Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2002
Witam
Kupiłem nowy wysprzęglik AP dostarczany przez LUK-a.
I teraz nasuwa mi się pytanie te 16 tyś ja mogę zrobić w 3 miesiące i co gdzie gwarancja 1 rok czasu i jeszcze do tego trzeba pompkę wymienić cholera mnie bierze...
w załączniku to co dostałem od sprzedawcy dla mnie SZOK ! Co na to powiecie
_________________ --------------------------------------------------------------------
Jest MG TF Xpover gray - srebrna strzała
Jest i Rover75 -złota strzała
Ostatnio zmieniony przez arczi220 Wto Gru 23, 2014 15:51, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Gru 23, 2014 15:26 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Zawsze możesz z mechanikiem się dogadać żeby gdyby się rozleciał przed rokiem to w protokole wpisze ci mniejszy przebieg, kto to sprawdzi. 16 tys. to jest śmieszne, ja tyle robię w 4 góra 5 miechów
te wszystkie gwarancje są o kant du... bo jak przychodzi co do czego to i tak się wykpią że warsztat nie montował, a że to warsztat u pana czesia, a nie prawdziwy warsztat i zawsze coś sie znajdzie
A co w takim razie z rękojmią? Lepsze to niż gwarancja, bo sprzęt nie wraca do naprawy do producenta, tylko powinien być wymieniony na nowy przez sprzedawcę.
Jestem ciekawy co by napisali jakbym kupił z SRL albo jeszcze nie wiadomo co to by było 600km kpiny.
_________________ --------------------------------------------------------------------
Jest MG TF Xpover gray - srebrna strzała
Jest i Rover75 -złota strzała
Co do gwarancji to ja się dopiero przekonam jak to wygląda. 2 miesiące temu awaria pompki sprzęgła - nowa LUKa montowana przez warsztat (warsztat, a nie p. Czesia ).
Wytrzymała niecałe 2 miesiące i niecały 1100 km (ostatnio prawię nie jeżdżę także stąd mały przebieg). Pewnie do połowy stycznia na odpowiedź poczekam to dam znać czy warto w ogóle się przejmować gwarancją.
To czyli po co przepłacać bo na pewno dałeś za niego dwa razy mniej.
_________________ --------------------------------------------------------------------
Jest MG TF Xpover gray - srebrna strzała
Jest i Rover75 -złota strzała
Tak ale gwarancje daje fabryka albo i nie daje bo nie musi a Ty, o ile kupiłeś to prywatnie nie na firmę, to od sprzedawcy masz 2 lata za niezgodność towaru z umową.
Przebieg 16tyś km na trasie a 16tyś km w mieście to dla tej części różnica kolosalna, trochę to mało poważne i bez sensu.
To czyli po co przepłacać bo na pewno dałeś za niego dwa razy mniej.
250 plnów
A mnie kosztował 395 zeta
[ Dodano: Sro Gru 24, 2014 07:04 ]
kalafior napisał/a:
a jeszcze zapytam czy na pewno otrzymales wysprzeglik LUK
chyba
_________________ --------------------------------------------------------------------
Jest MG TF Xpover gray - srebrna strzała
Jest i Rover75 -złota strzała
ja tez kupiłem u tego samego sprzedawcy z tym samym bzdurnym papierem o którym w aukcji nie było mowy. Wysprzeglik niby AP, po 1,5 roku znów cieknie. Teraz sie zastanawiam czy nie wlać oleju silnikowego zamiast plynu, pompka tazu z nim da rade a wysprzeglik .. nie wiem, moze wyciek trochę sie zmniejszy. Wiem ze ktos tu na forum pisał o tym, ale nie wiem z jakim efektem. Coi myślicie?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum