Halogeny powinny dać się włączyć tylko i wyłącznie po ustawieniu kluczyka w pozycji zapłonu i ustawieniu przełącznika świateł w pozycji I lub II - postojowe, mijania.
[ Dodano: Czw Sty 15, 2015 19:46 ]
Napięcie sterujące przekaźnikiem powinno się pojawić na pinie 28 modułu świateł przy spełnieniu powyższych warunków i naciśnięciu przycisku halogenów.
SPAMU¦
Wysłany: Czw Sty 15, 2015 19:46 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
HarryVip, wiem, dlatego ogromnie zaskoczyło mnie terkotanie przekaźnika po samym przełączeniu kluczyka, terkotanie przekaźnika od silnika, oraz żarzenie się halogenów. Po wyjęciu przekaźnika silnika, prąd na instalacji pojawia się tylko po włączeniu halogenów w LSM
longer86, będę rysował zaraz dodam wyniki mam Rave, ale nie miałem dziś chęci siedzieć przy RRR
[ Dodano: Czw Sty 15, 2015 20:27 ]
Z lewej przekaźnik silnika, z prawej przekaźnik halogenów.
Pogrubione piny przekaźników mają zwarcie same ze sobą, oraz z dwoma pinami drugiego przekaźnika.
Ja wrzuciłem na forum schemat z zdjęciami jak podłączasz halogeny ,taki schemat z lajki sam podłączy.ale nie widzę tego ale było jak się wpiąć w skrzynkę z bezpiecznikami i jakie kable ciągnąc dalej .
schemat był oryginalny MG.
z jakiegoś forum MG ,go skupowałem ale mam ,na papierze wydrukowane.
[ Dodano: Czw Sty 15, 2015 21:49 ]
Jutro porobię foty ,z podłączenia halogenów i wrzucę jak fachowo powinny być podłączone.
sprawdź u siebie te przekaźniki jak możesz
Dziś wymieniłem całą skrzynkę bezpieczników pod maską. Na podłączonych przewodach jest zwarcie jak było, obie skrzynki bez podłączenia do instalacji auta reagują tak samo na miernik. Także myślę, że zwarcie jest na 100% w instalacji auta.
Pozdrawiam
ktoś kiedyś pokazywał że przetarła się właśnie wiązka idąca za błotnikiem w okolice kostek z lewej strony zderzaka czy tam pod skrzynka bezpieczników.
Dziś postaram się sprawdzić, ale moim zdaniem naprowadzić Cie powinno to co napisałeś w innym temacie, że niezależnie jak ustawisz klimę to zaraz po przekręceniu kluczyka włącza Ci się wentylator..., a zdaje się że te kable idą razem z tymi od halogenów
Mati napisałeś coś takiego
Cytat:
ja ma zwarcie w przekaźniku wentylatora i od razu po przekręceniu kluczyka wentylator mi startuje. Niezależnie od ustawień panelu klimy, temperatury zewnętrznej
To powinno dać do myślenia
Próbowałeś wyciągnąć przekaźnik wentylatora?
Sprawdź jak bez niego zachowują sie halogeny może tu leży problem
longer86, Sprawdzę to dziś Ale elektryk Który zamieniał mi silnik wentylatora na ten od chryslera powiedział że zwarcie jest w Przekaźniku w puszcze przy chłodnicy. A w tym momencie mam wentylator odłączony całkiem od instalacji. Zobaczymy co będzie. wstępnie na połowę lutego jestem umówiony z innym elektrykiem. Ma to wszystko ogarnąć mi na tip top. Żeby mi tylko pieniędzy starczyło
MatiNitro pstryknij jakieś fotki skrzynki z włożonymi przekaźnikami, drugą po wyjęciu i zaznacz co z czym ma zwarcie. Z tego malowidła trudno coś wyczytać. Jutro będę miał chwilkę to sprawdzę u siebie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum