Forum Klubu ROVERki.pl :: [R600Sdi] Błędy 37,64,81 Gaśnie
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R600Sdi] Błędy 37,64,81 Gaśnie
Autor Wiadomość
Marcin84 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 25 Mar 2013
Posty: 370
Skąd: Częstochowa



Wysłany: Wto Paź 28, 2014 09:09   [R600Sdi] Błędy 37,64,81 Gaśnie
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998

Witam, Koledzy potrzebuje szybkiej pomocy w diagnozie.

Rover sam z siebie zaczął gasnąć przy dojeżdżaniu do skrzyżowania, po odpaleniu przez chwilę nie reaguje na pedał gazu. Jak już załapie to powyżej 2000 obrotów załączy się turbo i śmiga elegancko, do 2000 ma bardzo ciężko przy zmianie biegów i spadku obrotów miga "check engine". Auto garażowane. Aku BDB.

Błędy z kompa 37,64,81
Wiązka pompy była regenerowana, przewody paliwowe wymieniane kilka miesięcy wstecz, po wymianie przewodów filtr paliwa zmieniony 2 razy.

Mam swoją teorię ale wolałbym ją potwierdzić i niczego nikomu nie sugerować :)
Auto muszę jutro zreanimować bo w piątek długa trasa.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Paź 28, 2014 09:09   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
mustek3 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 22 Mar 2014
Posty: 58
Skąd: Nowy Sącz



Wysłany: Wto Paź 28, 2014 20:45   

Mi gasnął samochód po puszczeniu gazu, później miał problemy z odpaleniem, aż w końcu w ogóle nie odpalał. Zapalała się też kontrolka silnika po zgaśnięciu. Błędów brak. Winna była wiązka, rozpięcie wtyczek i spsikanie preparatem do kontaktu elektroniki pomogło, ale problem powraca.
Na czym polegała u Ciebie regeneracja wiązki elektrycznej?? Nie zassało CI gruszki do pompowania paliwa do środka?? Ja bym obstawiał syf w przewodach paliwowych albo filtrze paliwa.
_________________
http:
//www.autocentrum.p...999816319_2.gif
 
 
Marcin84 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 25 Mar 2013
Posty: 370
Skąd: Częstochowa



Wysłany: Sro Paź 29, 2014 09:30   

Regenerację wiązki opisywałem w tym poście https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=93675 Gruszki nie zassało, kilka tysięcy km wstecz zmieniłem przewody paliwowe od samego zbiornika do silnika i wymieniłem 2 razy filtr paliwa więc to bym wykluczył. Co do wiązki to pancerze wyglądają bdb nie ma żadnych przetarć, wtyczki po rozpięciu wręcz błyszczą zresztą one są z uszczelkami więc są idealnie czyste. Na razie wczoraj rozebrałem wtrysk sterujący bo to jego obstawiałem, sprawdziłem w nim cewkę, wyczyściłem go i chwilowo problemu nie ma ale ja już mojemu Roverkowi nie wierzę i dopóki nie znajdę urwanego przewodu czy nieszczelnego węża to nie będę spał spokojnie :-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [r600sdi] czasem na luzie gasnie
michal001 Rover serii 600, Honda Accord 1 Pon Lis 23, 2015 10:31
Marcin84
Brak nowych postów [R600SDI] Tempomat
rami1000 Rover serii 600, Honda Accord 8 Pią Lut 17, 2012 19:41
davidlive
Brak nowych postów [R600sdi] problem z PK
ROVER620Di Rover serii 600, Honda Accord 3 Czw Mar 28, 2019 12:46
ROVER620Di
Brak nowych postów [R600SDi] pompa wtryskowa
titof Rover serii 600, Honda Accord 7 Czw Gru 15, 2011 15:54
Jugol
Brak nowych postów [R600Sdi] Uniwersalny katalizator
Marcin84 Rover serii 600, Honda Accord 11 Sro Sty 14, 2015 08:41
bociannielot



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink