Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam. Muszę zdemontować pompę wysokiego ciśnienia w celu wymiany uszczelnień, zaczyna coraz bardziej wyciekać z niej paliwo Czy ktoś wyciągał już ją samemu. Z tego co się orientuje potrzebny jest specjalny ściągacz, ale czy po demontażu trzeba ją jakoś ustawiać. No i zasadnicze pytanie, czy przy demontażu trzeba rozbierać łańcuch rozrządu, czy można się dostać do tej pompy z boku silnika, gdzie jest zaślepka na duży imbus. Pozdrawiam Jacek.
SPAMU¦
Wysłany: Czw Sty 15, 2015 07:49 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 86 razy Dołączył: 09 Maj 2013 Posty: 1730 Skąd: Ciechanów
Wysłany: Czw Sty 15, 2015 08:41
Ja wyjmowałem pompy bez ściągacza, Odkręcasz 3 śruby mocujące pompę + przewody paliwowe, dużym imbusem odkręcasz tą zaślepkę. Później po zdjęciu tej zaślepki okręcasz nakrętkę która montuje wałek pompy z rozrządem i powinna wyjść.
Nie powiem Ci jak z ustawieniem tej pompy, bo nie miałem okazji tego składać później do kupy Ale myślę że jeśli przed zdemontowaniem oznaczysz wałek pompy i zębatkę rozrządu to jeśli zamontujesz później identycznie to nie powinno być problemu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum