Hej, męcze sie ze zwiększonym poborem prądu w spoczynku auta przez co nowe aku rozładowywuje się w ciągu kilku dni do 0. Ja niestety nie potrafie dojsc co go powoduje w związku z tym poszukuje namiarow na sprawdzonego elektryka w Warszawie który mógłby troche pogrzebać pod maską.
Auto to MG ZR 1.4 2004.
Normalnie naprawiam u Mariusza ale chwilowo go nie będzie.
Dzięki
Kamil
_________________ Music Sounds Better With...Me
SPAMU¦
Wysłany: Sro Sty 14, 2015 15:18 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
A to musi być jakiś wybitny specjalista od elektryki ?
W sumie jak ktoś ogarnia miernik, to może to zrobić z Twoją pomocą pod domem.
Twoja pomoc może ograniczać się do wyciągania poszczególnych bezpieczników. W ten sposób zawęzicie pole szukania.
W MG TF, którego użytkuje violla też był taki problem. Wystarczyło dwa dni nie podchodzić do auta i już nie można było go odpalić. Prąd na rozruch nie wystarczał. Ale można było podłączyć na kilka min. prostownik i odpalił. Potem się naładował, to prądu na dwa rozruchy starczało. Też szukałem złodzieja prądu, ale problemem była 4-letnia Centra Futura. Wymieniłem aku i działa.
Jednym ze złodziei prądu w oryginalnej instalacji ZR/ZS/25/TF (nie radio, podłączone coś pod zapalniczkę, czy inne wzmacniacze) bywa moduł komfortu.
Pozdro,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Ja po wielu latach borykania się z problemem padającego akumulatora niedawno doszedłem o co chodzi. Problemem było podłączenia radia - obydwa zasilania były podłączone na stałe pod 12V, zamiast podtrzymanie pamięci na stałe i zasilanie główne po włączeniu zapłonu.
I także w takim przypadku metoda pomiaru poboru prądu, którą wyżej podałem pozwoliłaby Ci znaleźć winowajcę w kilka godzin W R75 jest jeszcze kilka innych problemów z poborem prądu, ale radio to najczęściej występujący u tych, którzy montują nieoryginalne odbiorniki.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Jeśli masz emulator zmieniarki, czyli takie urządzonko co zastępuje zmieniarkę CD na karty pamięci, to wywal to do kosza. Bo te ''cudeńka'' techniki mają to do siebie, że po wyłączeniu radia emulator nadal działa, a dokładniej, nie wyłącza się cały moduł BCU samochodu i rozładowuje akumulator.
Witam,
trochę odgrzeję temat.
Ktoś poleci sprawdzonego elektryka w Warszawie do Rovera 75?
Byłem już u dwóch i mam dosyć. Dlatego potrzebuję kogoś kto ogarnia temat.
Dzisiaj w nocy znowu wycieraczki same się włączyły i wyładowały mi akumulator?
Oczyściłeś punkty masowe pod wykładzina w nogach kierowcy? Zabezpieczyłeś to jakimś kontaktem? Tez mnie kiedys to dopadło. Rano wył alarm, i wycieraczki same sie włączyły...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum