Wysłany: Pią Gru 26, 2014 13:32 Subaru Impreza WRX STI z HGF'em!
Zainteresowałem się tym autkiem, bo bardzo mi się podoba i patrzcie:
"- 2,5tys km temu zrobiona bolączka tego silnika czyli uszczelka pod głowicą zakuta szpilkami ARP co gwarantuje nie powrócenie tej usterki + wszystkie inne uszczelki silnika, olej motul 300V ( w zasadzie jakaż to bolączka skoro seryjna uszczelka wysiadła dopiero po 125tys km, teraz ze szpilkami ARP pewnie będzie dożywotnie )"
Ja to mam pecha do autek Które mi się spodoba pod niemalże każdym względem, to ma jakiś totalny error.
Ogólnie Imprezy miały problem z silnikami w swoich boxerach. Sam rozglądam się za jakimś czterołapem lecz w mniejszych pieniądzach.
Jeszcze jak stroiłem swoją 400`ke turbo to byłem w 4Turbo i na placu stało kilka Imprez z różnych lat i we wszystkich te same problemy. Obrócone panewki i problemy z głowicami po jednej stronie (już nie pamiętam której).
Ogólnie jakbym miał wydawać na auto okolice 50k to celowałbym w Evo.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
W aukcji napisane, że "auto znane na forum". Ale na jakim? Poczytałbym o tych wadach i ciekawi mnie też czy te szpilki ARP rzeczywiście gwarantują bezawaryjną pracę. Swoją drogą kilometraż HGF'u zbliżony do tego z K-Serii.
Pod tym linkiem https://www.facebook.com/RsserviceRzeszow
jest profil firmy RS service która się specjalizuje w imprezach i tego typu autach Na profilu jest opis kilku ciekawych projektów, a także przypadki spotkanych usterek silnika.
Nie mam "fejsa", nie zobaczę.
Na oficjalnej RS Service tylko projekty z dokonanymi zmianami, bez usterek.
To ja lepiej wrócę na ziemię, bo widzę, że to zabawa dla elity...
2.5 litrowe benzyny maja problem uszczelkami glowicy z racji tego ze blok silnika pochodzi od 2.0 i jest rozwiercony. Czyli zmniejsza sie przerwa miedzy tulejami cylindrow co prowadzi do wywalania uszczelki.
TO tak jakbys wierzyl, ze R na nowych szpilkach bedzie dozywotnio pozbawiony HGF-u
Panewki, uszczelki... to niekonczaca sie historia skarbonka po porstu, jezeli liczysz, ze bedziesz lal i jezdzil... to nawet nie mysl o kupnie, szybciej schodza klocki, opony, oleje... generalnie serwisowke w S powinno sie robic przy 10 k km, albo i wczesniej , zalezy ile upalasz. Nikt nie kupuje S zeby po bulki do sklepu 40km/h jezdzic.
Ja choruje na S, ale jeszcze bardziej choruje na brak kasy na takie zabawki
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
szybciej schodza klocki, opony, oleje... generalnie serwisowke w S powinno sie robic przy 10 k km
olej zalecane zmieniac po 5 tys km jest
Robią modyfikacje pozwalające ominąć pewne problemy z 2.5 ale jednego nie kumam, skoro ma byc subaru i mozliwy nawet diesel, to czemu nie wziac pod uwagę zwykłego 2.0N/A (ani to ani to nie jedzie a w benzynie przynajmniej nie trzeba bedzie co chwila dwumasu ze sprzęgłem zmieniac) albo po prostu starszej budy z 2.0T
maniaq, nie znam silnika w STI (jakbym znał jakikolwiek ) ale sądzę, że nie ma projektowego błędu umiejscowienia szpilek i powód wydmuchiwania jest inny niż w K-serii.
maniaq napisał/a:
Ja choruje na S, ale jeszcze bardziej choruje na brak kasy na takie zabawki
No z tym to zawsze jest problem.
bociannielot, w moi przypadku tylko w/w buda, ten kolor, a silnik jak najmniej awaryjny dlatego wszystko jedno. Diesel zdaje się być tańszy w exploatacji, a bynajmniej na stacji paliw nie ssie ROR'a tak często jak benzyna.
Więcej niż 10-15kkm rocznie nie zrobię więc...
Z drugiej strony za >50 000 zł można mieć nowe auto z salonu
bociannielot, w moi przypadku tylko w/w buda, ten kolor, a silnik jak najmniej awaryjny dlatego wszystko jedno. Diesel zdaje się być tańszy w exploatacji, a bynajmniej na stacji paliw nie ssie ROR'a tak często jak benzyna.
no jak bedziesz cigle wymienial dwumase ze sprzegłem to tanszy w eksploatacji nie bedzie 2.0N/A by Ci z 10l wypiło a zawsze można gaz założyc
choc diesel ma ten wlot na masce i bardziej sportowy bodykit
Tylko pytanie po co S , jak to niewiele bedzie mialo wspolnego z TYM subaru ? To juz lepiej polataj ZR-em bo frajda wieksza niz S w dyszlu a i w kieszeni nadal zostanie
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
bo frajda wieksza niz S w dyszlu a i w kieszeni nadal zostanie
maniaq, ja wiem ze to nie wyglada dobrze, impreza w dieslu, ale z pewnosci lepiej lata niz Zr - inne zawieszenie, trakcja kosmos w porównaniu z fwd, mialem 1.6 i w gorach szybciej tym jezdzilem niz r25 po podkreceniu (a roznica mocy +/- 50km na kozysc r)
dziwne wszedzie panuje przekonanie ze jak subaru to musi byc turbo, a jak ktos chce solidne, dobre wozidlo AWD to czemu nie subaru? jakby NoPE takim sprinciazem był to by też 1.4 nie kupował
1.4 bo przestraszyłem się VVC (nikt w okolicy tego nie ogarnie). Do tego pierwsze auto i lepiej żeby nie kusiło mocą.
Obecnie brakuje mi zbiórki i wciśnięcia w fotel. Wyprzedzanie z 1.4 też nie należy do bezpiecznych. Nie wiem jakie będzie następne autko (raczej polift ZR diesel albo 160VVC ) ale właśnie Impreza WRX mnie się podoba. I naprawdę nie zależy mi na 300KM. Nie bez powodu są też inne jednostki w tym diesel.
To, że sa.... tylko kto to kupuje FOrka w dyszlu jeszcze rozumiem, ale impreze ?
Sory ale nikt mnie nie przekona do dyszla od S.
Kupuj ZR-a, ale ja tam bym szukal 2004 dobrej sztuki bo polift kiespko wykonczony byl, wiem co mowie bo mialem ZR-a 2004 i 2005 oba w dyszlu i zlego slowa nie powiem, jedynie problem z zamarzajacym paliwem, ale rozwiazanie proste, dolac ze 2-3 l benzyny na bak i nigdy pozniej nie zawiodl
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Bier zra w dieslu z kasy co zaoszczedzisz nie kupując subary starczy na zawias podkręcenie w okolice 200 i i full doposażenie xD a jak na siłe szukasz skarbonki to też się da zresztą co będę mówił zobacz w Mój "garaż"
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum