Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZR] -głowica
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZR] -głowica
Autor Wiadomość
TheKOktajl 




Dołączyła: 05 Sty 2014
Posty: 62

MG ZR

Wysłany: Nie Lut 08, 2015 15:09   [MG ZR] -głowica
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 2003

Witam.

Nagrałam filmik jak zachowuje się mój samochód.

https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be

Wszystkiego już próbowałam i zostaje mi wymiana i planowanie głowicy.
Co o tym sądzicie?
Wymienione było świece,cewki,listwa od wtryskiwaczy,wtryskiwacze,uszczelka pod kolektorem ssącym, filtr paliwa,sonda lambda przednia,rozrząd sprawdzony,katalizator,czujnik wału rozrządu. Podmieniana ta część która jest koło przepustnicy.
Jak widać auto zaczyna wariować po chwili..Podczas jazdy jest tak że jedzie za chwilę samochód jakby się zalewał nie reaguje na dodanie gazu, trzęsie. Kontrolka powraca i róznie raz miga a raz cały czas się świeci. Sytuacje którą nagrałam jest za każdym razem.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Lut 08, 2015 15:09   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Yogi92 



Dołączył: 21 Gru 2014
Posty: 30



Wysłany: Nie Lut 08, 2015 17:09   

Na gazie i na benzynie tak samo ? Co to za błąd od tego checka się pali ?
 
 
TheKOktajl 




Dołączyła: 05 Sty 2014
Posty: 62

MG ZR

Wysłany: Nie Lut 08, 2015 18:08   

Tak i na gazie i na benzynie. Był już odłączany od gazu całkowicie,ale nie pomogło. Na początku na gazie lepiej jedzie. Cały czas wyskakuje błąd :wypadanie zapłonu na drugim cylindrze.
 
 
sobon 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Paź 2009
Posty: 139
Skąd: Trzciana

Rover 200

Wysłany: Nie Lut 08, 2015 18:36   

Trzeba sprawdzić co tao za błąd trzeba zrobic wpinkę w kompa
 
 
 
krakers2207 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Lut 2014
Posty: 64



Wysłany: Nie Lut 08, 2015 18:56   

Skoro wypadanie zapłonu no to cewka
 
 
TheKOktajl 




Dołączyła: 05 Sty 2014
Posty: 62

MG ZR

Wysłany: Nie Lut 08, 2015 19:00   

No była podmieniana z 2 razy. Pierwsza to była tam od mechanika a druga to na bosha no i nic to nie zmieniło.
 
 
zacekpl 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Mar 2013
Posty: 314



Wysłany: Nie Lut 08, 2015 20:26   

Przewody zapłonowe też sprawdź. Częsci było podmieniane na nowe ew używane sprawdzone, czy pierwsze lepsze uzywane ?
_________________
Silniki K-Series-naprawy, modyfikacje- VVC również. info pw.
 
 
TheKOktajl 




Dołączyła: 05 Sty 2014
Posty: 62

MG ZR

Wysłany: Nie Lut 08, 2015 20:29   

Wszystko na nowe i sprawdzone...nawet elektryka sprawdzana kabelek po kabelku.
 
 
homeburnware 




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 23



Wysłany: Pon Lut 09, 2015 21:52   

jak długo już masz założony gaz?
 
 
zacekpl 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Mar 2013
Posty: 314



Wysłany: Wto Lut 10, 2015 00:23   

Ja bym jeszcze sprawdził kompa, ale ciezko bedzie dorwać jakiegoś bez immo.
Albo czujnik temperatury cieczy coś krzaczy, jak dopiero po chwili zaczyna wariować.
_________________
Silniki K-Series-naprawy, modyfikacje- VVC również. info pw.
 
 
TheKOktajl 




Dołączyła: 05 Sty 2014
Posty: 62

MG ZR

Wysłany: Wto Lut 10, 2015 12:54   

Gaz ma prawie 11 lat. Mechanik doszedł do tego że jest brak sprężania w cylindrze. Zastanawiam się czy lepiej wymienić silnik bo ma prawie 250 tys i w gazie czy robić głowice itp.
 
 
zacekpl 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Mar 2013
Posty: 314



Wysłany: Wto Lut 10, 2015 13:22   

Brak sprężania czy słabe sprężanie ? Napisz jakie wartości i przed i po próbie olejowej. Raczej bym nie szukał tutaj, bo jak jest coś z komprecha to silnik nie działa cały czas, a nie ze po chwili.
_________________
Silniki K-Series-naprawy, modyfikacje- VVC również. info pw.
 
 
krakers2207 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Lut 2014
Posty: 64



Wysłany: Wto Lut 10, 2015 19:36   

Ja w moim poprzednim roverze miałem LPG silnik był 1.6 112KM. Sprzedałem po pół roku bo miał powypalane gniazda zaworowe właśnie od gazu, brał jakiś 1l na 1000 km, nie miał zbytniej mocy, poza tym klekotał jak diesel. Może właśnie u ciebie też głowica ma powypalane gniazda. Tylko że o płynach nic nie pisałeś.
 
 
TheKOktajl 




Dołączyła: 05 Sty 2014
Posty: 62

MG ZR

Wysłany: Wto Lut 10, 2015 19:50   

Głowica zdjęta duże luzy na zaworach..uszczelka pod głowicą jest okej.
Teraz pytanie do was. Lepiej planować i naprawiać ?? czy kupić za 1000 zł drugi silnik z anglika około 100 tys.. wiadomo że pewnie że 150 bedzie mieć :) .. no ale się zastanawiam.
 
 
zacekpl 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Mar 2013
Posty: 314



Wysłany: Wto Lut 10, 2015 21:15   

Wypalone gniazda mogą być, zawory zawory i gniazda do frezowania + planowanie i wymiana uszczelniaczy to koszt ok 300 zł.
Ale luzy na zaworach ? Możesz sprecyzować ? Luz promieniowy zawór-prowadnica być musi, tylko jeśli jest za duży to silnik konsumuje olej, ale nic poza tym. Nie zdziw sie jak mechanik Ci poskłada głowicę po remoncie albo drugi silnik a dalej bedzie to samo.
_________________
Silniki K-Series-naprawy, modyfikacje- VVC również. info pw.
 
 
Harry 
Klubowicz



Członek Zarządu


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 2816
Skąd: Łódź

Rover 200

Wysłany: Wto Lut 10, 2015 21:28   

TheKOktajl napisał/a:
duże luzy na zaworach.

ale dokładnie jaki luz? jak tutaj jest regulacja hydrauliczna.

TheKOktajl napisał/a:
czy kupić za 1000 zł drugi silnik z anglika około 100 tys.

i w takim silniku nie masz pewności czy uszczelka nie padnie
No to teraz nowy zestaw uszczelek z śrubami masz do wymiany i planowanie głowicy.
A mechanik podał Tobie wartości kompresji.
W jakim warsztacie w Łodzi naprawiasz?

[ Dodano: Wto Lut 10, 2015 21:28 ]
sonda lambda z wtyczka czy uniwersalna ?
przewody od cewki sprawdzone ?
 
 
 
TheKOktajl 




Dołączyła: 05 Sty 2014
Posty: 62

MG ZR

Wysłany: Wto Lut 10, 2015 22:19   

Na tym uszkodzonym mam 4 atmosfery tylko.
Auto ma tyle przejechane na gazie że nie wiem czy to się kalkuluje żeby go remontować. Jeśli wszystkie części będę musiała wymienić to wyjdzie mnie to bardzo dużo.
Za robocizne mam nie brane wiec po prostu mysle o tym
Cały układ zapłonowy zrobiony :D Harry
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Sro Lut 11, 2015 01:17   

a na pozostałych?
jak tak słabo tylko na jednym, a reszta ok, to bym się przyjrzał, czy jakiś farfocel nie podparł. Ogólnie jak się nic nie pogięło i pierścienie żyją, to wystarczy splanować głowicę i dotrzeć zawory, ewentualnie podmienić / pofrezować gniazda.
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
TheKOktajl 




Dołączyła: 05 Sty 2014
Posty: 62

MG ZR

Wysłany: Sro Lut 11, 2015 15:34   

No to mam dobrą wiadomość ;D Dziś sprawdzana była szczelność. Widziałam jak na spodzie silnika chyba na tych zaworach mechanik nalał oleju. Wyszło wszystko ok. Czeka mnie tylko planowanie głowicy.
 
 
Harry 
Klubowicz



Członek Zarządu


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 2816
Skąd: Łódź

Rover 200

Wysłany: Sro Lut 11, 2015 16:44   

a na probie olejowej jaka była kompresja? może pierścienie już mają dosyć
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R25] Głowica
pirdola Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Pon Gru 05, 2011 10:28
ADI-mistrzu
Brak nowych postów [MG ZR 1.8 VVC] głowica
ledwy87 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Sob Cze 18, 2011 10:44
ledwy87
Brak nowych postów [MG ZR 1.8]Uszczelka pod głowicą
krzychunh Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Sob Lut 06, 2016 22:39
krzychunh
Brak nowych postów [R25] Uszczelka pod głowicą ?
MateuszR25 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Sob Wrz 19, 2015 20:11
blabson
Brak nowych postów [220 sdi] uszczelka pod głowicą?
megg87 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Pon Lip 18, 2011 22:31
karolkos



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink