciekła mi lotka z mg zt, już w kolorze była i się spóźniłem...
Na allegro jest jedna klapa poliftowa z lotką, ale bordowa. Rozważam jej zakup, z tym że z malowaniem wyszłoby minimum 600 zł, czyli spory wydatek jak za spojler.
Powiedzcie mi czy z ZT podejdzie, bo rozglądam się i tych jest znacznie więcej niż ze 180-ki.
tamtego v6 jeszcze niedawno widziałem na allegro czy olx -handlarz kupił od handlarza i chciał jakieś chore pieniądze cos około 12k na początku później widziałem go już za 8900 jeżeli dobrze pamiętam.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
daniello, no no gratuluję Może się kiedyś spotkamy na drodze, bo w Mysłowicach bywam w okolicach Reala/Wielkiej Skotnicy
ps. błąd E4 na klimatroniku to odpięty kabel czujnika temperatury na zewnątrz, sprawdź czy zaraz za zderzakiem po stronie kierowcy nie wisi luzem kabel, to będzie to
daniello, Akurat do tego nie mam instrukcji. Korzystam z RAVE'a i instrukcji do polifta R45 dostępnej na forum. Wyświetlał mi się ten sam błąd i trochę przez przypadek do tego doszedłem, bo ciekawił mnie ten kabel. Wpadam do Mysłowic raz w miesiącu, przeważnie dziesiątego na 2-3 godziny, także w spotkaniu nie widzę problemu. Jak coś to PW. To ten ZS co był do sprzedania koło Krakowa? Bo takiego kojarzę.
pelson91, żadnego HGF nie przewiduję, albo inaczej- nie planuję
ale wiadomo- będzie co będzie.
szylozbi, dzięki- ja myślałem że ma to związek z tym wypadaniem zapłonów niby, ale tak właściwie to auto idzie jak przeciknak, obroty trzymie, nie skacze więc nie wiem czy wymieniać te cewki. Kable i świece profilaktycznie przed zimą wymienie i tak.
No i będe śledził i czytał rave skoro ma wiele wspólnego z naszymi ZS'kami
Mała aktualizacja- dziś miałem chwilkę i troszke rozejrzałem się pod maską- na pierwszy ogień poszedł czujnik temp. zewnętrznej, który mi chyba niedomaga (ten nieszczęsny E4 mi się ciągle wyświetla). Otóż po stronie pasażera patrząc od przodu auta za tym mniejszym wlotem powietrza znalazłem taki kabel- czy to ten jest od czujnika?
prócz tego przymierzam się do wymiany kabli i świec, które zresztą wyglądają mi na nowe. Ale zaciekawiło mnie, czy kable zaznaczone na foto poniżej na czerwono mają być tak poizolowane, czy jest coś kombinowane? No i ten kabelek przy strzałce- co to jest?
A chcąc się pochwalić powiem, że spojler na tył juz do mnie leci, jutro będzie. Pytanie teraz, czy wiercić klapę, czy na kleju do szyb zda to egzamin (a naczytałem się różnych opinii- jedni wieszają się na spojlerach klejonych, innym one odpadają w czasie jazdy...)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum