Wysłany: Sob Lut 21, 2015 19:54 Tłumikarz Warszawa
Jak wyżej, potrzebny mi namiar na sprawdzonego i w miarę taniego człowieka z Wawy i okolic do zrobienia całego wydechu do 800 turbo. Niestety liczy się kasa więc kwasówka raczej odpada, ale jeśli cena byłaby atrakcyjna..
Byłem u nich ale trochę mnie zniechęcili mówiąc że za rok, dwa wydech będzie ładnie pordzewiały Dlatego szukam ewentualnej alternatywy, w końcu oryginalnie wydechy były z normalnych rur i wytrzymały te 10-15 lat.
Królowej Jadwigi 7, Pruszków
tel. 22 728 15 43
Tutaj robią ze zwykłej stali. Wjeżdżasz, czekasz około 2 - 3 godzin
Do swojego volvo robiłem 3 lata temu i wyszło 300zł za wydech od katalizatora do końca.
w końcu oryginalnie wydechy były z normalnych rur i wytrzymały te 10-15 lat.
Ja kupiłem dwururke, bo w mojej oryg. padl lacznik elastyczny, to nowe badziewie sadzac po wadze jest z papieru, cale szczescie że nie wywalilem starej rury do ktorej wstawilem sobie nowy lacznik, pisalem o tym w tematach wydechu do r800
Calutki wydech Ci dorobili dawaj foty, szukaj watku o wydechach r800 i wklejaj info
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
hmm trudno oczekiwac od firmy zeby zrobila idealna kopie, calosc jest pod samochodem, z wyjatkiem koncowki ostatniego tlumika, wiec wzgledy estetyczne sa pomijalne, wazne zeby to wytrzymalo troche, jaka jest grubosc scianki rury?
Jedyne do czego sie moge przyzczepic, to chyba zalamanie przekrooju rury na jednym zakrecie (jesli dobrze widze).
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
Jedyne do czego sie moge przyzczepic, to chyba zalamanie przekrooju rury na jednym zakrecie (jesli dobrze widze).
No właśnie to najbardziej razi. Pod wahaczem wygląda to bardzo źle.
Nie wiem jak to tutaj wygląda ale u mnie tłumik widać jak się stanie za autem (nie mówię o końcówkach). No chyba że poszła tutaj mniejsza pucha.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Załamanie wygląda średnio, ale całkowity przepływ pozostaje na mniej więcej tym samym poziomie więc dla mnie to nie problem. Miało być tanio i wytrzymać parę lat, w kwas na razie nie widziałem sensu inwestować.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum