Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam.Panowie może miał ktoś coś podobnego.Dziś wracając od szwagra autko nagle zgasło ,,poprzedzając mnie" zgrzytem w silniku,no w każdym bądź razie spod maski Próbując go odpalić słychać metaliczny dźwięk.Próbuje załapać ale po chwili gaśnie.Nie chciałem już go więcej "niszczyć" i wylądowałem tutaj pisząc post.
Pasek rozrządu cały ale nie wiem jak to wygląda przy pompie.
No niby tak ale miałem nowy rozrząd i do kogo ma mieć teraz pretensje bo przecież nie będę się sądził z mechanikiem który wymieniał rozrząd.Nawet 10000 nie zrobiłem po wymianie.
barney79, sam kupowałeś czesci? czy moze zrobił to mechanik? oni czasem zakładają węższy pasek od SDi i on pęka, tak się stało Remiemu
Części kupowałem sam.Własciciel firmy w której stoi mój rover da mi gwarancję na okres roku.Poza tym jutro będe wiedział jaki będzie koszt całkowity remontu.
Ja miałem akurat pasek szeroki do IDT firmy Mitshuboshi Metaliczne klekotanie Zrobic silnik to jest koszt kolo 1.500zl porządnie. Zależy ile zaworów i ile szklanek poszło
Lepiej chyba silnik poszukać za 600-800zl i wsadzić inny. Tylko pytanie jest teraz czemu tobie pasek przeskoczył
Mi się urwał a tutaj jest ze przeskoczył jak by źle był napięty Sprawdź od pompy jeszcze pasek. Dźwinę ze odpalić nie chce mi odpalił na nowym pasku ale chodził jak by na dwa zawory tylko
Ja bym to reklamował u mechanika co to robił, bo coś złe zrobił. 10k km to cale nic
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Miałem wrzucić fotki jak to wygląda ale nie nic ie jest ruszone.Warsztat w którym stoi auto jakoś się nie potrafi za niego zabrać i żałuję że je tam oddałem bo to już za dłuugo a bez auta mam problem z dostaniem się do pracy.
Komplet uszczelek -353
Pasek rozrzadu -110
Olej -110
Filtr oleju -26
Plyn chlodniczy -70
Robota -500
Glowica -800
Sruby glowicy -245
Szklanki -300
Swiece sztuk 2___ -40________
Calkowity koszt 2554zł do zapłaty
Wymieniam tylko sam pasek bez rolek itp bo im nic nie jest.
Tak myslalem ale moj juz skladają z tym ze na szklanki do jutra musze czekac bo zamowilem sam w nizszej cenie bo oni mieli za 490zl a ja kupilem za300zl z przesylka.Rover juz raczej zostanie u mie na amen
Ja na Twoim miejscu już bym lał remont i szukał jednostki 2.0T na wymianę, o ile to nie jest jakiś hardkor z robotą. Tu już musiałby się wypowiedzieć forumowy ekspert np. Markzo
gammathough, Wszystko fajnie tylko znalezienie nie zajechanego silnika to jest cu jak juz tez greg pisal ze mimo kupienia nawet silnika za 2k zl trzeba i tak wlozyc 3x tyle zyb to wszystko mialo rece i nogi i nie rozwalalo sie na kazdym kroku
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Remigiuszdokładnie.Bo nie zna się faktycznego stanu/przebiegu silnika oraz trzeba załozyć i tak nowy rozrząd,olej i się potem zastanawiać czy i gdzie się coś spierniczy.
[ Dodano: Sob Sty 24, 2015 22:20 ]
Auto średnio zmieniam co 5 lat ale w tym przypadku zostanie na dłużej w mojej rodzinie.
A dzięki Remigiuszowi zaoszczędziłem parę stówek przez co masz piwko u mnie Remi
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum