Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam kolegów. Ostatnio zobaczyłem plamki oleju pod autem, wiec wybrałem się do mojego mechanika szukać przyczyny. Okazało się, że kapało z przewodów dochodzących do chłodnicy oleju, ale ponieważ nie miał zbytnio czasu powiedział abym się zjawił za tydzień.... no i niestety dziś po uruchomieniu silnika olej sobie ładnie wyciekł i zaświeciła się kontrolka niskiego ciśnienia. Ponieważ do mechanika mam ok 5 km i średnio chce mi się chce go holować mam pytanie: czy trudno się je wymienia? Mam zamiar dać je do zakucia do profesjonalnej firmy, tylko nie wiem czy są one wkręcane, zaciskane, na opaski? Czy ktoś miał z tym do czynienia? Czy bez kanału można to zrobić?
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lis 24, 2014 19:22 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Dzięki koledzy za rady. Wstałem dziś godzinę wcześniej niż zwykle, aby się za to zabrać, ale poranek na Podhalu przywitał mnie 10cm świeżego śniegu co całkiem odebrało mi marne chęci do leżenia pod autem w kałuży oleju. Przypomniałem sobie, że przy kupnie OC kupiłem tez assistance, ale ponieważ nie wgłębiałem się w tajniki umowy nie liczyłem na zbyt dużo. Ale o dziwo gość na infolinii powiedział, że po to to ubezpieczenie jest i Roverek za friko pojechał lawetą do mechanika. Jeszcze raz dzięki za rady
[ Dodano: Sob Lis 29, 2014 21:25 ]
No i problem powrócił...mechanik wymienił oba węże od oleju (dał do zakucia) no i dziś po 20 km od naprawy znowu rozerwało jeden wąż. Ostatnio dolny, a dzisiaj górny. Mam pytanie: Czy wąż był gdzieś osłabiony, czy istnieje inna usterka która może powodować rozrywanie węży od chłodnicy oleju?
[ Dodano: Sob Lis 29, 2014 22:01 ]
Czy możliwe, że jest za duże ciśnienie w przewodach, a nie pojawia się żaden błąd, ani nie świeci żadna kontrolka?
Witam. Ja tez mialem wyciek z tych przewodow. Kupilem uzywki i tez byly nieszczelne. Dalem do zakucia i problem zniknal. Moze kiepska ta regeneracja byla w twoim wypadku?
Miałem ten sam problem z cieknącymi przewodami....kupiłem na allegro używane razem z chłodniczką oleju od Freelandera 2,5...ja mam 2,0 ale przewody i chłodniczka to to samo...kupiłem całośc za 90 zl...wymieniłem u p.Wojtka z Puszczykowa...wymiana około 3 godzin i problem zniknął całkowicie... [/list]
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum