Forum Klubu ROVERki.pl :: Chce kupić: MG ZS 2004
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Chce kupić: MG ZS 2004
Autor Wiadomość
KirkHammmet 




Dołączył: 17 Sty 2014
Posty: 13



Wysłany: Wto Mar 17, 2015 11:09   Chce kupić: MG ZS 2004

Link: http://otomoto.pl/mg-zs-h...-C34515921.html

Co sądzicie o tym konkretnym egzemplarzu. Nadaje sie na 1sze auto?
Myslę też o tańszym bliźniaczym modelu, czyli roverze 45

link:
http://otomoto.pl/rover-4...-C35183802.html

Proszę o o porady czy opłaca się 1 z tych modeli zakupić i co najcześciej się psuje

Pozdrawiam :)
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Mar 17, 2015 11:09   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
komarek 




Pomógł: 32 razy
Dołączył: 03 Sty 2008
Posty: 785
Skąd: Koszalin

Rover 75

Wysłany: Wto Mar 17, 2015 12:08   

Kolego musisz sobie odpowiedzieć przy pierwszym samochodzie na kilka pytań:
- jaki mam budżet?
- gdzie głównie autem będę się poruszał? Potrzebuję diesla czy benzyny?
- no i przede wszystkim jaki samochód mi się podoba? - na to pytanie odpowiedzią jest nie tylko ten, który mi się podoba z wyglądu, ale również ten który w środku odpowiada moim potrzebom i oczekiwaniom.

Jak to już wiesz, to potem wracasz do rozważań o budżecie. Nie chcesz kupować nowego samochodu więc uwzględnij, że skoro budżet wynosi np. 10.000 zł to nie możesz kupić auta za 10.000 tylko za 8.000 i zostawić sobie coś na pierwsze niespodzianki. Te niespodzianki praktycznie zawsze się pojawiają. Do tego zazwyczaj po zakupie wymienia się olej, filtry, płyny i inne części w miarę potrzeb - to też kosztuje.

Dodam, że moim pierwszym autem był R400 i był świetnym samochodem. W miarę wygodny, dobrze wyposażony, przestronny, niepsujący się - same plusy. Jednym problemem po czasie stała się moja choroba, która wymaga ode mnie więcej miejsca w aucie - 190 cm wzrostu.

Widzę, że celujesz w bliźniacze modele, zatem parę słów o nich:

1. MG
- zderzak z przodu po bokach źle spasowany na moje oko;
- zderzak z tyłu po lewej stronie wisi i generalnie jest źle spasowany;
- auto z Francji więc trzeba brać pod uwagę, że tam się cuda dzieją na parkingach ;)
- ten emblemat ZS w środku wygląda kiepsko;
- poduszka pasażera lekko odstaje, nie widać dokładnie - do sprawdzenia;
- kierownica i gałka niezbyt zużyte więc przebieg może być prawdziwy;
- "HONDA ROVER MG" no nie bardzo Honda, ale powiedzmy że niektóre części pasują z Civica P&P;
- dywanik kierowcy z innego samochodu;
- nie jest odpicowany do sprzedaży;
- brak zdjęć spod maski.

2. R45
- zdjęcia na mokro;
- karoseria ok - wszystko dobrze spasowane;
- wnętrze nie zniszczone;
- kierownicy nie widać - ciężko ocenić przebieg;
- obejrzałbym jak bym szukał na pewno :) .

KirkHammmet napisał/a:
Proszę o o porady czy opłaca się 1 z tych modeli zakupić i co najcześciej się psuje

Na pierwsze pytanie nikt Ci nie odpowie - trzeba samochód zobaczyć i ocenić, do tego IMO stacja diagnostyczna obowiązkowo.
Na drugie pytanie znajdziesz odpowiedzi na forum.

Powodzenia :)
_________________
R400 -> R75
 
 
KirkHammmet 




Dołączył: 17 Sty 2014
Posty: 13



Wysłany: Wto Mar 17, 2015 15:06   

Budżet to 10.000 zł + 2.000 zł na startowe naprawy. Auto będzie służyć raczej po mieście i 2 razy w roku jakiś dłuższy wyjazd. Potrzebuje auta 5 lub 4 drzwiowego by moi znajomi mieli komfortowe warunki. Wygląd dla mnie dosć ważne znaczenie (zwracam na to uwagę gdyż szkicuję i projektuje komputerowo moje koncepty) dlatego zwróciłem uwagę na rovera i MG :wink: . Wahałem się (i nadal się waham) nad modelem 75, ale boję się że to nieco za duze auto jak dla świeżo upieczonego kierowcy.
Bardziej interesowałaby mnie benzyna ale jeśli egzemplarz będzie w dobrym stanie to diesel też może być. Dopiero zaczynam poszukiwania, narazie wiec wypatruje ofert do obejrzenia, także podane tu to tylko przykłady samochodu, który mógłbym obejrzeć

[ Dodano: Wto Mar 17, 2015 15:06 ]
Do do porad, to chodziło mi ogólnie o modelu 45/ZS, nie o konkretnym egzemplarzu. Co najczęściej sie psuje

Pozdrawiam :)
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Wto Mar 17, 2015 15:37   

KirkHammmet napisał/a:
Wahałem się (i nadal się waham) nad modelem 75
co do 75 to duzo wiekszy budzet musisz miec jesli chodzi o eksploatację niz w przypadku 45ki/ZS :ok: .
 
 
 
komarek 




Pomógł: 32 razy
Dołączył: 03 Sty 2008
Posty: 785
Skąd: Koszalin

Rover 75

Wysłany: Wto Mar 17, 2015 16:12   

bociannielot napisał/a:
co do 75 to duzo wiekszy budzet musisz miec jesli chodzi o eksploatację niz w przypadku 45ki/ZS
100% racji, nie myśl nawet o 75 przy tym budżecie

Generalnie na Twoim miejscu skupiłbym się na ZS lub 45 w benzynie - 1.6 na pierwsze auto spokojnie wystarczy. Spalanie do zaakceptowania (moja 400 paliła koło 8l/100km w mieście i spokojnie koło 6 w trasie), a na prawdę ten silnik w zupełności wystarcza do tego samochodu, nawet jeśli lubisz dynamiczną jazdę. Jedyny problem to HGF (poczytaj na forum). Jednak ta usterka dobrze naprawiona i trzymanie się zaleceń (nie pałowania silnika na zimnym), pozwala przejechać 100k bez najmniejszych problemów. Moja 400 była tego doskonałym przykładem. Poza tym przez ponad 5 lat nie zrobiłem nic poza typową eksploatacją (ceny normalne, a nawet niskie).

O dieslach w tych modelach nie wiem nic więc się nie wypowiadam.
_________________
R400 -> R75
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Wto Mar 17, 2015 16:28   

komarek napisał/a:
1.6

komarek napisał/a:
nawet jeśli lubisz dynamiczną jazdę


Sry ale nie mogłem :lol: Człowieku zdajesz sobei sprawe co piszesz (12-13s do 100kmh w najlepszym wypadku i chyba z górki) ?

Bierz 2.0 iDT spokojnie podkrecisz go do ok 150 km bez wiekszego nakładu. REALNE SPALANIE miasto warszawa 7-7.5 z klima trasa ok 6-6.5 mowa o dynamicznym przemieszczaniu sie a trasa srednio 120-140kmh

komarek napisał/a:
moja 400 paliła koło 8l/100km w mieście i spokojnie koło 6 w trasie
do 90 kmh chyba :lol:

Co do ceny tez sie wypowiadalem w poprzednim wątku mocno do zbicia bo auto nie zarejestowane

Co do tego zs-a był juz omawiany, do sprawdzenia lewy przod , po zdjeciu tego znaczka z deski na bank zostanie ślad, Flagi na słupkach w złym miejscu . Ogólnie długo sie nie moze juz sprzedac
. Zdrzak wyglada jak by zaliczył jakis słupek , do sprawdzenia lampa czy europa ( nową/uzywaną żeby dostac graniczy z cudem)

Podsumowując chcesz jezdzic bezobsługowo i nie martwic sie czy dojedziesz na miejsce kupuj tylko i wyłącznie iDT ,albo jesli wolisz tą adrenalinke związaną z dojazdem na kołach i szatanska dnamiczną jazde + liczne problemy z kserią to 1.6 ;]
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
komarek 




Pomógł: 32 razy
Dołączył: 03 Sty 2008
Posty: 785
Skąd: Koszalin

Rover 75

Wysłany: Wto Mar 17, 2015 17:04   

Raptile napisał/a:
Sry ale nie mogłem :lol: Człowieku zdajesz sobei sprawe co piszesz (12-13s do 100kmh w najlepszym wypadku i chyba z górki) ?


Pierwszy lol kolego jest taki, że 1.6 (przynajmniej w 400) fabrycznie do setki ma 10.6s.

Do tego nie raz latałem w trasach i na cb się pytali co to za auto (miałem granatową maskę przy srebrnej budzie co jeszcze bardziej myliło ludzi - po stłuczce mi tak zostało) bo spokojnie się trzymałem za nową alfą, betką czy innym mercem - spokojnie się da tak latać.

Spalanie wiadomo podaję przy rozsądnej jeździe, a nie autostradowej.

Raptile napisał/a:
dynamicznym przemieszczaniu sie a trasa srednio 120-140kmh
Powodzenia z taką jazdą swoim pierwszym samochodem - gratuluję pomysłu, najpierw niech może się nauczy porządnie jeździć, bo skoro nie miał jeszcze swojego samochodu to raczej nie zrobił już 100k w trasach. Nie ma to jak patrzeć na nastoletnich rajdowców w 10-15 letnich samochodach.

BTW pewnie zaraz się dowiem, że przecież każdy potrzebuje przynajmniej 150KM w takiej budzie bo inaczej to nie idzie wcale.

Podsumowując proponuję jednak rozsądnie podejść do tematu pierwszego samochodu.
_________________
R400 -> R75
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Wto Mar 17, 2015 17:34   

komarek napisał/a:
fabrycznie do setki ma 10.6s.
tak podane przez producenta w innej atmosferze.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
KirkHammmet 




Dołączył: 17 Sty 2014
Posty: 13



Wysłany: Wto Mar 17, 2015 22:22   

http://otomoto.pl/rover-4...-C36203482.html
Znalazlem taki oto r45 z 1.6 w benzynie.

[ Dodano: Wto Mar 17, 2015 22:22 ]
http://otomoto.pl/rover-4...-C35913045.html

Znalazłem także R45 po lifcie z motorem 1.8 benzynowym. Czy ten silnik też jest ewentualnie wart obejrzenia?
 
 
Przemas666 




Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 19

MG ZT

Wysłany: Wto Mar 17, 2015 23:01   

Jeśli chodzi o benzyniaki to największa wada jest w uszczelce pod głowicą ale jeśli ktoś potwierdzi jej wymianę np. jakąś fakturą to już bym patrzył na taki samochód spokojniej. Nie wiem jak w innych modelach Rover lub MG ale w 75/ZT padają pompki przy pedale sprzęgła.
Różnica między Rover a MG? Na pewno znaczna w prowadzeniu (jeśli nie planujesz ostrzejszej jazdy to Roverek jest OK), no i jeszcze taka różnica że to jest MG i np. jak przyjechałem do polski i potrzebowałem łapy silnika to gdy poszedłem do hurtowni i powiedziałem MG ZT to się na mnie sprzedawca dziwnie popatrzał i powiedział, że nie ma części do "takiego czegoś" a gdy powiedziałem Rover 75 to było dostępne na już zaraz ;)
Widzę, że ten jeden ma hak holowniczy zamontowany a w moim przekonaniu JA bym takiego auta nie kupił (do czegoś jednak on był specjalnie zamontowany i silnik mógł dostać nieźle po pupie).
 
 
komarek 




Pomógł: 32 razy
Dołączył: 03 Sty 2008
Posty: 785
Skąd: Koszalin

Rover 75

Wysłany: Sro Mar 18, 2015 07:15   

KirkHammmet, dodaj zrzuty bo moderacja usunie nasze posty

1. przedlift
- całkiem przyzwoicie wygląda
- kierownica trochę już obtarta, ale w sumie ja przy tym przebiegu miałem dość podobnie
- przecierka na zderzaku przednim z prawej strony
- drzwi pasażera jakoś tak dziwnie mi nie pasują - obejrzał bym tą stronę
- widoczna rysa na zderzaku tylnym z prawej strony
- klapa bagażnika do sprawdzenia
- na fotelach IMO widzę ślady po papierosach - ale może się mylę

2. polift
- maska źle spasowana
- w sumie to cały przód źle spasowany od strony kierowcy
- zdjęcia sprytnie nie są zrobione na wprost
- lewa strona do sprawdzenia - szczególnie drzwi pasażera, prawa też
- zderzak tył IMO lakierowany, nie twierdzę że to dyskwalifikuje samochód w tym wieku
- środek wyplakowany, ale do "detailingu" niektórych 75 lub MG ZT jeszcze brakuje :D
- płyn w zbiorniczku ciemny - do sprawdzenia, poczytaj na forum o tym (HGF)
- dość pordzewiały pod maską - auto stało co najmniej kilka miesięcy kiedyś niejeżdżone

Generalnie to mi się najbardziej podoba ta 45 z pierwszego postu ;)

1.8 to bardzo podobnej konstrukcji silnik, z tym samym problemem podstawowym - HGF. Nie obawiał bym się go, zresztą podobnie jak silnika 1.6 ;)
_________________
R400 -> R75
 
 
j0zek 



Pomógł: 17 razy
Dołączył: 14 Maj 2013
Posty: 1000
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Sro Mar 18, 2015 10:04   

Cytat:
bo spokojnie się trzymałem za nową alfą, betką czy innym mercem - spokojnie się da tak latać.


Kwestia ile ten ktoś przed Tobą jechał, bo mógł sobie lecieć na spokojnie 70% mocy, a Ty już leciałes pod kreską
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Sro Mar 18, 2015 10:17   

Albo na holu :D apetyt rośnie w miarę jedzenia. Młody kierowca może mieć zawias mocy pod noga. Przy wyprzedzaniu zwiększa to bezpieczeństwo. A jak ma kupić auto i zostać z marką na dluzej to po co ma zmieniać auto lub kombinować bo będzie miał nie wystarczająco mocy
_________________
75 Red Edition
 
 
komarek 




Pomógł: 32 razy
Dołączył: 03 Sty 2008
Posty: 785
Skąd: Koszalin

Rover 75

Wysłany: Sro Mar 18, 2015 10:57   

j0zek napisał/a:
Kwestia ile ten ktoś przed Tobą jechał, bo mógł sobie lecieć na spokojnie 70% mocy, a Ty już leciałes pod kreską

To by się głupio nie pytał co to za auto za nim się trzyma. W zasadzie to skoro po polskiej drodze krajowej leciał grubo powyżej prędkości dozwolonej, ale wciąż nie 200 km/h to rozumiem, że leciał na 70% mocy? Jeśli tak to masz rację.

Szczerze mówiąc to nie rozumiem tych ciągłych docinek w stosunku do mojej osoby. U mnie R400 1.6 sprawował się idealnie jako pierwszy samochód. Nie miałem nigdy problemu z jego mocą, przyśpieszeniem, spalaniem, ani kosztami napraw. Moja opinia taką pozostanie. 45 jest praktycznie tym samym samochodem. Faktem jest, że są szybsze samochody - tylko nie za bardzo rozumiem co to ma do mojej opinii?

longer86, Może niech lepiej rozważy jednak 75 bo przecież też lepiej wyposażona? Co z tego, że droższa w utrzymaniu? Rozsądek przy pierwszym aucie jest bardzo wskazany, szczególnie mając ograniczony budżet.
Druga rzecz - kolega szuka auta głównie do miasta i rozumiem, że najlepiej zaproponować mu 2.5 190KM bo ten silnik będzie miał zapas mocy?

Dobiję Was jeszcze tym, że teraz mam 2.0 CDT w 75 o mocy 116KM. Naczytałem się na forum jaki to jest muł i w ogóle przy tej masie to masakra. Ja takich problemów nie mam. Latam sporo tras i nigdy nie zabrakło mi mocy ani momentu. Dodam, że nie są to autostrady tylko zwykłe 1 jezdniowe krajówki. Być może dlatego, że ja jeżdżę bezpiecznie i nie zapier***am jak nienormalny bo w Polsce północnej (poza A1) nie ma dróg po których można by tak właśnie jeździć.

Dodam, że nalatałem się za to sporo jako przedstawiciel, żebyście mi przypadkiem nie zarzucili zaraz, że tylko do sklepu jeżdżę i w ogóle to nie mam doświadczenia i się nie znam :mrgreen: .
_________________
R400 -> R75
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sro Mar 18, 2015 11:32   

komarek, i co z tego ze się 3males za nową alfą? tam są nawet kosiarki o zabójczej pojemności 0,8l montowane, merce i beemki wszyscy się pytali Ciebie potem co to za auto się za nimi trzymało, trochę to s-f zajechało. Jeszcze mi się nie zdarzyło w ten sposób ale ok, nich Ci bedzie.
komarek napisał/a:
Dobiję Was jeszcze tym, że teraz mam 2.0 CDT w 75 o mocy 116KM. Naczytałem się na forum jaki to jest muł i w ogóle przy tej masie to masakra. Ja takich problemów nie mam. Latam sporo tras i nigdy nie zabrakło mi mocy ani momentu.
no i dobrze dla Ciebie, a mam w 25 ok 140km i mi mało, nie mierz innych swoją miarą, 400 i 75 to miekkie auta którymi się inaczej jezdzi niz np ZS czy ZT. Co do mocy na pierwsze auto to w ogóle nie trafiony argument, że musi miec mniej bo się zabije, boże, mój brat na pierwsze auto od razu kupił sobie 140 konne volvo i... żyje !!
 
 
 
komarek 




Pomógł: 32 razy
Dołączył: 03 Sty 2008
Posty: 785
Skąd: Koszalin

Rover 75

Wysłany: Sro Mar 18, 2015 14:19   

bociannielot napisał/a:
boże, mój brat na pierwsze auto od razu kupił sobie 140 konne volvo i... żyje !!

faktycznie 140KM w volvo robi wrażenie - tylko weź jeszcze pod uwagę masę samochodu

bociannielot napisał/a:
komarek, i co z tego ze się 3males za nową alfą? tam są nawet kosiarki o zabójczej pojemności 0,8l montowane, merce i beemki wszyscy się pytali Ciebie potem co to za auto się za nimi trzymało, trochę to s-f zajechało. Jeszcze mi się nie zdarzyło w ten sposób ale ok, nich Ci bedzie.

oczywiście wymyśliłem sobie - tylko nie wiem po co i na co by mi to było - jakoś 400 ani 45 ani nic innego nie sprzedaje i nigdzie nie napisałem, że to był jeden raz, na północy Polski nie ma takiej sieci dróg ekspresowych jak na południu

bociannielot napisał/a:
nie mierz innych swoją miarą

nie robię tego tylko wyrażam swoją opinię, a jeśli się z nią nie zgadzacie to rzućcie inne propozycje, a nie skupiacie się na atakach na mnie

bociannielot napisał/a:
mam w 25 ok 140km i mi mało

i sam chcesz mierzyć innych swoją miarą, ja nie mam w R75 140KM i nie narzekam

bociannielot napisał/a:
400 i 75 to miekkie auta którymi się inaczej jezdzi niz np ZS czy ZT

dla mnie liczy się, żeby auto sprawnie wyprzedzało w trasie i obydwa auta to robią, zawias itp itd to zupełnie różne kwestie, o których nic nie pisałem

BTW i tak będę trzymał się opinii, że jako pierwszy samochód do miasta spokojnie wystarczy i tyle, jak macie inne propozycje to zaprezentujcie je koledze, a nie dyskutujecie ze mną bo ani ja was nie przekonam, ani wy mnie więc po co ;)
_________________
R400 -> R75
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sro Mar 18, 2015 17:13   

komarek napisał/a:
faktycznie 140KM w volvo robi wrażenie - tylko weź jeszcze pod uwagę masę samochodu
a ZS to 5kg waży? akurat lepsze ma przyspieszenie niz to 1.8 w roverze wg danych producentów :ok: .
komarek napisał/a:
dla mnie liczy się, żeby auto sprawnie wyprzedzało w trasie i obydwa auta to robią
dla mnie to nie jest sprawne wyprzedzanie, mialem volvo z taką mocą też o mniejszej lub zlizonej masie jak 75 i bylo bardzo srednio przy wyprzedzaniu
komarek napisał/a:
BTW i tak będę trzymał się opinii, że jako pierwszy samochód do miasta spokojnie wystarczy i tyle, jak macie inne propozycje to zaprezentujcie je koledze, a nie dyskutujecie ze mną bo ani ja was nie przekonam, ani wy mnie więc po co

zaprezentował kolega Reptilian propozycje zeby kupic diesla :ok: bo moc podobna a za pare złotych te 140-50 robisz i jazda ekonomiczniejsza, popieram to zdanie :ok: .
 
 
 
komarek 




Pomógł: 32 razy
Dołączył: 03 Sty 2008
Posty: 785
Skąd: Koszalin

Rover 75

Wysłany: Sro Mar 18, 2015 19:25   

Cytat:
zaprezentował kolega Reptilian propozycje zeby kupic diesla :ok: bo moc podobna a za pare złotych te 140-50 robisz i jazda ekonomiczniejsza, popieram to zdanie :ok: .
i o to chodzi :ok:

cieszę się, że doszliśmy do porozumienia, że ktoś innym może mieć inne zdanie ;)
_________________
R400 -> R75
 
 
KirkHammmet 




Dołączył: 17 Sty 2014
Posty: 13



Wysłany: Sro Mar 18, 2015 21:14   

Odpowiadając krótko na tą dłuższą wymianę zdań: nie nie mam specjalnie ciężkiej nogi, czasami lubie szybciej pojechać, ale nadal jednak jestem początkującym kierowcą więc nie pędze na urwanie karku ;) . Ważne by można bylo spokojnie wyprzedzić.
Mam jeszcze 1 pytanie: czy do benzynowych silników 1.6 i 1.8 polecane jest instalacja LPG?
 
 
komarek 




Pomógł: 32 razy
Dołączył: 03 Sty 2008
Posty: 785
Skąd: Koszalin

Rover 75

Wysłany: Sro Mar 18, 2015 21:26   

KirkHammmet napisał/a:
Mam jeszcze 1 pytanie: czy do benzynowych silników 1.6 i 1.8 polecane jest instalacja LPG?

Ja nie mam zielonego pojęcia bo nie lubię zagazowanych samochodów (pierwsza służbowa Toyota Corolla i złe wspomnienia).
Poczytaj na forum - na pewno znajdziesz odpowiedz.
_________________
R400 -> R75
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Zasady kącika "Chcę kupić ROVERka"
piter34 Chcę kupić ROVERka 3 Pią Lut 08, 2008 14:51
Brt
Brak nowych postów Chcę kupić R75 V6
kowalski_jan Chcę kupić ROVERka 3 Czw Kwi 14, 2016 13:33
robsonw
Brak nowych postów chcę kupić 620 sdi
jakub11 Chcę kupić ROVERka 3 Pią Sty 27, 2012 14:09
kpolski
Brak nowych postów Chce kupić MG ZR 1.8 160 KM
Na co zwrócić uwage przy zakupie auta?
suzigs Chcę kupić ROVERka 3 Nie Kwi 25, 2010 12:26
suzigs
Brak nowych postów Chce kupic 75
proszę o poradę
maxbo Chcę kupić ROVERka 15 Sob Kwi 17, 2010 16:12
apples



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink