Pomógł: 35 razy Dołączył: 12 Paź 2012 Posty: 456 Skąd: Radom
Wysłany: Sro Lis 12, 2014 23:14
U mnie w Poldku z VVC160 też wywala te dwa błędy po podłączeniu testera (Sykes Pickavant ACR4).
Z ciekawostek to po podłączeniu ELMa327 wykrył 6 błędów, oczywiście skasowane. Po podłączeniu testera wyszło 13, heheh.
Nadal mam problem z falujacym silnikiem na biegu jałowym na niskich obrotach, podczas jazdy silnik nie daje sie wkrecic maksymalne 7tys obrotów a jedynie na 6 tys obrotów jska jest tego przyczyna? Pojechalam z tym problemem do mechanika na diagnostyke komputerowa, komputer ESI[tronic] bosch wyszly 2 bledy P1520 doladowac silnik i P1522 usterka nieznana. ,mechanik stwierdzil ze byc moze jest to wadliwe dzialanie wariatora badz silniczka krokowego. Prosze o pomoc jesli ktos cos wie
.
Pomógł: 35 razy Dołączył: 12 Paź 2012 Posty: 456 Skąd: Radom
Wysłany: Nie Lis 23, 2014 19:16
Ten błąd jest w każdym MG ZR 160 i Roverze 25 GTi - P1520 - błąd czujnika temperatury oleju (tego w podstawie filtra, oba te modele go nie mają z racji czujnika w HCU i stąd błąd).
Co do P1522 to oznacza jakiś problem ze sterowaniem VVC. Albo cewki sterujące fazami mają zamienione wtyczki (brązowa z niebieską) albo któraś z nich jest uszkodzona.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum