Forum Klubu ROVERki.pl :: Fotel kubełkowy typu SPARCO, Sportowa kiera w Rover 214i?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Fotel kubełkowy typu SPARCO, Sportowa kiera w Rover 214i?
Autor Wiadomość
DavidoeR 



Dołączył: 11 Cze 2015
Posty: 5



Wysłany: Czw Cze 11, 2015 18:25   Fotel kubełkowy typu SPARCO, Sportowa kiera w Rover 214i?

Siemano , chciałbym się dowiedzieć ,może ktoś ma lub ktoś się orientuje czy jest mozliwosc i w jaki sposob zamontowania do rovera 214i kubła sparco i jakiejs sportowej kierownicy , jak wyglada sprawa z gwintem itp . Pozdro !
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Cze 11, 2015 18:25   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Czw Cze 11, 2015 20:27   

Do 1.4? Why ? Kiera wystarczy naba montaż jak w większości hond
Fotel jak mocowanie wyspawasz to od Ferrari Ff podpasuje, ja miałem fotele Cobra Daytona i mocowania od astry i wywaliłem wyspawałem nowe ...

Gwintowanych zawieszeń jest tylko kilka sztuk w Pl jedna w moim posiadaniu ale do 1.4 ? Proszę o wyjaśnienie ?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
DavidoeR 



Dołączył: 11 Cze 2015
Posty: 5



Wysłany: Czw Cze 11, 2015 21:12   

Co ma do rzeczy 1.4 skoro jesteśmy w temacie tuningu wizualnego ? :wink: Głownie ze wszystkim chodzi mi o wygląd , a o gwinta pytam z ciekawości bo jeszcze się nie spotkałem .

PS mógłbyś mi jakoś pomoc z montażem naby w Roverze ? lub podeslac jakis temat , nigdy tego nie robiłem więc chciałbym od początku mniej więcej dokładnie ogarnąc jak się za to zabrać.
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pią Cze 12, 2015 08:18   

DavidoeR napisał/a:
Co ma do rzeczy 1.4
to ze to nie jedzie to po kiego grzyba Ci gwinty i inne sportowe ulepszenia?
 
 
 
prebenny 




Pomógł: 46 razy
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 2319
Skąd: Poznań

Rover 75

Wysłany: Pią Cze 12, 2015 08:20   

Po krótce fajnie, że chcesz żeby ładnie wyglądał itd itp, ale usportowienie samochodu z silnikiem 1.4 to tak trochę jak te "ścigacze" motorowery 50cc :D Prezentuje się fajnie, ale co z tego skoro jak dodasz gazu to na 5 km słychać, że to kosiarka :p

No chyba, że swap planujesz ;)
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=874423
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1747
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Pią Cze 12, 2015 08:42   

co wy chcecie od chlopaka? 1,4 wcale jakies superwolne nie jest, a udziwnic tez je mozna
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pią Cze 12, 2015 08:43   

flapjck1 napisał/a:
1,4 wcale jakies superwolne nie jest, a udziwnic tez je mozna
jest
 
 
 
DavidoeR 



Dołączył: 11 Cze 2015
Posty: 5



Wysłany: Pią Cze 12, 2015 10:39   

Wpadłem na to forum się czegoś dowiedzieć doradzić ale tutaj widze sami posiadacze motorów 2.0 , 2.5 i w góre którzy nic by nie robili przy swoim samochodzie mając mniejszy silnik bo przecież to nie jedzie.. :roll: Pozdro !
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pią Cze 12, 2015 10:46   

DavidoeR napisał/a:
Wpadłem na to forum się czegoś dowiedzieć doradzić ale tutaj widze sami posiadacze motorów 2.0 , 2.5 i w góre którzy nic by nie robili przy swoim samochodzie mając mniejszy silnik bo przecież to nie jedzie..
bo z kupy bata nie ukręcisz, prawda jest taka ze do r214 gwint w dobrym stanie to z 1000zl, fotel juz wiesz co zrobic, w czym wiecej masz problem? chcesz to rób, sensu nie ma podobnie jak w wiekszosci tuningowanych golfow, szybszy nie bedziesz :ok:
 
 
 
DavidoeR 



Dołączył: 11 Cze 2015
Posty: 5



Wysłany: Pią Cze 12, 2015 10:52   

To czy jest sens robić coś przy samochodzie najlepiej wie jego właściciel .


Temat do zamknięcia .
 
 
prebenny 




Pomógł: 46 razy
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 2319
Skąd: Poznań

Rover 75

Wysłany: Pią Cze 12, 2015 11:01   

DavidoeR napisał/a:
To czy jest sens robić coś przy samochodzie najlepiej wie jego właściciel .


Uwierz mi, że czasami jednak nie :P

A tu masz świetny przykład:



I tu więcej:

https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=37843&start=0

Jak chcesz robić to rób :) Jak wyjdzie jak powyżej to skrytykujemy, jak wyjdzie ładnie to pochwalimy i będziemy zazdrościć ;) Jedynie zwracamy uwagę na zasadnicze pytanie czy w przypadku tego silnika warto się w to bawić. Jeżeli uważasz, że warto to rób.

Moim zdaniem po prostu nie warto wydawać takich kwot żeby samochód wyglądał sportowo jeżeli tak nie jedzie (acz swapa zrobić zawsze można i gdybym miał tyle pieniędzy do wydania to najpierw tym bym się zajął). Nie ma co się obrażać, a mi zostaję życzyć Ci powodzenia ;)
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=874423
Ostatnio zmieniony przez prebenny Pią Cze 12, 2015 11:09, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pią Cze 12, 2015 11:01   

DavidoeR, no to już wiesz ile to kosztuje, mozesz podjąc tą decyzję czy w to wchodzisz, czego więcej byś od nas chciał ?? nie ma się co obrazac ale jak masz pakowac hajs zeby wygladal tylko to kup sobie najtansze jamexy, pelno ich na allegro :ok:
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Cze 13, 2015 06:32   

Śmieszne jest to, że np: w ślesinie coupeta 1,6 wklepałem nawet zs'owi 180. Nie wiem co się tak chłopaka czepiacie, niech mota. Ja bym olał kubły sparco i kupił kubełki od ZR'a i je obszył jakoś fajnie skórą, np coś a'la to: http://images.evisos.es/2...46f03eaa8_3.jpg
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sob Cze 13, 2015 08:22   

Markzo, nie czepiamy się, jego 1.4 jego sprawa,
Markzo napisał/a:
Śmieszne jest to, że np: w ślesinie coupeta 1,6 wklepałem nawet zs'owi 180

to nie jest śmieszne, to jest tragiczne dla owego właściciela ZS-a, rok temu Maniu wygrał 1.8 na torze a przecież i z 2.0T startował, ale idąc dalej, gośc citroenem AX 1.4D na Nürburgring wykrecił czas nieosiągalny dla wielu kierowcówi aut niby szybszych dużo, tylko co z tego wynika? ano nic, to wciaż stara puszka i ten czas tego nie zmieni
 
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Sob Cze 13, 2015 08:23   

Markzo,
pytałem dlaczego chce to robić z takich względów jak to że chcąc występować w rajdach etc. Klasyfikacja jest pojemnościowa, dlatego jak łatwo się domyślić musi zostać taki silnik

Mówi się że można swap zawsze zrobić ale kwestia opłacalności robienia tego względem budy pojazdu
Niestety nieraz napominam sensie a efekt jest taki że osoby robiące swap w starszych autach widzą to dopiero po fakcie i szybko takie projekty trafiają na sell lub części

co do samego egzemplarza wystarczylo by kilka rzeczy

R214 jest to model mało rozwojowy, próby upalania go szybko zakończy uszczelka pod głowicą, jeżeli chciałbyś robić na bogato są to względem wartości rynkowych bajeczne sumy
swap, gwint, heble, kubły + mocowania , pozostałe elementy zawieszenia które trzeba by wymienić stabilizator gumy w zawieszeniu na poliuretan, elementy usztywniające czyli minimum komplet rozpórek
niestety r200 ze względu na wiek często borykają się z korozją więc wiadome że przy grubszej zabawie trzeba wzzystko ogarnąć blacharsko zwłaszcza kwestie elementów newralgicznych

koszta w zależności od silnika do swapu i tego czy będziesz większość rzeczy robił sam raczej nie mniej niż 15-20 tyś minimum

druga sprawa, niestety nie jest tak prosto jak w vagach czy hondzie gdzie kładziesz kase na lade i wszystko dostaniesz
tutaj dostępność części nietypowych i powiedzmy "sportowych" przy poszukiwaniach może zająć nawet kilka lat a niektóre trzeba wykonywać samemu bo nikt nie produkuje.

teraz porównując wartość samochodu rynkową około 2-4tyś często sama uszczelka pod głowicą zaprowadza te samochody na złom

wracając do sedna kubły i gwint + kiera z nabą można wsadzić ale do seryjnej 214 będą pasować jak krowie siodło

markzo wrzucając do porównania r216 coupe które w stanie dobrym obecnie są droższe od r200jajek za sam wygląd i ich charakter + hondowska d seria którą w hondach rozklepali na wszystkie możliwe sposoby i znoszą znacznie więcej niż roverowska kseria

+ w coupe wychodziły silniki 2.0turbo które już napewno można uznać za sportowe (nie porównujemy tu samochodów sportowych za grubą kase)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Sob Cze 13, 2015 11:29   

ale tu jest dział tuning wizualny i jak chłop chce upiekszyć swoje auto to niech robi do rajdów raczej nie jest konieczna lotka od ZR czy kiera inna. On chce mieć coś co wygląda i straszy innych na krzyżówce jechać nie musi.
Piszę to bo mój syn też kupił 200 mega zadbane, z silnikiem 75KM a chce go wystylizować na ZR bo mu się podoba a nie stać go na takiego (niezajechanego). Stylizacja to jest 2000pln w porywach i przy cenie 2000pln które dał za auto, raczej wątpię by kupił ZR za 4k pln
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sob Cze 13, 2015 11:34   

sknerko, ale dołożyłby te 2k i by miał dużo fajniejszego R200 ;-)
 
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Sob Cze 13, 2015 11:38   

Ale nie ZR i raczej wątpie by za 4k kupił takiego jak ten co ma teraz za 2k bo wierz mi jeszcze nie widziałes 200 w stanie prawie fabrycznym bez grama korozji. Kupił czystym fuksem auto z 97r na oponach które były na nim fabrycznie (fakt sparciałe ale fabryczne), stał gdzieś i kurzył sie w garażu.
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sob Cze 13, 2015 11:51   

sknerko napisał/a:
stał gdzieś i kurzył sie w garażu.
jak auto stoi to też nie dobrze, sknero zrobienie 1.4 75km na ZR jest nie mozliwe bo lampy nie te, to raz, a dwa że to jak wszystkie e36-ki ze znaczkiem M
 
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Sob Cze 13, 2015 16:55   

Oczywiście że wiem ze niejeżdżone jest do D. Ta sztuka ma 97kkm na liczniku i jest mega zadbana. Nie pisze o zrobieniu a stylizowaniu czyli lotka, dokładki, progi, koła i może wętrze a lampy będą angel eyes.
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R 214i] Zmiana kierownicy na sportową
adylth Tuning wizualny 22 Wto Lis 02, 2010 16:23
bula21
Brak nowych postów [r623] Sportowa kierownica
EquinoX Tuning wizualny 1 Czw Lut 17, 2011 17:46
_papa_
Brak nowych postów sportowa kierownica + naba do 200 98'
domel101 Tuning wizualny 9 Sro Lut 16, 2011 11:27
Markzo
Brak nowych postów [r600]Lampy typu Morette
EquinoX Tuning wizualny 27 Czw Mar 22, 2012 14:30
tomii620si
Brak nowych postów R25 2.0 iDT 2000r - folie typu carbon
lineumaciel Tuning wizualny 1 Sro Sie 29, 2007 19:03
thef



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink