Forum Klubu ROVERki.pl :: [R 220] Cieknie z pompy paliwa
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R 220] Cieknie z pompy paliwa
Autor Wiadomość
Ukor 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 16 Kwi 2012
Posty: 231
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 200

Wysłany: Sob Lis 23, 2013 22:55   [R 220] Cieknie z pompy paliwa
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998

Panowie... Ostatnio zauważyłem niepokojącą plamę pod swoim Roverkiem. Wjechałem na kanał i zobaczyłem ze po misie olejowej cieknie ropa. Zbadałem źródło i okazało się ze cieknie z pompy, a konkretnie to z miejsca zaznaczonego na fotce. Rzucie na to swoim fachowym okiem i powiedzcie co mam z tym fantem zrobić i czy da się coś zrobić :P Jak nie to mam zapas :D

Cieknie z tego białego plastiku w który wchodzi czarny kabel

_________________
Sprzedam dużo gratów do R200 SDi
Ostatnio zmieniony przez Adrian Nie Lis 24, 2013 11:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Lis 23, 2013 22:55   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Lis 23, 2013 22:57   

Ukor, To jest czujnik wykręć go on jest na śrubę Torx i tam będzie O-ring na nim :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Ukor 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 16 Kwi 2012
Posty: 231
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 200

Wysłany: Sob Lis 23, 2013 23:02   

Remigiusz, Dzięki, a jak tam jest z dostępem. Dam rade bez podnoszenia silnika? Bo fotkę robiłem na drugim silniku stojącym luzem.
_________________
Sprzedam dużo gratów do R200 SDi
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Lis 23, 2013 23:16   

Ukor, Nie wiem musisz ocenić to sam :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Ukor 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 16 Kwi 2012
Posty: 231
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 200

Wysłany: Sob Lis 23, 2013 23:25   

Ok. Jeszcze raz wielkie dzięki Remigiusz :)
_________________
Sprzedam dużo gratów do R200 SDi
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Lis 24, 2013 01:21   

Ukor, Ale jak masz drugi silnik to sobie przy nim zobacz, nie grzebałem nigdy przy VP37 tak ze nie wiem jak ciasno to siedzi :) Po co tobie dwa silniki :-| :roll: :?:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Nie Lis 24, 2013 09:53   

Ukor napisał/a:
Dam rade bez podnoszenia silnika? Bo fotkę robiłem na drugim silniku stojącym luzem.

Wymieniałem te oringi.
Wszystko robisz od góry, trzeba odkręcić metalowe przewody paliwowe i mocowanie pompy.
 
 
Ukor 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 16 Kwi 2012
Posty: 231
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 200

Wysłany: Nie Lis 24, 2013 11:35   

Remigiusz, Po co mi dwa silniki? A tak na zapas :P A tak serio to trafił mi się niedawno Rowerek SDi 99' za grosze, a że miałem w swoim kilka części do wymiany to taniej wyszło mnie kupić całego R dla misy, przegubów, przedniej belki i jeszcze masy pierdół :P No i kupa gratów mi została... I stąd ten drugi silnik :P

szoso,
Dzięki. W poniedziałek się za to zabieram :)
_________________
Sprzedam dużo gratów do R200 SDi
 
 
 
zaq 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 06 Mar 2011
Posty: 182
Skąd: Łódź



Wysłany: Sro Paź 29, 2014 19:33   

szoso napisał/a:
Ukor napisał/a:
Dam rade bez podnoszenia silnika? Bo fotkę robiłem na drugim silniku stojącym luzem.

Wymieniałem te oringi.
Wszystko robisz od góry, trzeba odkręcić metalowe przewody paliwowe i mocowanie pompy.


Witam,
Zauważyłem u siebie wyciek z pompy właśnie w okolicy tego czujnika. Wygląda tak jakby z niego leciało! Moje pytanie czy duże jest prawdopodobieństwo że puścił właśnie ten czujnik czy to raczej z pod kopułki leci na ten czujnik i takie jest złudzenie?
 
 
Ukor 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 16 Kwi 2012
Posty: 231
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 200

Wysłany: Sro Paź 29, 2014 20:50   

Z tego co pamiętam to na czujniku są chyba 2 o-ringi... A z czego leciało u mnie to nie wiem, bo zmieniłem całą pompę
_________________
Sprzedam dużo gratów do R200 SDi
 
 
 
zaq 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 06 Mar 2011
Posty: 182
Skąd: Łódź



Wysłany: Sro Paź 29, 2014 20:56   

ok dzięki. Faktycznie są o ringi. Spróbuję to wymienić. Mam nadzieje że to tam puściło bo kopułki bez wyjęcia pompy to raczej nie uszczelnię:/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R220] Cieknie z pompy wtryskowej
predatoraf Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 13 Pią Maj 08, 2015 11:17
bociannielot
Brak nowych postów [R 200 2.0SD] Cieknie pompa paliwa
ldob Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Sob Maj 11, 2013 10:37
ldob
Brak nowych postów [R-25] Numer pompy paliwa
piotr8 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Sro Cze 10, 2009 17:45
piotr8
Brak nowych postów [214Si 97r.] Cieknie, cieknie i nie chce przestać...
ADI-mistrzu Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 19 Wto Cze 14, 2011 07:48
ADI-mistrzu
Brak nowych postów [R200 1.4Si 98r] Napięcie pompy paliwa 6V a nie 12?
kamilek65 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Nie Maj 23, 2010 14:39
kamilek65



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink